ow ik was trouwens net bij mijn buurvrouw(13,5 week zwanger) en die ahd gister haar nekplooimeting en alles was goed. ze had gratis een 3d echo gekregen omdat ze iemand kon die erbij was en omdat ze zo lang had moeten wachten. foto's net gezien zo mooi om te zien is pas 7 cm maar is gewoon helemaal compleet zo schattig.
hai.. ben weer terug van boodschappen doen.. Was 40 euro kwijt.. en ben weer klaar voor de hele week dus gaat best goed vind ik zelf.! de vriezer is nog lang niet leeg dus volgende week hoop ik weer goedekope boodschappen Echt erg van die gestoorde vent.. die verdient de doodstraf.. of levenslang.. maar dat krijg je dan toch nooit.. dat soort mensen verdienen het niet om nog te leven vind ik! @matta: spannend wat denk je..? @gaby: je mag hier ook best internetten... maar dan moet je wel een keer op visite komen.. @een singstarverslaafde: leuk is dat he.. ik heb ook singstar.. doe het alleen niet zo heel veel meer tijdgebrek.. @de rest: ik weet het verder niet meer.. ben druk aan het opruimen gegaan hier.. het is zo'n zooi hier! En ben aan het uitzoeken naar een leuk fitnissabbo.. ga waarschijnlijk samen met mijn moeder fitnessen! heb ik zin in.. ga ik proberen wat kilo's te verliezen! is alleen zo duur fittess
hoi suus ik betaal nu 53 euro geloof ik omdat ik student ben, ookal ben ik nu klaar blijft nog zo staan voor het hele jaar en normaal is het 61 euro is idd wel prijzig gelukkig kun je heir ook zemmen en in het stoombad enzow dat vind ik wel heel fijn
dat is duur.. heb net al 1 van de fitnessscholen gebeld.. kost onbeperkt fitnessen met zwemmen erbij en sauna voor 32.75 per maand.. en dan is dat een jaarabbo en krijg je de 13de maand gratis!
andere fitnesschool zonder zwemmen wel met sauna: onbeperkt 37.50 p/m.. en 1 dag in de week: 22.25 p/m.. Maar daar betaal je ook nog inschrijfgeld: 22.50 en 12.50 voor een ledenpas .. is dus een stuk duurder maar allemaal wel luxer en nieuwer.. hmm..
weet iemand hoe je je toetsenbord weer gewoon kan krijgen! het is zooo irritant! suus ik heb het gevoel dat ik neit zwanger ben! WEet niet waarom, heb ook neit echt de drang om te gaan testen.. stiekem hoop je het natuurlijk altijd wel een beetje. en als je test dan negatief is valt het toch weer tegen! Ga volgende week er en testt egen aan gooien als ik niet ongesteld ben geworden!
@Matta: altijd uitgaan van je langste cyclus als je een wisselende cyclus hebt. @Kristel: zo te lezen hoort de vk ook maar 1 hartje. Dus je kan weer ademhalen, het is er echt maar 1 @Suus: mn man sport voor nog geen 25 euro onbeperkt met sauna erbij. Is voor 1 jaar (13 maanden dan, 1 maand gratis) Voor 2 jaar was het nog geen 20 euro geweest.
dat zou ik ook aanhouden matta.. dan test je zeker nooit te vroeg.. knap als je nog zolang kunt wachten met testen!
ik ben al 2x 9 dagen overtijd geweest, toen was ik ook niet zwanger en zelfs een keer 23 dagen overtijd! dan leer je wel geduldig zijn!
ja dat klopt.. maar waarom staan die cyclussen er niet bij dan.. onder je onderschrift.. @dreamer: dat is wel erg goedkoop.. mag hij dan ook zwemmen?
omdat ik die had, toen ik net gestopt was met de pil en mijn vriend dacht dat hij er wel aan toew as, maar dat was hij niet en toen ben ik weer aan de pil gegaan!
oowwww.. oke zo.. en nu zijn je cyclussen was korter dus? Met mij is het wel goed.. nog regelmatig buikpijn en rugpijn.. en nog steeds bloedverlies! Heb gehoord van gaby dat haar gyn zei dat te dikke mensen vaker meer moeite hebben om zwanger te worden.. en ik vind mezelf ook wat te dik worden dus heb besloten dat ik maar ga fitnessen.. maar wil niet alleen dus nu heb ik vanavond een proefles om te kijke of mijn moeder het ook wat vind!
haha lachuh, gezellig met je moeder! Owh aha.. nou ik ben veel te dik..! ik ga 1 feb weer aan de lijn en dan wil ik 25 kg afvallen en dan weeg ik 65 kg.. ik ben al blij als er 15 af gaat..als ik maar weer in de 70 om en maat 40/42 krijg.. Ik weet dat ik nooit super slank zal worden en dat hoeft vn mij ook niet maar ik wil nooit meer in de 90,,! ben nu alweer bezig met 2x ind e week zwemmen! straks alle lekkere dingen weer laten staan! en heel gezond eten!
wordt weer zwaar, maar wil het nu het volhouden! me moeder wou meedoen aan dat programma van sonja bakker.. nou dat hoeft mij dan ook weer niet. niet heel ned hoeft te zien hoe zwaar ik weeg! hahaha vind het zelf al erg genoeg.. tijd om dat dus weer te veranderen!