Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    nope normaal niet! heb het 1x eerder gehad toen was ik iets van 9 dagen overtijd en nieet zwanger!
    dus ik wacht mijn ongi af, tenzij ik meer dan 10 dagen overtijd ben! hahaha, maar ik weet zeker dat het deze keer niet raak is.

2. Kom net terug van de ikea.. een paar kleine dingen gehaald zoals kledinghaakjes en schoenendozen.
    Pff ben wel benieuwd naar Dreamer!
    De meisjesnamen die mijn man en ik hadden bedacht komen maar weinig voor (in 2007 helemaal niet), en de jongensnamen wel.. eentje kom ik hier regelmatig tegen op het forum maar ik ben gek op die naam dus het maakt me niet uit :) in 2007 iets van 450x gebruikt..
    Spannend lynn die 3D echo!

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hihi leuk!
    wij weten onze jongens namen ook al! hij krijgt er 2 omdat we niet konden kiezen!
    Miss tegen de tijd dat ik zwanger ben, denk we er anders over!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Gaan jullie voor 1 of 2 namen? Wij waarschijnlijk voor 2.

Hebben jullie al nagedacht over de opvoeding e.d.?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij willen ook 2 namen.

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @redd
    wij gaan voor 2 namen! hebben we allebei onze zin! Heb onze namen ook nog niet zoveel gehoord!

Ik ga voor de fles, is wel duurder. Ik hoor vaak genoeg dat de borst het mooiste er is wat er bestaat.. maar wat een geouwehoer zeg! ( zo denk ik erover) als ik naar mijn schoonzus kijk, zij is de enige die hem voeding kan geven, ze gaat haast niet weg!En ik vind het (sorry dat ik het zeg) geen gezicht als een vrouw haar baby de borst geeft in het openbaar.. vind ik toch wel iets persoonlijks..
    Aan de fles, kan je hem of haar ook makkelijker even bij iemand op schoot leggen!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi ik had 't over de opvoeding ;)

Maar voeding is ook prima hoor! Ik ga voor borstvoeding, kan ook bijna niet anders als kraamverzorgende he ;) Krijg ik straks m'n organisatie achter me aan :p
    Geintje, dat zal wel loslopen. Ik ben wel een voorstander voor kolven en 'k ga daar ook echt vanaf een week of 2 mee beginnen zodat ik wat minder gebonden ben.
    Verder staat de gezondheid van m'n kindje voorop en alleen al vanuit dat oogpunt zou ik 't doen.
    Voeden in 't openbaar zou ik ook moeite mee hebben denk ik, ik ga dan eerst wel heel hard oefenen om het 'onzichtbaar' te maken ;)

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha misschien hebben wel dezelfde naam....haha...

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zou wel grappig zijn als je heel toevallig op dezelfde namen uitkomt!
    Hoe doen jullie 't als er in je omgeving een kindje geboren wordt met de naam die jullie in gedachten hadden?

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga ook PROBEREN om borstvoeding tegeven en daarbij ook kolven...

en over opvoeding...ja in hoe verre kan je daar over na denken..wij willen hetzelfde als wij zijn opgevoed alleen met wat dingen eraf...zoals NIET scheiden en zo.....een kind, kind laten zijn....en verder heb ik wel bepaalde dingen die ik bij andere zie wat bij niet willen...

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Is hier al gebeurd, heb altijd geroepen toen ik zwanger was dat wanneer het een jongen word hem Mitchel(l) wou noemen.(helaas miskraam geworden)
    Heb dit toen verteld aan een buurvrouw (waar mijn moeder nu nog woont), en vervolgens heeft ze haar zoontje bijna 4 jaar geleden zo genoemd...

Baalde hier heel erg van, en neem het haar nog steeds kwalijk want dat was een naam die ik al jaren in gedachte had...

Sindsdien vertel ik niemand meer een naam tot ik zelf bevallen ben ;)..

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dan heeft ons kind of hun kind dikke vette pech.....ik ga mijn naam echt niet veranderen voor een ander....heb ook al spullen met zijn naam.....en ze moeten maar snappen dat je niet w8t met je naam uit kiezen tot er iemand bevalt... :) maar ik zou het wel zuur vinden als het bijv beste vrienden zijn...dan maar hopen dat ik eerder beval!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mitchell was ook een van onze namen.....maar vond het toch iets te amerikaans...

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    geheheh ja idd..! De naam die mijn lief heeft bedacht is zooo moeilijk die vergeet ik steeds!
    Ik wou altijd dat mijn kindje Mylo ging heten! maar die vind lief niet mooi, dat is het hondje van de mask...:'(..
    De andere naam die ik zo mooi vind en hij gelukkig ook lijkt een beetje op de naam van mijn neefje.. maar wel erg mooi, heb hem nog niet zo vaak gehoord!

ik weet wel dat als mijn dochter oud genoeg is voor een vriendje.. dat hij niet bij ons in huis komt wonen!

15. Wij gaan ook 2 namen geven. De voorletters weten we al zeker, en qua naam nog niet maar we hebben er een aantal en we zien het wel strakkies.
    @lynn zou toevallig zijn! Ik hoop het niet eigenlijk :p
    En iemand in de buurt die zo zou heten.. zou haast niet kunnen.. ik ken, buiten het forum, maar 1 iemand die zwanger is en die heeft een andere smaak. En anders zou ik het toch doen, die naam hoort dan gewoon bij mijn kindje.

Verder wordt het de fles, wegens medische gezondsheidsredenen mag ik geen borstvoeding geven. Anders had ik wel willen kolven namelijk.

Ik ben benieuwd als we straks allemaal kindjes krijgen, hoe ze gaan heten van iedereen. :p

Dreamer, waar blijf je?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Zag Dreamer online komen hier op zw site...*

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    is het goed of slecht nieusw, dat we nog niets gehoord hebben van dreamer?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ach joh als wij dezelfde naam hebben dan is dat alleen maar leuk...want den denk je wat vaker aan elkaar... :)

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Helaas dames, ik was niks aan het vieren.
    Mn internet heeft geen zin vanavond, dus kom amper online.

En zoals verwacht .. er waren weer 0 zaadjes gevonden :(
    De chromosomen uitslag was goed gelukkig, dus dat scheelt.
    Maar uit de bloedonderzoeken was dus wel gebleken dat zn FSH te hoog is (echt belachelijk dat de vorige gyn dat niet heeft gezegd :( maar goed, ze heeft heel veel dingen niet gezegd bleek achteraf en de dingen die ze wel gezegd heeft klopten niet..)

Kan er heel lang over zijn, maar dat doe ik even niet.
    We gaan over op TESE in het AMC.
    De gyn gaf ons weinig kans dat er iets gevonden wordt, maar we willen elke kans aanpakken.
    Ik moet zelf het AMC bellen voor een afspraak (moet zelfs zelf het nr opzoeken, die wilde ze niet geven :( )

En omdat de kans wel erg klein is dat er iets gevonden wordt zijn we nu aan het nadenken over KID.
    We staan er beiden voor open, maar zitten nog met heel veel vragen.
    We moeten dus nog veel onderzoeken voordat we kunnen beslissen of we dat willen of niet.

Ik denk dat ik het nog niet besef allemaal.
    Ben zo enorm kalm, dat ben ik niet gewend van mezelf.
    Vrees dat de klap nog wel gaat komen...

Maar helaas slecht nieuws dus :(

20. Haha ja dat is zo lynn :) en dan kan ik altijd zeggen, wat heeft jouw zoon toch een supermooie naam :)

Deel Deze Pagina