Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Sorry, maar ik ben op dit moment helaas niet de aangewezen persoon om je een samenvatting te kunnen geven...

@ Dreamer: Fijn dat jullie weer zo'n goed gesprek hebben gehad, en dat het vooral voor opheldering heeft gezorgd..

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nou ik ben er weer vandoor...

fijne avond allemaal..

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    nou had ik eenhalf uur gelede een bericht geplaatst staat tie er niet :S

@gaby de belangrijkste dingen zijn eva is zwanger en ryanne en haar vriend krijgen een meisje :D
    verder weet ik het ff niet

@bos we hadden het eerstover uren en daar denken ze nu over na, maar ga morgen wat dingen uizoeken voor overbrugingshyphotheek.

wij hebben ook lekker gezwommen vandaag. had het alleen koud, laatste 2/3 dagen had ik echt flinke groeipijn in mijn buik en je ziet het goed hoor, dat tie gegroeid is. :D

we gaan zo ff naar mijn opa en oma op bezoek en erna een filmpje huren of naar de film. weten we nog niet zeker.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    heey allemaal,

@ dreamer, wat moeilijk om er een keuze in te maken zeg! Maar wel fijn dat jullie er samen over kunnen praten.
    @ rose, hopelijk wordt het huis wat! Was zeker wel schrikken dat je weer zo'n lage bloeddruk had opeens!
    @ ryanne, gefeliciteerd: een meisje! :D
    @ Eva, mooie test! Nogmaals van harte gefeliciteerd voor jou en je man!

tot zover reikt mijn geheugen even..... Het was hier koopzondag, dus heb vast nieuwe tests van kruidvat ingeslagen (2 voor 5) voordat ze straks weer niet leverbaar zijn.

Ik ga ook baby te huur kijken! Maar suus, het begint om 22:20 zie ik hier in de tv-gids..

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    yes ik mag gewoon rennies tegen de maagpijn...morgen gelijk naar de etos :) hopen dat het helpt....

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey bos, fijn dat je die mag gebruiken! Tip: je hebt ze ook van kruidvat huismerk. Scheelt aanzienlijk in de prijs want rennies zijn echt heel duur! Alleen rennies hebben een pepermuntsmaak en die van kruidvat zit een soort zoetige vanillesmaak aan.
    Wil de misselijkheid niet minder worden?

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Is er nog iemand?

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: ja hoor ik ben er nog, was alleen even eten :D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hoe gaat het met jou? heb jij veel kwaaltjes?

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    wat is het soms toch lastig om te bedenken wat je later wilt doen... Ik zit er nu over te twijfelen of ik na mijn huidige opleiding misschien de opleiding tot verloskundige zal gaan doen....

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nee ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel last van kwaaltjes... tja de vermoeidheid... s'weekends kan ik die goed handelen alleen doordeweeks lig ik weleens om 20.00 uur op bed :D

Het is inderdaad moeilijk om nu een keuze te moeten maken voor de rest van je leven...

misschien moet je eens vragen of je een dagje met een vk mee mag lopen, zodat je kan zien wat er allemaal bij komt kijken.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey wat is het hiet heel de dag rustig zeg...wij hebben lekker geschildert...in mijn album staan de foto;s...manlief heeft de letters gemaakt en de voetjes..de schapen zijn stickers...(makkelijkheid) en de ridder heb ik gemaakt! alleen heb ik de namen gewist met paint...in de vlag staat de naam en op de puntjes....makkelijk hoor paint om dingen weg te halen die nog een verrassing moeten zijn!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ach, maakt niet uit toch als je lekker vroeg op bed gaat. Wel logisch dat je moe bent natuurlijk, het is niet niks, zo'n kleintje die in je groeit!

Ik zag op de site dat er as. vrijdag een open dag is van de verloskundige academie, dus miss ga ik daarheen met vriendlief..

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lynn, wat mooi! :D

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, wat leuk zeg!
    @Nen, verloskundige is een erg mooi beroep! Maar wel zwaar en de werkdruk ligt hoog. Ik heb er ook over nagedacht maar 'k zie 't niet zitten, ook met oog op kinderwens heb ik besloten om het niet te doen. En ik vind het heerlijk om niet eindverantwoordelijk te hoeven zijn!

