hihi jah he....vond hem wel zacht en schattig...hihi! Hoest met jou? Kristel: Prinsesje Debby: Prinsje Bos: Prinsje Rose: Prinsesje Stephanie: Prinsesje Sterretje: Prinsje Maar later in de zwangerschap doe ik nog een keer mee want dat kan ik aan de buik wel zien wat het wordt!
Aan m'n figuurtje te zien verwacht ik een meisje want ik ga nu al de breedte in hihihi Ik had gister een jurkje aan met centuurtje en ik wist gewoon niet meer waar die moest omdat t recht door lijkt te lopen.
Eva: meisje die kan ook meedoen nu.. ik zie namelijk een banner.. @debby: spannend zeg! weer een echo.. alles zal gewoon goed zijn verwacht ik leuk dat je moeder mee gaat! @red: spannend! hoop dat je vandaag je ei hebt en dus op het goede moment geklust hebt!
lijkt mij ook ja! echt leuk Lijkt me ook een speciaal moment met je moeder! Had ik ook zo graag gewild
dank je *knuffelt debby terug* Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis.. hoop dat het dan eindelijk helemaal schoon is.. heb nog steeds klein beetje bloedverlies.. als het niet schoon is moet ik weer die pillen of curretage
Ohhh bah... ik hoop ook dat t helemaal schoon is voor je/jullie. De gebeurtenis is op zichzelf al erg genoeg en dan zo'n lange nasleep is niet fijn. Ik zal voor je duimen! Liefs
@ suus....wat naar meis...hoop dat je wel schoon bent en dat dit bloeden nog ff nodig was om het schoon te krijgen! En ook jij krijgt snel weer een mooie banner en ook een echo en een kloppend hartje meis! @ debby...die fabels geloof ik niet in meer in het gevoel wat jezelf in je lichaam hebt!
ben ik ook benieuwd naar.. laat je het weten.. Ik zie het morgen wel.. hoefde niet terug te komen als er geen bloedverlies meer is.. net was het er nog wel dus ga nu gewoon zeker naar de gyn.. wil toch zekerheid dat het goed schoon is.. is morgen al kwart voor 9.. ben als eerste.. dus dat is wel fijn!
Ja, ik denk wel dat we het bekend maken. Ik wil het kamertje toch ook aanpassen op het geslacht dus zal snel genoeg opvallen. hihihihi Heel veel succes morgen Suus! Inderdaad erg fijn dat je als eerste geholpen wordt. Liefs
Nee helemaal niet eigenlijk. hihihi Toen ik er achter kwam was ik ook echt hondsberoerd dus misschien voelde ik daarom de andere dingetjes niet... hihihi Maar ik wil er ook niet heel veel aandacht aan besteden (begrijp me niet verkeerd, ik vin dhet geweldig om er mee bezig te zijn) omdat ik dan bang ben last te krijgen van kwaaltjes enz terwijl ik nu nergens geen last van heb. klop klop klop
goedemorgen all..! Ben gister ongesteld geworden! maar goed maakt ook niet uit, ben ontzettend ziek. Neusholtontsteking en koorts..:s.. niet leuk.. Gister mijn kleine neefje Jordi weer gezien. Was gister allemaal spannend zeg, Lief heeft zijn tante na 10 jeerw eer gezien. Ze weten niet hoe het allemaal is gelopen dat ze het contact heeft gebroken. Maar het mooi om te zien, dat er een een hele last van mijn schoonmoeder haar schouders viel en zij haar kleine zusje weer kon vasthouden..! Heb ook het babytje o pde foto gezien van mijn vriendinnetje... hij heet Finn.. toffe naam. Zaterdag hebben een 50 jarige suprise party gehad, was erg leuk.. had ze niet verwacht..hihi.. ook hebben we nog een playstation 3gekocht,lief had een mooie bonus gekregen en heeft er had voor gewerkte.. dus streek ik even over mijn hart, als ik maar singstar bij kreeg..hahaha.. verslaafd aan karaoke.... Verde rheb ik nog een nieuwe telefoon gekocht, samsung touch Wiz leuk ding. snap er nog geen hol van, maar dat komt nog wel. We zijn ook nog wezen bowlen, vond dat eerder nooit leuk, maar heb voor het eerst in mi jn hele leven 5 strikes gegooid..*trotss..* hahaha..! Zondag keihard afgebuild met trainen.. menn was kapot..kon niet meer lopen, nu ook nog extra spierpijn.! @Debby Wat een mooi muziekje heb jij op je babysite staan. Moest er even van huilen,wil ook graag een klein wondertje in mijn buik. Het verlangen is zo groot..(maar dat geld voor de meesten natuurlijk) @Suus Wateen toffe bruidsite.. Ga ik ook makenals ik ga trouwen.. verder ben ik het eigenijk even vergeten.. @all Hoe kies je je getuigen en hoeveel mag je er? @all Hebben jullie ook allemaal een peetvader en moeder in gedachten, of doen jullie daar niet aan?
hallo hier zieke ikke....bleeh... eva je hebt een mooie banner... ik heb gisteren baby te huur gezien....wat kunnen die meiden zeiken over die buik zeg....moet ik die ook s avond om houden? ja wat dacht je dat ik die ook uit doe? haha hoe is ie hier verder?
van mij mogen ze die moordenaar van het kinderdag verblijf wel van het infuus afhalen! Wat eeeenn debiel zeg... was zooo kwaaad.. toen het op tv was.!nog steeds snap ik niet wat ér door zo'n idioot zijn hoofd heen gaat..