Pfff nou indd wat een harde werkers zijn wij! hihihi Mag ik vragen waarom je naar de rechter moet? Wij zijn niet getrouwd ofzo, wonen eigelijk alleen samen dus vandaar dat ik het vraag.
Ohhh Red, Daan en ik zijn direct na het eten op de bank in slaap gevallen dus het is niet meergelukt te reageren Sorry! Maar vanavond krijg je echt een reactie hoor.
als je het bij de gemeente erkend kun je kiezen voor de achternam en mag je vriend het aangeven na de geboorte. Maar hij heeft er geen zeggenschap over, alleen ik. Dus dat moet je bij de rechtbank regelen als je niet getrouwd bent.
Hardewerkers....ik ben er ook 1 hoor...ik zit ook al anderhalf uur weer op me werk! En dat ook elke dag hihi @ ryanne....ff vraagje...jij hebt toch ook pco? Had jij ook dat je vocht verloor in het begin van je zwangerschap....ik heb namelijk het gevoel dat een stel van die cystes zijn geknapt! Kan dat?
Ik dacht dat je dat allemaal bij de gemeente kon regelen. Van te voren naar het gemeentehuis en dat ik daar toestemming kon geven dat hij het kindje aan komt geven na de geboorte en dat het zijn naam krijgt. Maar dat klopt dus niet?
@ debby...jah dat van het gemeente huis klopt wel...alleen zal hij op die mannier geen recht hebben op zijn kind in princiepe....dus het co ouderschap moet je dan nog regelen en dat moet via een notaris of rechtbank!
Je moet die papieren toch naar de geboorte en aangifte opsturen naar de rechtbank? 'k Ga hier ook maar hard aan't werk... voel me een beetje in 't niet vallen bij jullie... haha! Maar jullie hebben nog wel tijd om je hier te vertonen... dat kan ik niet als ik aan't werk ben. Vind ik heerlijk als ik thuis ben, huishouding doen en tussendoor lekker relaxed achter de pc. Ben hier overigens bijna klaar met stofzuigen, zal dat even afmaken. Maakt niet uit hoor Debby! Heeft geen haast!
Meiden, Heb niks terug gelezen.. Maar ik kan voorlopig van de lijst af, dacht na 2 hoge temp dagen dat mijn ei was geweest, nu is hij inmiddels alweer 2 dagen erg laag, dus hier nog geen ei :sad:..zit inmiddels op dag 23....
Goedemorgen Dames, jullie hebben veel te veel bijgekletst hihi... 25 pagina's van 2 dagen pfff... heb dan ook niet alles echt gelezen, bovendien ben ik er met mijn kop niet bij... heb net gelezen op het andere forum waar ik zit dat er iemand die vaak in het zelfde topic zat als ik overleden is, ze is 2 weken geleden bevallen van haar zoontje... aan de bevalling heeft ze een trombosebeen overgehouden en dit is naar haar hersenen "geslagen" ze is bij de huisarts in elkaar gezakt ben er helemaal door van de kaart...
Jeetje wat erg zeg! En ook voor haar man en kindje... Pffff Ik snap dat je daar ff door van de kaart bent zeg.
Jeps... ze was zo aan het genieten van die kleine vent. het leven is zo oneerlijk, je wordt hierdoor met beide benen op de grond gesmeten!
dit klopt wel. Maar mocht je willen dat je man ook iets over de baby heeft te zeggen (waar ik wel van uit ga) moet je dit bij de rechter vast laten leggen. Dit heeft die vrouw van de gemeente me verteld gister. Moet nu nakijken hoe het precies zit
Dan hebben we hier drie harde werkers Ik had geen cystes dus denk dt ik daarom geen vocht verloor. Heb wel heel veel last van (waterige) afscheiding. Misschien heb je dit ook? Aders ff gyn. bellen?
Ik ben ook al het een en ander aan het lezen hierover... Ik lees net dat het weer niet hoeft wanneer je geregistreerd partnerschap hebt. Even verder lezen...
@Steph: jeetje wat erg zeg! Is dat van dit forum? Of echt van een ander forum? (mensen zeggen vaak forum terwijl ze topic bedoelen, dus vandaar mn vraag) @Sam: wat balen meis. Op welke dag heb je als laatste je ei gehad van al je rondes? Hoop dat je ei snel komt meis! Hier gisteravond een flinke dip gehad. Ik wil zo graag een kindje van ons samen en dat kan gewoon niet. Ik weet niet hoe ik daarmee om moet gaan. Het doet echt heel erg zeer
is allemaal ingewikkeld he debbie, Wij hebben ook een geregistreed partnerschap en beide een testament. K ga eens kijken of ik iemand ken die er meer verstand van heeft. @ Steph wat vreselijk dikke knuffel
Ik heb trouwens de buikfoto's die ik dinsdag gemaakt heb in mijn album geplaatst ik ben er weer weg van, moet om 11 uur bij de fysio zijn en zit nog in mijn pyama vanmiddag waarschijnlijk naar een grote babyzaak
@ Dreamer: van een ander forum ik snap wat je bedoeld (ander forum is een paardenforum ) @ Ryanne: Thanx