@Rose, wat super dat jullie misschien een huis hebben!

@Dreamer, wat goed hoe jullie ermee omgaan! Jullie zien van TESE nu eerst af toch? Wie weet hoe de wetenschap zich nog ontwikkelt.
    Ik ga er eerst ook nog niet over nadenken hoor, we hopen gewoon dat 't allemaal vanzelf lukt en we snel zwanger mogen zijn.

Ik was hier laat thuis. Moest na m'n gezin nog naar Drachten voor een gezin, kwamen thuis uit 't ziekenhuis. Hele leuke mensen, jammer dat er morgen een collega heen moet.
    Gezin waar ik verder werk: baby heeft nog niet gepoept en ouders waren erg ongerust. Verloskundige is geweest en heeft ze gerustgesteld.. buikje voelde nog gewoon soepel aan. Vanmiddag ging 't aardig goed. Ze gaat nu eerst een dagje kolven en dat geven. Plassen begint op gang te komen.
    Snap die mensen ook wel, ze hebben eerder een kindje verloren na 20 weken zwangerschap.
    Overigens ben ik wel blij als ik hier klaar ben. Mensen zijn wel aardig maar heb niet zoveel met ze en 'k heb 't idee dat ze me straks ook wel weer kwijt willen. 'k Kijk per dag wel wat er nodig is qua uren en 't is nog voor 3 daagjes. Dat komt ook wel weer goed.

Net lekker chinees gegeten... nu maar even relaxen en op tijd op bed.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, ik geloof gelijk dat het heel zwaar is, want als je het in je 1tje doet, moet je continu kunnen opdraven als je telefoon gaat. En je kunt niet ver van huis etc. Maar je krijgt er volgens mij zoveel voor terug.
    Daarnaast heeft de zorg mij altijd getrokken. Heb 1.2 jaar hbo-v gestudeerd, maar ben toen gestopt omdat ik op plastische chirurgie terecht kwam en dat was voor dat moment toch even te heftig. Maar het blijft aan me trekken.. Maar het is wel lastig, want ik heb dan al 5 jaar gestudeerd en zou dan weer 4 jaar moeten en een vast inkomen is ook wel lekker natuurlijk. Want als ik klaar ben met de verloskundige opleiding zou ik 27 zijn.. En ik krijg geen studiefinanciering meer, dus het wordt een duur grapje.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Lynn: Leuk hoor die schilderijtjes... Crea hoor...

@ Nen: Zo'n open dag is een mooie gelegenheid...

@ Red: Misschien een rare vraag maar zijn er wel eens mensen geweest die jouw hebben geweigerd om je leeftijd? heb pas namelijk een verhaal gelezen dat de kersverse ouders niet zo blij waren met een "puber" (zo noemde hun het) als kraamverzorgster, in hun ogen moet elke kraamverzorgster eerst zelf een aantal kinderen gebaard hebben....

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat voor opleiding doe je nu of werk je?

'k Zie vaak dat verloskundigen soms 36u achter elkaar werken en dan soms hun bed niet zien. Ik zou dat denk ik niet trekken. Na 1 nachtje moet ik al bijtanken.
    Maar 't is een geweldig gaaf beroep! Maar ik ben ietsjes meer verzorgendend ingesteld dan medisch. Eerst bijna 2 jaar MBO-V gedaan maar toen naar verzorgende om kraamverzorgende te worden. Blij dat ik dat gedaan heb, zou niet happy geweest zijn als verpleegkundige.

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik doe nu de opleiding Personeel & Arbeid (echt totaaaal iets anders). Ik deed hbo-v, omdat ik arts wilde worden. Ik wilde juist de diagnoses stellen en die verantwoordelijkheid dragen. Maar ik moet nog 1.5 jaar studeren nu en dat maak ik sowieso af voordat ik evt. verder ga.

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nen: nee de misselijkheid blijft maar vooral dat krampachtige gevoel in mijn maag... thanks voor de tip...hoop zo dat ze helpen anders had de huisarts nog wel iets sterkers wat ik ook mag.

lynn: leuk en crea zeg...

ga nu ff eten...

Deel Deze Pagina