Nee dat is alles wat met een zwangerschap en bevalling te maken heeft Je kindje kan ook in het ziekenhuis komen of ziektes hebben enz enz. Dan zit je toch echt beter met 4 ster. Dat bedoelde ik. En de eigen bijdrages voor het ziekenhuis (zonder medische indicatie, ik weet niet of je thuis wil bevallen of niet?) en de kraamzorg kunnen aardig oplopen. Voor mij kwam het wel uit om van 3 naar 4 ster te gaan. Zij vergoeden dan meer dan wat ik extra zou betalen.
Het is ook moeilijk he als je niet echt in die wereld zit en alles uit moet zoeken. Voordat je alles begrijpt en op een rijtje hebt, ben je ook alweer verder...
Je kan je hoofdverzekering enkel voor 1 januari wijzigen. Je aanvullende verzekering uit mn hoofd tot 31 januari. Dus als jij in juni zwanger raakt kan je niet ineens een paar verzekeringen hoger nemen
ben er weer....bouwval gezocht is herhaling en heb ik dus al gezien....dus wie is er nog om te kletsen?
oke.. dus ik moet wel snel beslissen.. wil ik aanvullende verzekering verhogen.. en stel ik wil dat hoe doe ik dat dan.. moet ik dan gewoon bellen of hoe werkt dat.. ben zo slecht hierin
Ik doe mn best, maar mn internet valt elke 2 seconde uit Vreselijk irri! Ik kan net een pagina laden, maar reageren duurt me 10 minuten.
hoi ben ik weer! ik ben vgz gezin en zeker verzekerd....ik betaal 130 euro...maar krijg wel alle uren vergoed plus extra voor de kraam.....heb gratis kraampakket.... en nog meer extra dat had ik eerst niet..maar de pest is dat je alleen mag veranderen tot 31 jan 2009....dus ik zou als ik jullie was nog even goed alles na gaan.....want je zit er weer een jaar aanvast! ik zal op hyves neer zetten waar ik werk!
Je kan bellen of mailen. Lees gewoon eens de site van Zilveren Kruis, staat alles op wat je wil weten @Bos: kan geen ander internet nemen. Dit is de enige aanbieder hier! (dat heb je als je in een gat als dit woont )
nee weet ik welk internet heb jij dan.. kun je niet HET NET.. dat werkt hier perfect! Ik zal morgen of straks maar ff met vriendlief over mijn verzekering hebben.. moet hij nog maar een jaar bij cz blijven.. hij wil geloof ik eigelijk ook overstappen maar dat kan dus niet.. :S
ik heb zorgzaam dat valt onder unive en ik kan eht gewoon over zetten voor mijn 21ste verjaardag want dan mag i kdaar neit meer verzekerd zijn (is voor defensie en gezin tot 21 jaar tenzij je thuis woont of studeerd, da tis dus neit meer het geval binnekort) en neem dan ook ster 4 ben dan wel 137 kwijt maar krijg ook 56 terug dus dat is wel fijn. ik krijg dan mijn kraamzorg ook 100% vergoed @lynn is het nog gelukt met je foto's ben benieuwd bah ben misselijk. iii
@Suus: ik heb hetnet .. superslecht internet Er is toch genoeg geschreven over overstappen en dat dat voor 31 december moest. Dus dan heb je niet goed opgelet @Bos: heb een reactie gekregen van een andere 'oudere' dame. Die vond de opmerking dat ik jong ben en dus alle tijd heb ook niet gepast. Ze zei: dat je jong bent heeft niets met zijn zaadkwaliteit te maken. Treffender kon ik het niet zeggen
Ik heb net met pascal over gehad en ik ga over naar 4 sterren.. morgen of donderdag ff bellen ga ik nog meer betalen.. maar scheelt straks wel veel Pascal blijft maar bij cz.. neemt ie de tandarst verzekering er maar bij .. raar dat dat zoveel kan verschillen.. het is trouwens echt rustig zeg.. waar is iedereen toch.. gaby heeft geen internet.. wat zal ze zich vervelen.. want ze is ook nog ongi