Heeeeey meiden, Is er nog iemand? Heb net bijgelezen, maar kan het niet goed onthouden. Slaap al 2 nachten zooooo slecht! Ik kom gewoon niet in slaap :S Iemand tips? Ik ben weer eens met school bezig. PFf...
Ik heb ook erg slecht geslapen vannacht. Ben hier overigens weer weg... hihi... manlief had nog zin in pizza en gaan straks lekker op bed. Hoop dat 'k m nog zover krijg om te klussen
nou het is lekker rustig hier vanavond... ik ga zo ook lekker mijn bedje opzoeken... Weltrusten (al er nog iemand is hihi)
Ik ben klaar whoehoe ben echt blij Zit nu in de trein en moet nog een uur dan nog de bus en dan kruip ik in bed, ik ben al vanaf half7 wakker pff lange dag heb vanochtend zelfs nog gestofzuigt hihi Is echt erg hoe ik naar een wijntje verlang net om het te vieren maar doe ik natuurlijk niet maar dat was echt mijn favo drankje vooral prosecco hihi maar als ik bevallen ben is er zeker een fles martini prosecco aanwezig hihi Ik hoor mensen denken.. Alcohollist hihi valt wel mee hoor Morgen solicitatiebrief schrijven
Hallo allemaal! Ben net terug van de Ikea en heb mooie bijzet tafels gekocht :smile:! Ik heb niet alles terug gelezen, maar Shirley is Matta.
goeiemorgen ik ben weer lekker vroeg wakker. vriendlief moest om 7 uur de deur uit dus ben maar wakker gebleven. even een kleine opmerking: mensen gebruiken een schuilnaam hier zodat ze anoniem blijven. dat we elkaar op hyves hebben wil niet zeggen dat diegene ook wil dat haar naam hier komt te staan. gaby maakte van de week al een lijstje met namen wie wie is, die hier opeens stond. gelukkig was die snel weg. nu zie ik dat sammie gewoon iemands nam noemt hierboven. ik spreek nu even voor mezelf maar vind dit niet leuk. er staan niet voor niks namen anoniem ik bedoel het niet aanvallend hoor meiden maar gewoon even als aandachtspuntje.. zo vandaag veel te doen, poetsen, opruimen, solicitatiebrief maken, fysio.. had gedacht ff lekker een dagje rust te hebben nu ik het gehaald heb maar dat zit er niet in hihi
goeiemorgen debby en knarboor zijn jullie op je werk of nog lekker thuis? @debby hoeveel dagen werk jij nu eigenlijk want je bent best vaak op je werk he
Hey Rose, Ik werk 5 dagen in de week... van 7.30 tot 16.00uur. Jij hebt een druk dagje vandaag. Ik zou willen dat ik thuis het een en ander kon doen. Mijn mannetje heeft geen werk (toch last van de crisis! ) en maakt meer rommel dan dat hij opruimt. Maar ja... positief blijven denken misschien krijgt hij straks ineens een ingeving. hihihi Liefs
oh dat is wel veel. dus hij zit thuis en jij kan zijn rommel opruimen.. mannen he zou hem een schop onder zijn kont geven. hihi
Daarom ga ik er ook zoveel op achteruit als ik 3 dagen ga werken.... Daan zou volgens mij het liefst zien dat ik 4 dagen blijf werken nadien omdat zijn inkomsten nog best onzeker zijn. Maar als het goed is gaat hij 's avonds bij de tnt erbij werken wanneer hij weinig werk heeft. En schiet ik er echt mee op hea?!? Want ja 1 dag werken is een dag kinderopvang. Mannen hea?!? hahaha Ik ben het wel gewend hoor die rommel die hij maakt. We hebben er voorheen ruzie over gemaakt maar dat heeft toch geen zin dus ik neem het maar voor lief. En soms heeft hij het idee dat hij heel goed heeft opgeruimd maar dan kom ik thuis en denk... wat heb je dan gedaan? hahahaa
ja herken het wel hihi.. gelukkig is dat mijn ex en neit mijn vriend hihi.. dnek dat hij netter is als mij. als ik stofzuig dan ben ik zo klaar en hij doet er 2 keer zo lagn over dus doet eht wel grondiger hihi. heb ik goed voor mekaar