@ Dreamer: Heel veel sterkte meid in deze moeilijke tijd *knuf* (weet niet zo goed wat ik verder tegen je moet zeggen, bang dat ik iets verkeerd zeg) Ik mag straks naar de verloskundige voor het intake gesprek... begin nu een beetje zenuwachtig te worden... ik laat jullie vanavond weten hoe het gegaan is, én wanneer we de 1e echo krijgen doei doei
Oehhhh spannend Stephanie! Intake stelt nog niet zoveel voor hoor. Maar eerste keer is altijd spannend natuurlijk! Nu begint het wel heel echt te worden hea? Veel plezier! Liefs
goedemorgen.....phoe voel me niet echt super...zo maar naar de fysio... hier was de 3 d echo wel leuk...hebben alleen zijn zijkant van zijn gezicht kunnen zien omdat hij overdwars in mijn zij ligt.....maar ik blijf 2 d echo mooier..... nu ben ik weer even weg....kom straks terug
goeiemorgen ik vertrek over een half uurtje richting azm. ben weer benieuwd hopelijk kunnen we hem/haar goed zien en ligt hij/zij er een beetje goed voor zet straks meteen de foto erop en zal jullie laten weten hoe het is gegaan. ben niet zo zenuwachtig want het voelt goed. heb 2 dgen geleden nog naar het hartje geluisterd daaardoor voel ik me wel zekerder @stephanie veel pleizer en beetje drammen dat je al snel een echo wil tot straks
@Stephanie, succes met de intake! @Rose, hopelijk heb je een mooie echo! Ik ga hier zo maar weer 's aan de slag. M'n mannetje is zich aan't inschrijven bij uitzendbureau en dan gaat hij morgen aan't werk. Ik zal vannacht wel wachtdienst krijgen, benieuwd wanneer ik aan't werk kom. @Dreamer, nog beetje kunnen slapen?
Gaby heeft geen internet dus ze kan nu even niet schrijven, maar ze gaan zo naar het ziekenhuis hebben om 11.00 de afspraak. Als ze thuis is zal ze zich wel melden, als ze dan nog geen internet hebben doet ze het wel vanaf hier.
Zo ik ga nu echt aan de slag! Als ik hier binnen een half uur weer ben, moeten jullie me wegschoppen oke?
Zo ik heb het een uur volgehouden! 'k Heb overal een doekje over gehaald en planten water gegeven. Zo maar even stofzuigen en dan met manlief mee. die moet pasfoto's laten maken. Hij had heel gezeur met CWI. Hij had morgen intake daar maar moet nu aan't werk. Zij vonden dat hij wel moest komen maar dan zit hij weer zonder werk. Nu heeft ie 9 febr. afspraak maar misschien kan hij hier aan't werk blijven en dan hoeft 't niet. Wachten wel af. Is Gaby of Rose alweer terug?
Hij kan morgen aan't werk, eerst voor een week en als het van beide kanten goed bevalt, voor langer. Hij wilde dan de eerste week werken met behoud van uitkering en als hij daar langer kan werken, uitkering stop zetten. Anders moet hij nl. uitkering weer opnieuw aanvragen.
@Gaby: succes! Hoop dat je het bloedprikken overleeft hebt Vervelend he als je internet niet meewerkt! @Rose: spannend een echo @Lynn: ik vind persoonlijk 2d ook mooier als die gekleurde 4d. Maar misschien denk ik daar met een eigen kindje wel anders over hoor Wel jammer dat je niet alles goed kon zien! Gaan ze de kleine nog proberen te draaien? Niemand hoeft bang te zijn iets verkeerds te zeggen hoor Zolang je niet zegt dat het goed is dat dit alles gebeurd zal ik niet boos worden Ik heb zowaar goed geslapen! Mn temp was vanmorgen ook weer normaal, dus hoop dat het ergste weer achter de rug is. En verder voel ik me wat leeg. Alsof het mij niet overkomt allemaal. Het lijkt zo'n ver van je bed show, zo onwerkelijk. Heb ook nog niet gehuild erom of wat dan ook. Besef het nog niet helemaal denk. (of ik wil het niet beseffen .. zelfbescherming) Merk aan mezelf dat ik enkel praktisch aan het denken ben. Mn gevoel is uitgeschakeld. Best vervelend! Maar goed, zal vast wel weer een overlevingstechniek zijn. Komt allemaal wel weer goed Zijn er nog dames die mogen testen binnenkort? Ik ga de lijst is omhoog schoppen.
Oh dat is inderdaad wel slim bedacht! Wat houdt deze nieuwe baan in voor hem? Wel goed dat hij iets heeft gevonden!
@ oma het besef zal vanzelf komen. Denk dat je tijd nodig hebt om alles op een rijtje te zetten en dat als het echt tot je doordringt dt de tranen zullen komen. Zolang je maar goed blijft praten met je hubbie. Het is echt vreselijk. Ben wel blij dat ze tegenwoordig met zulke goede technieken veel kunnen betekenen en ik weet zeker dat ook jij binnenkort zwanger bent van een mooie beeb. Dikke knuffel
hoi hoi ik kom net terug van het ziekenhuis en het was allemaal prima in orde de beeb is nu 2,5 cm en was flink aan het draaien dus we hebben een foto van de voorkant en van de zijkant maar omdat hij zo met zijn amrpjes en beentjes aan het zwaaien was is het wat onduidelijk. was echt zo super mooi om de kleine zo te zien bewegen ben helemaal blij. de gyn was ook super aardig, ik had deze keer een ander vrouw zij was 31 weken in verwachting ook heel leuk. in mijn album staan de 2 foto's en een buikfoto van vandaag. ga nu ff bijlezen
een 2d is wat je gewoon krijgt bij de vk? toch? 4d is alleen leuk als je al echt een hoop kan zien en je kindje er goed voor ligt denk ik! Nog iets om over na te denken... Want wilde het eigenlijk wel doen... maar de vk zei tegen mij dat ik eerst maar eens moest kijken of ik de 20 weken echo niet al voldoende vind. Daar kan ze ook een dvdtje van maken. Dreamer: Ben blij dat je goed hebt geslapen... Ik herken dat gevoel uitschakelen wel. Is inderdaad zelfbescherming. Dikke knuffel voor jou. Liefs Debby