Mijn stiefvader is ook zo'n schoonmaakmuts! hihihi Echt grappig! Ik heb het ook echt van hem overgenomen. Hoe gaat t met jou? Volgende week diploma ophalen hea?!? Echt goed joh!
Ik ben ook weer wakker en gedoucht Wat zijn jullie alweer druk ja! Mijn mannetje is niet echt heel netjes. Zo heeft ie vanmorgen bijv. brood gesmeerd en 't hele aanrecht ligt vol kruimels en ligt een mes. Volgens mij heeft ie niet eens een bord gepakt. Maar goed dat we nog geen nieuwe keuken hebben! Z'n kleren vond ik naast 't bed, stofzuigen is hij heel snel klaar maar vergeet de helft... ach 'k kan nog wel even doorgaan Hoop ruzies over gehad, 'k vind 't nog steeds niet leuk en snap 't niet, maar probeer er mee te leven! @Debby, 4 dagen werken met een kleine lijkt me zwaar en je ziet ze dan ook niet zoveel. Maar 't moet natuurlijk wel financieel haalbaar zijn om minder te werken.
Goedemorgen all...... Hoest vandaag bij iedereen? Ik zie dat er druk wordt gepraat over mannetjes die niet kunnen opruimen....nou die van mij kan opruimen als de beste maar is een smeerpoets eersteklas.... En werken met een baby...tsja...dat hangt helemaal van het plaatje af...denk dat financiele zekerheid ook belangrijk is....! @ debby heeft jou vriend geen baan of een eigen bedrijf?
Brrr.... 't is echt koud buiten! 'k Heb net de hond even uitgelaten. 'k Blijf lekker binnen vandaag! Overigens nog steeds niet aan't werk... nou ik vind 't wel prima. 'k Heb toch weer 24 euro verdiend met m'n wachtdienst
Hey Red en Eva! 4 dagen lijkt me ook niet echt super hoor. En met 3 dagen haal ik nog 1000,- binnen, ik vind eigenlijk dat hij ook ongeveer zo'n bedrag binnen moet kunnen halen. Mijn vriend heeft een eigen bedrijfje. Hij legt vloeren! Dusehhhh... Iemand vloertje nodig? hihihi
Heb je je al een beetje in verdiept wat hij maandelijks overhoudt? Beetje speling moet je natuurlijk wel hebben. 'k Heb nog wel een x een nieuwe vloer nodig, maar mijn mannetje legt zelf wel laminaat en 'k heb nu geen centjes... Boven moeten we straks nog vloerbedekking hebben... 'k moet eerst weer aan't klussen. Bah echt geen zin in!
De naam werd een aantal keer vermeld, door verschillende personen! Als je terug leest had je dit kunnen zien, en dan niet meteen op mijn naam vallen altijd! Iemand anders vroeg wie het was, vertel ik het, word mijn naam gelijk gekozen... wel erg jammer.. En er zijn wel honderen Shirley's in Nederland, ik noem alleen de voornaam!
Nou als jullie zover zijn en een vloerbedekking willen boven dan roep je maar! Ik verdiep me er heel erg in! Ik weet ook altijd precies wat ik heb en overhoud ofzo. Maar Daan is daar makkelijker in. Ik kwam er achter dat hij zijn werkrekening gebruikt om het uit gaan van te betalen. Jah, dat kan gewoon echt niet. Ik wilde gister dus voor hem ook alles uitrekenen maar toen mocht dat niet van meneer. Hij zou het vandaag zelf gaan doen. Maar volgens mij heeft hij geen idee hoe hij zo'n begroting kan opstellen. Nou jah... Vanavond ga ik het echt uitrekenen allemaal! Ik vind het maar niets die onzekerheid. We redden het allemaal makkelijk als Daan maar niet z'n geld over de balk gooit.
goede morgen meiden hier lekker vrij vanmorge om 1 uur pas beginnen tot 5 dus dat is lekker! en morgen ook heerlijk vrij! mijn man is ook niet zo heel netjes behalve in zn schuur en daar maak ik rommel hahaha
Sammie niet persoonlijk opvatten meid! waren er meer die namen noemde en niet alleen jij!was gewoon een algemen mededeling
geloof niet dat iemand het pispaaltje is en ik zeg het alleen, noem geloof ik ook gaby haar naam maar ben niet boos of iets. zeg het alleen omdat we anders wel onze voornaam zouden gebruiken of die naam nou 50 keer of 1000 keer bestaat uit de verhalen kun je wat halen en dingen zijn heel makkelijk terug te vinden en hier bespreek je soms toch dingen die je niet openbaar bespreekt. maar je hoeft je niet aangevallen te voelen want bedoel het niet verkeerd oke
Is 'ie duur? 'k Heb nl. geinformeerd bij Carpet Right en daar was ik voor het leggen 9,- m2 kwijt. 'k Ben van plan nu eerst 2 slaapkamer klaar te maken met verven, dan moeten ze komen spacken en dan vloerbedekking leggen. Later onze slaapkamer, overloop en trap. Maar goed is moet m'n man werk hebben en we kunnen sparen, zonder geld komen we er niet.
Ik ga ervandoor, Vriendlief word straks geopereerd, mijn zusje heeft straks een kijkonderzoek van maag en darmen. Fijne dag Allemaal! Dreamer, Nee ik wil geen oorbuisjes meer, daardoor ben ik links doof geraakt. Na 10X rechts en 9X links (en nu 1 oor doof). Nee dan sla ik die aanbod wel af .