menn, ben zo blut als een hoendje.. door al die stomme rekeningen..grrr.. Overal is van die leuke uitverkoop..
@debby wie ik (avater) @matta hoeveel dagen zit je nu? ik hoop echt dat je snel positief test ik heb mijn krulspelden er in zitten hoor. pff zwaar hihi.. kon ik heel lang neit doen.. of ja kon wel maar dan had ik zo'n kort haar, nu is het weer lang. zo lekker mosseltjes halen heb er zin in mmm iemand nog lekkere tips?
@ rose: jij had toch woezel en pip? of niet? Jammie mosseltjes! Wij vinden het zo al heerlijk met stokbroodje en verschillende sausjes! @ matta: Met de beeb gaat alles goed hoor! Bij de laatste echo was ie hartstikke bewegelijk! En als het goed is as maandag voor de eerste keer het hartje beluisteren.
Goed idee trouwens! Morgen heb ik weer centjes... misschien dat ik ons zaterdag eens lekker ga trakteren op mosseltjes! Jammie! Heb er nu al zin in. Vanavond taco's ook lekker!
@rose 3 dagen nu, dus nog ongeveer 6 te gaan! hahaha.. Hoop het ook wel, heb er alleen deze maand een hard hoofd in, dat het niet raak is. Ben blij dat ik geen krul spelden in hoef, ik doe een beetje Andrelon Krulcontrol en klaar is kees..!
@debby gelukkig maar, owh spannend maandag, hartje horen! ik heb morgen als het goed is ook weer centjes! de maanden duren na mijn idee veeeel te lang! hahaha.. heb nog nooit mosselen gehad... is dat slecht? Ben dol op kibbelingen en lekkerbekjes!
kletsmajoren! "@ Matta wat spannend. Vindt dat de lijst roser mag. Ik heb lekker vrij vandaag. VAnochtend de stad in geweest en wat spulletjes gekocht. Vanmiddag ff aan t kamertje gewerkt en heb 1 muur af. Zal zo n foto in mn album zetten Wat een vies weer hier zeg.
@debby officieel een goudvis vandaag nee hb ik nooit gehad heb al 2 maanden dezelfde hihi taco's ook heel lekker heb ik vorge week gemaakt. @matta hoezo nog 6 dagen? positief blijven. ik had het ook echt neit verwcht gewoon omdat je dnekt zal wel niet hihi en toen zag i kopeens een licht tweede streepje duim voor je ik heb ook krullen dus gebruik idd ook die andrelon kurlcontrol maar dan heb ik kleine krulletjes zeg maar en nu is het een droge bos krullen met grote krullen hihi is weer is wat anders he.. en dan hebben we ook nog de stijltang oor de afwisseling hihi handig die apparaten. ik ga ff boodschappen doen maar is het net aan het regenen grrr.. nice
hey ryanne ja vies he begon goed ben je echt al aan eht verfen? wil ik ook.. wil ik ook wat heb je in de stad gehaald?
ja omdat we het kamertje hebben waar mn vriend vroeg in heeft gelegen moet alles geschuurd en geverfd worden. Dus ben langzaam begonnen omdat t zoveel werk is. (en ik dara iegenlijk te secuur voor ben :s) Heb een voedingskussen gehaald, zwangerschapsondergoed (was in de aanbieding bij de hema) en wat kleine dingetjes zoals n rompertje en hoeslakentjes
@Debby: dat is Nen die dat heeft @Oma Ryanne: wat staat er voor tekst op de muur? Leuk bedje Ben nu info aan het zoeken over KID. Mn hoofd draait helemaal ervan! Ben het nu voor mezelf aan het opschrijven wat ik weet en wat ik erbij denk en voel enzo. Hoop op die manier duidelijkheid voor mezelf te krijgen en een beslissing te kunnen maken wanneer mn man voor KID wil gaan.
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 NOD lijst Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 20: Matta1986, 1e ronde 25: Dreamer83, 9e ronde 25: Evamariah 28: Agneta, 1e eigen ei na 4 rondes Clomid Februari 03: Nen87, 4e ronde 09: Red88, 4e ronde 12: Sammie88, 7e ronde 15: Gaby1986, 9e ronde 25: Desiree1986, 18e ronde, 1e IVF Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Buikje vol Nog een keer gapen Onder de wol En dan lekker slapen Oogjes dicht Droom maar zacht Want papa en mama Houden de wacht @ oma goed van je. Zet alles eens rustig neer en denk er goed over na. Zo heb je het allemaal eens goed op een rijtje.
@Ryanne Wat een mooie babykamer kleur! In die kleur heb ik 2 geboorte kaartjes! Wat een mooi gedichtje, en dat bedje en dat giraffe.. te schattig.! Heeeeelll moooi..!
Ohh wat een mooi gedichtje! Echt heel leuk Ik wil ook met een gedichtje gaan werken. Leuk om te zien dat ik niet de enige oma ben die dat doet Ik zit al op het 3e a4-tje en dat via de computer... En dan staat er nog niet eens informatie op, alleen gedachtes van mezelf! Dus voorlopig ben ik nog wel even aan het typen Maar langzaam aan beginnen mn gedachten wel te ordenen en kom ik uit op dingen die ik niet van mezelf had verwacht. Zo dacht ik dat wanneer we voor KID zouden kiezen, dat ik dan een donor zou willen zoeken en thuis zou willen insemineren. Dus zonder 'hulp' van een ziekenhuis. Maar nu ik alles eens opgeschreven heb voor mezelf denk ik dat ik toch voor een ziekenhuis zou kiezen, maar dan wel met een zelfgekozen donor. Zal het later allemaal wel uitleggen als ik het voor mezelf wat duidelijker heb
Dank je Zit alweer op het 6e a4-tje met enkel gedachten van mezelf. Er wordt me een hoop duidelijker, maar het brengt ook vragen met zich mee. Ik vind het iig erg interessant en sta echt versteld van mezelf. Als ik terugdenk aan wat ik maandag dacht over KID en nu, dan zijn mn keuzes echt 100% anders geworden. Zo apart! En dat zonder informatie, enkel met goed nadenken. Klinkt voor jullie volgens mij echt heel vaag zo
@ Dreamer helemaal niet vaag! Das toch logisch. Normaal gesproken zou je zoiets niet willen, maar door goed je opties te bekijken en weten en laten doordringen kan je mening veranderen erover.. En je mannetje denkt hij er ook over? Of is het meer dat hij denkt en het daarbij laat.. @ Ryanne kamertje wordt mooi! @ matta spannend overtijd!
@Dees: ik heb idd alles goed laten doordringen. Dingen afgewogen tegen elkaar. Heb het nu een beetje op een rijtje (9 a4-tjes verder..) en moet zeggen dat het enorm verhelderend is geweest voor mezelf! Mn man denkt er zeker overna. Hij weet er alleen minder vanaf als mij. Maar nu ik het voor mezelf duidelijk heb kan ik er met hem over praten en hem op de af te wegen dingen wijzen. Dat ga ik vanavond ook zeker doen. Want als hij zn gevoel erover duidelijk heeft en voor KID kiest, dan kan ik ook een keuze maken. En als we samen een keuze hebben gemaakt, dan kan ik ons gaan inschrijven bij het MCK. De wachttijd daar is ongeveer een jaar, dus als de TESE niet slaagt kunnen we meteen verder. Maar wat spannend zeg, nog maar 6 dagen! Ben je al zenuwachtig? Weet je al precies wat jullie te wachten staat? En je man, hoe is hij eronder?