Om 14.45 uur moeten we er zijn. En het ligt aan hoelang het gesprek duurt wanneer ik weer thuis ben. Zitten we tot 4 uur in het ziekenhuis, dan ben ik pas vanavond thuis (files) Maar zal sowieso vanavond komen vertellen hoe het is gegaan.
er staat een lijstje op hyves met wie is wie... als er iets fout is of iemand wil een aanpassing.. krabbel maar ff op hyves.. en dan verander ik of lynn t wel
@dreamer kom straks meteen kijken of je al gereageerd hebt. ik ben lekker een stuk apeltaart aan het eten die ik gisteravond gemaakt ehb mm smaakt goed ik ga nu echt ff wat aan me huiswerk maken is het laatste wat er gedaan moet worden en dan ben ik klaar
De Deborah die bij ons in de lijst staat is NIET Tinkerbell21. Heb ook een bericht op hyves achter gelaten.
ik heb nog genoeg maar is een beetje ver he naar zuid limburg voor een stukje taart hihi op deze site kun je kijken hoe vaak een naam voor komt in nl in 2008 vind ik zelf erg handig http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp
een stuk of 400 keer gebruitk die van ons....ik ga niet zeggen op welke plek hij staat want anders weten jullie het hahahah
@ rose, wat leuk om te zien hoevaak namen voorkomen! Maar ook wel apart.. Er is dus 1 iemand geweest in 2008 die zijn zoontje "A" heeft genoemd..