Sow, heb 2 koude gehaktballen op en ga nu echt iets doen... zet de laptop uit want anders blijf ik hier bezig... tot vanmiddag ofzo... doei doei
Het EPD is landelijk en nog niet in werking. Wij hebben er trouwens nog nooit een brief over gekregen. Heb dus ook nog geen bezwaar aan getekend. Electronisch Patienten Dossier Eva @Sam: balen dat ie je wakker heeft gehouden zeg! Hoop dat je vanacht wel kan slapen.
Heb net gebeld. Ik moest een telefonische afspraak maken bij mn behandelend arts. Dus ik zeg ehhh heb elke keer een ander gehad, dus weet niet wie ik moet hebben. Nu heb ik dinsdag vanaf half 2 een telefonische afspraak met de laatste gyn. Alleen heeft die man helemaal niks gezegd! Alleen die ouwe vent zei wat. Maar goed, nu ga ik alle vragen opschrijven die ik nog maar kan bedenken en die dan disndag vragen. Misschien kan ik het dan nog met een iets beter gevoel afsluiten. Zou wel prettig zijn!
goeiemorgen. werd vanochtend met hoofdpijn wakker dat ik maar lekker ben blijven liggen en vriendlief heeft zelf even koffie gezet en boterhammen gemaakt. @dreamer wat goed dat jullie op een lijn zitten @suus ja ik hoop het ook voor je dan kun je het een plekje geven nu word je er ook maar leke keer mee geconfronteerd. @red succes meid! @debby dat heb ik dus ook bij mij is het nu ook minder en mis het cht maar de zin is gewoon minder en als ik zin heb dan voel ik me weer niet lekker. hopelijk duurt het niet lang meer en krijg ik binnekort heeeel veel zin haha @stephanie je hebt het dus maar druk met bellen hihi @eva ik ben echt benieuwd, hoop eht zo voor jullie @sammie he wat vevelend, schop hem volgende keer de bank op hihi ik denk lekker uitslapen maar nee hoor word ik om 9 uur wakker gebeld.. gelukkig is mijn hoofdpijn weg. ga zo even mijn solicitatiebrief opzoeken in mijn pc dan kan ik aan de slag
Sow... ik vind dat ik voorlopig wel weer even klaar ben... Alle telefoontjes gepleegd, witte was draaid, droge was (handdoekken) opgevouwen en in de kast gelegd, bed verschoond, kleren op de slaapkamer opgeruimd, kleed/strijkkamertje ogeruimd en gepoetst, dode plantjes weggegooid, wastafel badkamer gesopt.... ja dat was het wel zo'n beetje geloof ik
Hey meiden, Romeo over Julia was echt SUPER! Als het bij je in de buurt speelt en het is nog niet uitverkocht, dan is het zeker een aanrader! Zo ontzettend grappig! Ik had trouwens een foutje gemaakt, het is niet met beau, maar met teun kuilboer (beterrrrrr). Johnny de Mol zat er ook in, wat een flirtkont is hij zeg! Je komt de zaal ingelopen en hij zat vooraan op een geluidsbox. Wij zaten op de 7e rij dus ook heel erg vooraan en hij zat echt ontzettend te flirten! Nu ff denken wat ik nog weet... @ EPD, ik heb er geen brief over gekregen. Heb ook geen idee of het hier al ingevoerd is. Waarom (voor de mensen die bezwaar hebben) willen jullie het niet? Het lijkt me dat het alleen maar handig is, omdat de continuiteit van zorg blijft gewaarborgd. Als je ergens anders heen gaat, hoef je niet elke keer allerlei gegevens door te geven, maar kijken ze gewoon in je dossier. @ stephanie, *ff een off topic onderwerp*, hoe gaat het met jouw hond en de muilkorf? Wij hadden er voor onze ook maar 1 gehaald, omdat hij alles sloopte. Maar hij heeft em de 1e dag al af weten te krijgen (vraag me niet hoe!) en kapotgekauwd. Dus nu toch maar weer in de bench en hopen dat het dit keer goed blijft gaan... @ dreamer, wat fijn dat je met je man hebt kunnen praten over jullie gevoelens tegenover de behandelingen. Het is vast een lekker gevoel dat jullie er nu hetzelfde over denken.. @ suus, fijn dat je bm in ieder geval schoon is. Hopelijk is het er straks allemaal uit en kun je het een plekje gaan geven. Sorry als ik nog iemand ben vergeten...
