Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik wil ook wel even zo'n lijstje maken met wat wie gaat krijgen. Maar doe ik morgen of als ik weer vrij ben, donderdag ofzo. 'k Heb 't nu beetje te druk.

@Dreamer, mooie benaming wensouder!

Volgens mij had ik gisteravond m'n ei maar weet 't niet helemaal zeker. M'n darmen waren ook wat van slag. Misschien hadden we gisteravond nog een gokje kunnen wagen maar m'n mannetje was erg moe.
    Zijn naar de verjaardag van m'n schoonmoeder geweest, kleinste tante-zegger was er ook, is nu 2,5 maand. Echt lief kereltje! Jammer dat iedereen gewoon rustig doorrookt... Stonk een uur in de wind toen we thuis kwamen. Vanavond ook weer verjaardag, oudste tante-zegger, dus 't zelfde verhaal. Maar goed dat ik nog niet zwanger ben, dan was ik denk ik niet heen gegaan.

@Debby, fijn dat alles goed gaat! Hoeveel verloskundigen zijn er in de praktijk?
    Grappig is dat als ik zwanger ben dat ik kies voor een praktijk van verloskundigen waar ik ook wel mee samen werk en dat een collega bij mij komt kramen. Volgens mij moet ik dan wel een knopje omzetten, soms is 't misschien gemakkelijker om een vreemde bij je bed te hebben.

'k Ga nog even wat eten en dan de hond uitlaten en maar weer richting m'n gezin. Morgen de laatste dag als goed is.

Laterzz....

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kristel: prinsesje
    Debby: prinsesje
    Bos: prinsje
    Rose: prinsesje
    Steph: prinsje
    Sterretje: prinsje
    Eva: prinsesje

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nou even snel:

Kristel: prinsesje
    Debby: prinsje
    Bos: prinsesje
    Rose: prinsesje
    Stephanie: prinsje
    Sterretje: prinsje
    Eva: prinsesje

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen Red!

Er werken geloof ik 6 dames in de praktijk,
    dit was de 2e die ik heb gezien. Echt een leuke meid! Ik zou het niet erg vinden als zij bij mijn bevalling zou zijn. Dan komt er tenminste nog een dosis humor door de pijn heen. hahaha :)

Mijn hele familie rookt ook, ze proberen wel rekening met mij te houden... Ik moet er wel om lachen want dan roken ze niet allemaal tegelijk en het bovenlichtje staat open. Zat ik daar op de tocht... hahahah :) Nee, dat is goed voor je! Hahahhaa :D

Is het wel een leuk gezin waar je aan het werk bent?
    Zijn er trouwens dingen waar jij als kraamverzorgende nog raar van op kijkt als je bij een gezin thuis komt?
    Ik ben namelijk nog steeds een beetje onzeker over dat we geen eigen kamertje hebben. hihihi :oops: Stom, want dat is een bewuste keuze geweest. Maar toch...

Ik moet vanavond trouwens het formulier van de kraamzorg op sturen want anders komt er niets van terecht. :( Ik heb hem echt al ruim 2 weken thuis liggen :oops:

Liefs

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi beetje humor kan je dan wel gebruiken he! Gebeurt regelmatig hoor dat we flink aan't grappen zijn en af en toe de kraamvrouw zich even verontschuldigt... even de wee wegpuffen... haha!

Mijn schoonfamilie rookt en zijn 't niet gewend om daar rekening mee te houden aangezien 2 van de 3 schoonzusjes doorroken tijdens hun zwangerschap(pen). Als ze er geen rekening mee willen houden, pas ik me wel aan maar dan kom ik denk ik niet.

Gezin is opzich wel leuk, zijn aardige mensen, maar al wat ouder en heb persoonlijk niet echt veel met ze.
    Ik kijk niet echt raar op van dingen en eigen kamertje al helemaal niet hoor! Daar moet je je echt niet druk om maken!

Maarre ik ga snel anders kom ik te laat. Kom ik sowieso al maar moet om 9 uur wel in groningen zijn bij 't hulpmiddelen centrum terwijl ik om 9 uur zou beginnen... naja snapt ze vast wel.

Werkse!

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Werkze meid!

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen all,

Wat is er weer lekker gekletst!
    @ dreamer...mooie benaming wenspapa en mama!

Leuk die poll...haha hij wordt elke keer langer...en straks is het lettertype nog een standje kleiner ;)

@ debby...kan wel zien dat je buikje iets meer is volgens mij...

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Eva: goedemorgen! Heb je de prijslijst ontvangen?

M'n buikje groeit wel een beetje jah... :oops:

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hahah jah ik heb de prijslijst onvangen en ga dr ff over in gesprek met me mannetje....!
    Wat kosten het laminaat ed er eigenlijk bij?

En je moet groeien Debby...anders groeit je beeb ook niet....dus een buikje krijgen is niet erg....nu mag het!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat ligt er maar helemaal aan wat voor'n soort laminaat je wilt.
    Hij kan een keer komen kijken en opmeten, dan kan hij stalen meenemen.
    Maar je kunt ook zeggen Ik koop m'n laminaat zelf en leg jij het er maar in.
    Hij besteld het trouwens wel liever zelf omdat hij dan weet met wat voo'n materiaal hij moet werken en dat het goed is.

Snappie?

Ik bedoelde het ook niet negatief maar meer van jah, eigenlijk groeit m'n buikje ook wel. Ik ben trots op m'n buikje hoor... Voor het eesrt in m'n leven geloof ik. :D

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hahaha...kan me goed voorstellen dat je trots bent...hij is erg mooi..heel strak!
    Zit je na je bevalling een week later alweer in je eigen broeken misschien ;)

12. goedmeorgen all
    druk hier dus kom straks nog een langs
    Kwam alleen ff mijn wensoma een dikke knuffel geven omdat ik zo blij voor haar ben :)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahahaha :D Nou... als je mijn tantes ziet. Die hebben een partij heupen! :( Echt niet normaal... hahahaha :)

Mijn moeder had het al over een soort buikband wat je na de bevalling draagt wat je baarmoeder en buikwand weer op z'n plaats brengt. Dat zorgt ervoor dat je weer snel je figuurtje terug hebt. En zorgt daarbij ook voor stevigheid aan je bekken enz.

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    A debby...is dat geen sluitingsdeken? een soort korset voor je buik en je heupen?

Hoi ryanne!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

jah dat jah!

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Jah dat gebruikte ze vroeger altijd voor vrouwen die net bevallen waren....zit super strak en niet lekker maar je bent zo weer zoals je was geloof ik ;) Moet je aan je vk vragen of je die dingen ergens kan kopen? WIl ik ook wel weten waar....haha bij mij valt er alleen neit veel te redden meer denk ik ;)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb thuis een gidsje liggen en daar staat een advertentie in... Ik zal wel eens kijken wanneer ik thuis ben. Heb geen idee hoe duur dat is. Maarjah even uitzoeken! Lang leven google!

18. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ik ben er weer :) we hadden en tijdje geen nternet maar nu weer wel :) dus voor degene die me nog kennen na 2 maanden weg te zijn geweest ik ben terug :p
    wie zijn er nmiddels allemaal zwanger?

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Er zijn een fix aantal zwanger inmiddels....wie had je al zwanger meegemaakt?

Welcome back....

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedemorgen!

Hier nog steeds harstikke ziek..:(
    lief had lekker kippensoep voor me gemaakt, voelde me al eens tuk beter, maar vannacht toch maar weer een aspr genomen, kon neit slapen van de pijn in mijn neusholtes!

Hoe gaat het verder met iedereen?

Deel Deze Pagina