Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wij hebben geen geregistreerd partnerschap hea... dan moet het wel toch?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ow oke... ja dan moet Daan de kleine erkennen in de zwangerschap en volgens mij na de geboorte ouderlijk gezag aanvragen.
    'k Zie nl. in gezinnen altijd van die papieren die ze in moeten vullen en opsturen naar de rechtbank.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Rose, geen zeep of iets gebruiken, ook niet wat geschikt is voor je vagina!
    Je bent idd gevoeliger voor schimmelinfectie als je zwanger bent. Schimmelinfectie herken je aan een witte, korrelige afscheiding (beetje kwarkachtig) en zit in je vaginawand.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Red: vraagje... Ik heb sinds ik zwanger ben wel meer witte afscheiding. Maar geen jeuk en tis ook niet korrelig ofzo. Dat is toch niets?

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nee volgens mij is dat wel normaal. Ik heb over 't algemeen wel regelmatig last van afscheiding.
    'k Ben zelf best wel gevoelig voor schimmelinfectie dus 'k hou 't ook goed in de gaten.
    'k Heb nu overigens na m'n ei ook meer (witte) afscheiding, vooral als ik net geplast heb. Volgens mij meer dan anders...
    'k Wacht nog wel 11 dagen af ;) Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn als 't raak is!

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik had er voorheen indd ook al best vaak last van.

Oehhhh wanneer ben je jarig?

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    De 15e! 'k Heb m'n NOD de 10e.

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

spannend spannend spannend.... Ik had het ook direct na de bevruchting leek het wel hoor. En ik werd hartstikke ziek. Dat hoop ik niet voor je hoor... maar als dat betekend dat je dan zwanger bent misschien juist wel. :D

Ik voel me echt lamlendig vandaag! Heb nergens geen zin in... Vanmorgen dacht ik allemaal kleine klusje sop te pakken maar heb nog niets gedaan.
    :( Echt zow slecht. :(

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh echt...? Kan me wel voorstellen dat het minder werkt. Tis op waterbasis of niet?

Heb je nog wel verf enz gekocht eigenlijk?

Doe mij ook maar een tostie! Ik had om 12.00uur al mijn brood al op. Net laatste sultana... nu heb ik alleen nog een appel! :(

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja, volgens mij is 't op waterbasis maar die ik normaal heb ook.
    Er zit niet zoveel in en kost wat moeite om eruit te krijgen en droogt ook snel op.
    'k Vind vooral de kosten erg hoog, 6 voor 23 euro.

Verf heb ik hier nog staan. 'k Ga nog wel verven denk ik, misschien morgen ofzo. 't Is niet veel meer en 'k zet 't raam wel goed open.
    Zodra ik weet dat ik zwanger ben doe ik 't niet meer.

'k Maak nog wel even een tosti voor je!

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jammie!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mijn buikfoto staat er al een halve week in... morgen komt er weer 1 dan ben ik alweer 14 weken! :D

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ga je elke week 1 maken? Je tosti staat klaar!

'k Heb nog wel even spullen gekocht voor de ramen boven. 'k Weet niet hoe dat heet maar om je raam open te doen enzo. Duur spul overigens, voor 2 slaapkamer en een stopcontact, was ik bijna 50 euro kwijt terwijl ik zo ongeveer 't goedkoopste heb gekocht.

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Misschien wel... vind t wel grappig om ontwikkeling te zien. :D Maar ik zie nu nog maar weinig ontwikkeling. :p

Die zooi is echt duur hea?!? Stopcontacten zijn ook nog best prijzig vind ik! :(

Oehhh lekker hoor een tosti! Thanks Red!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    *zwaait even snel naar iedereen en duikt nu snel haar bedje weer in*

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

truste Sterretje! :)

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nu nog niet inderdaad maar ze zijn er wel mee bezig om dat in te voeren dus hou daar rekening mee!

*gaat weer verder terug lezen*

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Truste sterretje!
    'k Heb de goedkoopste genomen, 3,50! Bij de Karwei zijn ze mooi goedkoop als je de goedkoopste neemt.
    Moeten toch van die stomme opzetdingen en deze zien er nog wel toonbaar uit ;)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wat vinden jullie btw van mijn buik?

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Die groeit aardig of niet? Mooi buikje hoor!

Deel Deze Pagina