@stephanie: Hard gewerkt stephanie.. @nen: Leuk dat de voorstelling zo leuk was heb je toch even lekker genoten @all: weet het even niet meer.. ik ga zo even boodschappen doen en zal vanavond of vanmiddag even bijlezen en dan zal ik goed reageren..
Hey Nen, Johnny de mol Mmmm... hihi ik ga bezwaar aantekenen (hoop dat het nog kan) voor het EPD omdat ik het wel zie gebeuren dat er in de toekomst ook andere instanties als huisartsen en ziekenhuizen bij onze medische gegevens kunnen, zo ben ik bv bang dat de zorgverzekeraars er binnen een paar jaar ook in kunnen en die kunnen je dan gaan weigeren op basis van je medische verleden... Met de muilBAND (het is dus alleen een band om haar neus) gaat het erg goed, ze laat hem gelukkig wel omzitten alleen is soms een beetje nerveus van dat ding als we thuiskomen, maar dan gaat ie meteen af en dan is het goed... we wilden van het weekend proberen om haar weer even zonder band alleen te laten, maar eergisteren ging ze weer aan de tafelpoot zitten knauwen waar wij bij waren nog wel.... ik heb haar toen in haar nekvel gepakt en 5 minuten op het toilet gezet (in het donker) hoop dat ze ervan geleerd heeft... dus we laten haar dus nog maar even wat langer aan de band wennen...
Ja het was zeker leuk. Ook echt suupergrappig! Op een gegeven moment was ik blij dat het ff wat serieuzer ging, want ik kreeg bijna de slappe lach! De tranen liepen over mijn wangen
@ Suus: Suc6 met de boodschapjes ik ga morgen even low budget shoppen... na het weekend is mijn salaris er gelukkig
@ Stephanie, hebben jullie zo'n zwarte band die als een soort ruime koker om haar snuit gaat? Wij hadden bewust een korf gedaan, omdat hij anders aan de voorkant alsnog met zijn tandjes kon gaan knagen. Maar hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, ik weet het niet, maar dat ding ging dus af... Onze hond is wel een 'zorgenkindje'. We hebben echt al een hoop met hem te stellen gehad. Zeker nu in de puberteit
@Nen: omdat er nog niet heel duidelijk is hoe en wat met de geestelijke zorg. Gezien ik niet afgerekend wil worden op dingen die allang niet meer aan de orde zijn wil ik dus niet dat iedereen alles zomaar kan opzoeken/opvragen. Nu geef ik zelf toestemming voor de dingen die anderen mogen opzoeken. Ik hou dus zelf de controle. Fijn dat het zo'n leuk stuk is! Ik ben helemaal geen theater persoon. Alhoewel ik zelf wel op toneel heb gezeten
Agnetaaaaaaa hoe gaat t ermee? Al ongi? Waar in je cyclus zit je nu en wat gaat er allemaal gebeuren?
@ Lynn: heb het idd ook gelezen wat een ramp zeg... @ Dreamer: nee daar heeft ze gelukkig niet aangezeten @ Nen: Ja die hebben wij inderdaad zo'n zwarte band en bij haar neus issie gewoon open, zodat ze gewoon kan drinken zonder haar halve snoet in het water hoeft te duwen... ze kan hierdoor wel met haar voortandjes knagen maar ze kan de kracht niet zetten met haar kaken om echt iets zichtbaar te slopen, dus zo'n band is voldoende en volgens mij id zo'n band moeilijker af te krijgen omdat hij glad is, bij een korf kan ze haar nagels achter zo'n randje zetten...
Hm misschien moeten we dan maar eens kijken voor zo'n bandje. Wij hadden gewoon advies gevraagd en kregen die korf mee.. Ik heb het niet gehoord over het kdv, wat is er gebeurd dan? Dreamer, ik begrijp inderdaad je standpunt wel over het epd. Maar daar worden toch wel regels voor gemaakt neem ik aan. Dat ze alleen de info mogen gebruiken die nodig is ofzo.. Hee agneta, hoe gaat het? Vriendlief komt thuis hier en ik ga zo ook weer weg want moet om 13 u werken. Tot 18 en dan eindelijk weekend!
heeeyy nee ik ben nog niet ongi ik hoop zo snel mogelijk. ik moet nu als ik ongi ben naar de gyn voor een echo weer en dan krijg ik pregnyl. verder gaat het eigenlijk wel goed met me ben alleen zo ontzettend moe. dreamer kut nieuws hoorde ik. nen hoe is het met jou?