Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    kris ook al zo'n mooie kast....die wil ik ook!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Rose, volgens mij is dat helemaal niet veel hoor! Ik kom met m'n lijst op 2000 euro en dan heb ik een goedkopere kinderwagen op 't oog.
    'k Denk dat ik gewoon een beetje op m'n leeftijd wordt afgerekend terwijl als een collega hetzelfde had gedaan, het misschien heel anders was geweest.
    En ik ga een vrouw van 42 niet vertellen wat ze moet doen. Ik overleg dan netjes. En als er iets niet goed is of zij zijn erg bezorgd, dan bel ik de verloskundig, tenslotte gaat het om hun gevoel.
    Maar goed, hoe ik ook m'n best heb gedaan, blijkbaar was het niet goed genoeg.
    'k Zou eerst de leidinggevende terugbellen vanavond maar 'k denk dat ik er eerst maar een nachtje over ga slapen.

Wat hebben jullie allemaal mooie huizen! Wij hebben echt een bouwval! Moeten alles nog opknappen. Werkten beiden partime toen we dit kochten, konden max. 120.000 geloof ik op 2 lonen. Ik werkte toen nog maar een paar maand en had een half jaar contract en moest een verklaring hebben dat ik als alles goed ging, daar kon blijven werken. Wij hadden ook wat extra geld bij de hypotheek waar we onze bruiloft van betaald hebben en de nodige dingen om in ons huis te kunnen wonen. Hadden geen spaargeld. Btw is dan niet meer aftrekbaar.
    Maar goed achteraf was 't in de praktijk niet haalbaar en ben ik er naast gaan schoonmaken. Toen m'n man in maart ander werk kreeg, hebben we alle achterstallige rekeningen weggewerkt en waren net zo ver dat we konden gaan sparen, toen werd hij werkloos.
    Maar hij heeft weer werk, dus gaat straks helemaal goedkomen!
    Maar volgens mij kunnen wij nog geen 200.000 lenen op 2 lonen.
    Wij hebben hypotheek bij Bank of Scotland, anders konden we niet eens een hypotheek krijgen.
    Jullie mannetje verdienen blijkbaar erg veel geld :oops:

Wij hebben elk een eigen rekening. Van m'n mans loon betalen we alle rekeningen. Kan precies en dan is 't ook op. Dus zoveel verdienen we niet ;) Van mijn loon haal ik boodschappen en betalen we de benzine en wat er over is, is voor extra's en sparen. 'k Hoop dat ik straks meer kan werken zodat we ook even goed kunnen sparen.
    Ik regel eigenlijk alles en m'n man heeft maar een paar euro op zak voor 't geval dat en anders vraagt hij er wel om. Aangezien we niet heel veel te besteden hebben, vind ik 't wel belangrijk dat 't goed besteed moet worden.
    *denkt opeens aan de Mc Donalds, chinees enzo van deze maand... haha*

Iemand had het over peetooms- en tantes. Daar doen wij ook niet aan. Volgens komt dat uit de R.K. kerken weg of niet?
    Bij ons houdt de kerk er denk ik wel toezicht op dat wij onze kids een christelijke opvoeding geven ;) Ach, komt vast wel goed bij ons!

'k Moet nu waarschijnlijk vanaf morgen weer aan't werk maar weet niet hoe 't zit met m'n rooster. Zou vrijdag t/m dinsdag vrij zijn.

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga toch maar even douchen anders blijf ik voor de tv zitten....

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @lynn
    je baby lijkt op een baby..haha.. grappig he :p..!
    wie weetkrijgen we idd korting, miss moeten we ook samen voor zo'n kast gaan shoppen, wie weet toveren we er dan ook wel korting uit!
    ik bedoel jij als Pam lookalike moet dat kunnen toch! hahaha..

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga even mijn broodjes smeren en dan kruip ik lekker onder de wol...

heb vandaag veel last van bandenpijn, voel het echt rekken van binnen zeg maar en dan tussen mijn heup en ribben...

zo nog even buikfoto's maken, die zal ik donderdag of vrijdag pas plaatsen, morgenavond namelijk vergadering op het werk wat waarschijnlijk een latertje wordt :( en donderdagavond shoppen :D

Slaap lekker alvast en tot van 't weekend....

niet te veel kletsen he... anders moet ik weer zoveel bijlezen...

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    lekke douche na en lange dag :D
    ik dnek dat er nog wel wat bij komt aan kosten maar gaan nog veel krijgen van mijn ouders en schoonouders dus dat gaat er dan weer vanaf

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @stephanie dat had ik ook in week 9 vervelend he?

heb trouwens mijn peettante gesproken en ik kan wel wat korting op iets krigjen bij haar en ze gaat kijken of we een box kunnen krijgen die voor de helft van de rpijs is inverband met krasje of duikje ofzow.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ben er nog heel even :D broodjes net pas uit de vriezer gelegd dus die kan ik morgenvroeg pas maken, hopen dat ik dan niet misselijk wordt...

ik las net onder mijn banner 9 weken en 2 dagen zwanger (Dat wist ik natuurlijk wel maar nu ik het zo las) besefte ik ineens dat ik al in de 10e week zit :D Joepiejjj.... Nog 2 weekies en dan al in de 12e week :D

@ Rose: het is inderdaad een vervelend gevoel, maar gelukkig is het elke keer even en niet heel de dag door...

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ga douchen enslapen!
    tot morgen!

xx

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nu ben ik er wel echt weg van, mijn oogjes vallen al bijna dicht hier...

Doei doei fijne avond nog :D

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb een lijstje gemaakt wat wij werkelijk hebben uitgegeven en dat is 4000 euro...en ik had een lijstje voor 2500 euro.....

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja maar zoals je hier boven leest is het buget overschreden en dus moet ik ergens op bezuiigen... :)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ben gedoucht....lig nu op bed tv te kijken (bouwval gezocht) en zoals een echt verslaafde nog even hier kijken of er nog iemand is...

@lynn: zo jij bent aardig over je budget heen gegaan :)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    we zitten op onze 2000ste pagina...yeeeh...

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja erg he...nee ik had ook een lijstje gemaakt wat ik dacht dat we allemaal nodig hadden....en ja dat er nog meer aan je handen blijft plakken...dat weet je van te voren ook niet he..haha

jeah 0p naar de 10000

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    10000 :confused: jij bent wel heel enhousiast...moet nu al zoveel bijlezen hoor dus niet te snel naar de 10000 aub :)

17. Hai allemaal.. ik ben ff niet zo actief hier.. we kunnen voorlopig geen behandeling ivf of icsi krijgen het zaad is veel te slecht.
    Dus het zit allemaal nogal tegen :(
    Ik hoop dat het met jullie allemaal wel beter gaat!
    Liefs

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heej..
    ik heb wel bijgelezen..
    Maar weet even niks meer te reageren..! :p ik maak wel een keer een foto van mijn huis als die opgeruimd is.. heb wel al een foto gemaakt van de kast.. wij hebben een witte :p en niet zo'n hele grote :p vinden jullie die ook mooi?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    desiree: wat een tegenvaller zeg....hoop zo dat het geluk snel mag komen voor jullie..

ik ga de laptop uit zetten en zo lekker slapen...dan is het sneller morgen...
    fijne avond allen en slaap lekker

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ow desiree :( wat erg! vreselijk! heel veel sterkte.. *knuffel*

Deel Deze Pagina