Zal ik vragen of hij z'n prijslijst even door kan sturen? Bij de carpetright ben je ook al 50,- kwijt voor een emmer lijm geloof ik als het niet meer is... echt achterlijk!
ik hoor net dat een emmer lijm 120,- is bij de carpet right! De prijslijst komt er aan voor jullie! Moeten jullie alleen ff je mail adressen pb-en.
Ja, laat ie maar even wat sturen! Alleen Amersfoort is hier niet echt naast de deur. Dus dan kan die 50 euro voor lijm wel uit
wat zijn jullie allemaal aan de klus!h hihiih wij hebben 9 maanden ons huis verbouwd voor ons huwelijk dus zijn nu helemaal klaar binnen dan.
Konden wij dat maar... helaas naja 't zal nog wel heel lang duren voor 't klaar is. Zaten ook erg in twijfel of we niet even moesten wachten met een kindje, eerst ons huis wat meer klaar. Maar voor 't zelfde geld blijft bij ons wat onzeker en ik denk dat ons kindje 't ons niet kwalijk zal nemen. Babykamer en logeerkamer moeten sowieso klaar en verder kijken we wat kunnen doen. Wow 120 euro voor lijm is wel heel veel. We laten straks sowieso eerst een offerte maken. Maarre ik pb mn email wel even.
Ik heb het nog steeds niet binnen. Anders stuur ik het julli evanavond wel even! Ik vind het wel heel tof van jullie dat jullie interesse hebben!
Is goed! Ach... we moeten toch vloerbedekking en als het in prijs weinig uitmaakt, en we kunnen jullie beetje helpen, dan doe ik dat graag. Lukt je werk nog een beetje? 'k heb hier de afwas gedaan en magnetron schoongemaakt. Inwendig nog heel hard gemoppert op m'n man voor alle kruimels. En net yoghurt-fruit shake gehad voor de vitamientjes... 'k Ga nu maar even stofzuigen
Heb trouwens echt een off day! bah bah... Ben een beetje grumphy, heb hoofdpijn en een zeurend buikje. Nou jah... nog maar 5 uurtjes en dan ben ik alweer onderweg naar huis.
Bah! Ik ga mezelf even een schop onder m'n kont geven, ben weer 's niet voor uit te branden! Rustig aan daar he! En sterkte nog even...
goedemorgen....ja sprry heb weer uitgeslapen.... debby wij hebben een tegelvloer met vloer verwarming....en gaan de keuken een muur uitbreken...dus wij hebben eerder een tegel zetter nodig voor dat randje dan...hahha.. over hyves....nogmaals ik krijg steeds aanmeldingen...als ik je niet ken of je hebt geen pb gestuurd laat ik je NIET door....