hey knarboor, de hyves is op onzichtbaar gezet dus niemand kan het zien, alleen jijzelf. Maar hij moet wel in je favorieten op je pc, anders vind je em niet terug
vanaf vrijdag niet meer overgegeven...denk dat de ergste griep toen weg was...zaterdag weer de deur uit geweest...wel af en toe nog misselijk maar dat is niet meer van de griep denk ik....vind het nog wel moeilijk om mijn urine van mvm op te vangen...zit ik echt bij te kokhalzen....maar ja ben toch maar weer begonnen want had al ruim een halve week niks opgevangen....baal alleen dat ik nu ben afgevallen...maar goed moet me er maar niet te druk om maken.
zoals nen zegt...niemand kan zien dat je lid bent...hij staat niet in het rijtje op jou site...zoals bij mijn bijvoorbeeld bjorn borg hyves....ik ben ook lid van de april mama's en die zie je ook niet bij mij.... en ik wil niet dat er mensen in mijn prive leven kunnen zien dat ik er lid van ben anders kunnen ze hier gaan zoeken... ja ben heel voorzichtig....
de hyves is alleen zichtbaar voor de mensen die zich hebben aangemeld.. dus buitenstaanders kunnen niks zien!
ik ga mijn echte naam hier niet zeggen @suus leuk joh heb je nu echt iets om naar uit te kijken, hopelijk heb je dan een mooie dikke buik
Wel fijn dat je niet meer zo hebt overgegeven. Kan me voorstellen dat het opvangen van urine niet zo prettig is als je 's morgens misselijk bent. Nu proberen goed te eten, dan kom je misschien weer wat aan
Mn man belde net dat ie eraan komt! Brr nu komt het wel dichtbij en ben nog niet klaar! Ben nog mn vragen opschrijven. Vragen voor als er zaad gevonden is, vragen voor als er geen zaad gevonden is, vragen over mij. Heb mn templijstjes alvast opgeschreven (beter mee dan onverlegen) Dus moet een beetje opschieten nu
dreamer hoe laat heb je de afspraak.. ik ga voor je duimen.. gaby doe mij maar even smsen als de uitslag van dreamer op het forum is en ik aan het werken ben