Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klinkt goed eva....dan zeg ik van harte gefeliciteerd meid....ga er van genieten....

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, nee dan is het niet prettig. Heb je straks een zwarte hond..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Nee idd dat is ook niks...

naja ga nu eerst even douchen enzo en dan zien we wel...

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bah bah... belde mij mannetje en die was naar zijn ouders gegaan terwijl hij alleen even olie zou op gaan halen. Nu was hij aan het praten met zijn stiefvader. Over geld... natuurlijk. Ik weet niet waarop maar ben in tranen uitgebarsten. Het lijkt wel of ik niet meer kan stoppen en ik weet eigenlijk niet eens waarom. Ik ben wel van hem gewend dat hij langer weg blijft dan afgesproken en ook had ik al het idee dat hij naar zijn ouder swas gegaan. Maar toen Daan zei dat hij met barry aan het praten is over geld sprongen bij mij de luiken open. Die gesprekken worden altijd gevoerd zonder mij en hoor en niets van terug. Terwijl ik toch degene ben die het meeste geld binnen haalt! En ik weet wel dat het gesprek gaat over hoe Daan genoeg kan verdienen wanneer ik minder ga werken. Voelde me ineens enorm buitengesloten.
    Het zullen de hormonen wel zijn. Ik weet het ook niet... :(

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat vervelend debby. Begrijp wel dat jij daar liever ook bij wilt zijn en dat het niet leuk is dat hij van tevoren niet zegt dat hij daarheen gaat...
    Maar het zou idd ook wel een stukje hormonen kunnen zijn

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Huh wat gek, mijn banner doet het niet....

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Die van Kris deed het gister ook niet geloof ik...

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm ik wacht wel ff af. Misschien ligt een deel van hun server plat ofzo..

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zie je banner wel gewoon hoor...

debby: vervelend die hormonsters....ik moet eigenlijk douchen en de was doen maar ben bang dat ik over mijn nek ga....word weer duf dagje..

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nu werkt ie ook weer :)

Ben je zo ontzettend misselijk bos? Bah wat vervelend zeg! Hopelijk is die periode snel voorbij!

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bos, ik hoop ook dat jij je snel beter voelt. Het zijn inderdaad hormonsters! Pffff.... Nou jah, ik ga maar weer aan de slag in huis. :)
    Ik blijf meelezen hoor!

Liefs Debby

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Aan de zwangeren onder ons :) :

Hebben jullie iets gemerkt van de innesteling?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee niks van gemerkt...ik ga maar even wat eten...hopen dat het helpt....

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hoop ik ook voor je bos! zo misselijk zijn is ook niks aan

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klopt...en soms lucht overgeven wel op....maar het blijft bij kokhalzen....echt het voelt alsof mijn maag ineen krimpt af en toe....

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat vervelend zeg. Zeker als het overgeven niet goed lukt. Maar dan nog, het belemmert je wel in het dagelijks leven. Heb je er nu vaak last van?

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    begin van de week had ik nergens last van....toen in de loop van de week alleen in de avond...nu ook vannacht en vandaag overdag....dacht eigenlijk dat het nu minder zou moeten worden maar daar lijkt het nog niet op...

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja je zou verwachten dat het zo langzamerhand minder moet worden. Maar anders kun je altijd aan de ha iets vragen ertegen. Dit is natuurlijk ook niks

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @debby...wat een vervelend gevoel meis,...ik herken het wel...ik ben echt 1 grote hormoon bol...ik reageer normaal al erg op hormonen en nu helemaaal....ik jank zeker elke dag wel een keer ergens om ;)
    SOms lucht het ook op lekker hulen....ik hoop dat jij en je mannetje hier wel uit komen want zo'n situatie is erg vervelend!

@ all thanks voor de felicitaties....na het weekend maak ik een banner pas aan!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm wat gek.. ik krijg pas heel laat een mailtje dat er een nieuw bericht is.

Kga maar ff douchen. Zit al de hele tijd te luieren en als vriendlief straks thuis komt, moet mn make-up enzo wel klaar zijn natuurlijk..

Deel Deze Pagina