dankjullie ik heb maandag t/m donderdag alleen mijn werkkleding aan, broek zit dicht met een elastiekje om de knoop gisteren gemerkt dat ook een hele lage heupbroek me al in de weg zit, positiebroek al wel vaak aan dus maar die moet ook een keer gewassen worden...
Ja... jullie hebben weekend! Suus moet nog even... Rose ook toch? Verder nog mensen aan't werk? 'k Heb hier weer even een balans gemaakt van onze financiën. Als m'n man van z'n WW af is, dan gaat het helemaal goedkomen! @Debby, wist jij hoe dat zat met de WW of was dat iemand anders? Mijn man heeft vorige week 2,5 dag gewerkt en deze week 5 dagen. (dagen van 8 uur per dag). Hij wilde z'n WW opzeggen maar nu zit hij volgende week een paar dagen thuis ivm de vorst. Dus heeft hij weer WW nodig. Nu hebben we de dagen en uren wat hij heeft gewerkt ingevuld op z'n werkbriefje. Kijken ze naar wat je verdiend hebt en vullen zij dat aan met de WW of is het zo als je bijv. 30% gewerkt hebt, dat je dan nog 70% WW krijgt (van het bedrag waar hij recht op heeft) Dat laatste komt financieel nl. wat positiever uit. 'k Ben hier even aan't eten koken. Vanavond misschien nog even weg, beetje shoppen ofzo zonder teveel geld uit te geven. Hebben de 720 euro al terug van de belastingdienst! Maar groot aantal rekeningen zijn er ook af gegaan dus er is nog maar een klein beetje van over. Overigens komt het nu wel even erg goed uit! 'k Denk dat ik mijn bedrag van 433 euro laat verrekenen met mijn voorschot van 2009. Dan wordt er maandelijks geld op in gehouden, maar dan hoef ik dat nu even niet te betalen. Zo... nu ga ik me niet meer druk maken om geld!
hallo allemaal hier ook nog iemand die hard gewerkt heeft van zeven tot half vijf... @buikfoto komt eraan...batterijen waren op nadat ik foto van de echo had genomen dus ligt nu in de oplader... @thanks allemaal voor de reactie op mijn echo... @wij hebben een samenlevingscontract en een testament...weet wel dat we naar de notaris moeten straks voor de kleine om het een en ander vast te leggen.. @dreamer: vervelend dat je je niet zo goed voelt vandaag...vervelend dat je gevoel zo met je kan spelen zeg.. @stephanie: zo die buik gaat groeien hoor...en nu al postitiekleding nodig? toemaar.... @morgen naar een andere auto kijken...hoe kan ik een plaatje bij mijn tekst krijgen? dan laat ik hem ff zien...wat de link doet het niet... sorry heb verder niks onthouden....oh ja over schimmelinfectie...weet niet hoe dat voelt of eruit ziet dus kan ik je niet bij helpen. ga zo maar ff koken...wat eten jullie...ik macaroni denk ik...
Hoi allemaal ik zag dat jullie het hadden over geregistreerd partnerschap.. Als je geregistreerde partners bent dan hoeft de vader alleen het kind nog te erkennen dan is hij juridisch gelijk de vader. Bij trouwen is hij dat automatisch al. En je hoeft niet helemaal te scheiden hoor, ze kunnen het gewoon omzetten naar een huwelijk met alle formaliteiten van dien. Allemaal eet smakelijk! Hoe is het met iedereen? Stephanie jouw buik groeit echt flink!
@ Desiree: Dankje ik dacht echt dat er nikjs veranderd was de afgelopen week, maar krijg van alle kanten te horen dat ik weer flink gegroeid ben...
@Bos, volgens mij moet je daar een link voor hebben ofzo. Maar dat weet ik ook niet precies. Misschien weten de anderen dat. Leuke auto trouwens! 'k Vind 'm echt cool! Maar is voor ons nog even boven ons budget. Wij gaan hier zo even weg en vanavond bij de buren nog wat drinken. Dus als ik jullie niet meer spreek... fijne avond en tot morgen!
Hier ben ik ook.. heb net lekker spaghetti gemaakt.. en opgegeten natuurlijk.. Ik moest even een vraagje stellen van gaby.. het zaad van joey is zo slecht dat er gen samenlevingstest gedaan word.. wel gaan ze kijken of de chromosomen in het zaad goed zijn.. als dit nou slecht is kunnen gaby en joey dan nog wel kinderen krijgen van samen.. ze was het vergeten te vragen in het ziekenhuis.. Heeft iemand hier een antwoord op.. Ik heb vandaag de hele dag bloed verloren als een redelijk ongi dag.. niet de ergste maar de 1 van ergste zeg maar.. wij gaan nu even booschappen doen! tot straks!
@red: hij is stoer he....hoop zo dat hij mooi is van binnen en dat hij lekker rijd...en dan maar afdingen want wij vinden hem ook aardig aan de prijs hoor....maar goed denk dat de garage wel wat naar beneden gaat omdat ze nu niet zo veel auto's verkopen met die crisis....en dan nog maar even kijken wat mijn auto waard is....
Pfff ik was blij dat ik vandaag vrij was, vanmiddag in de auto ineens heel erg misselijk geworden en buikpijn enzo... thuis meteen naar de wc, daar werd ik duizelig, kreeg het spaans benauwd en heel warm... nog een paar keer overgegeven en toen met een emmer naast me op de bank gaan liggen... daar kreeg ik enorme jeuk over mijn hele lichaam en ik ging dus krabben... kreeg ook meteen overal uitslag... toch de huisarts maar even gebeld en kon om 15.50 uur terecht... om 15.30 was de jeuk over en de misselijkheid gezakt, toch nog maar naar de HA geweest en die denkt dat het een aanval is geweest, dat het niks met de zwangerschap te maken heeft en daar ook niet schadelijk voor is... ik denk dat het gewoon een soort van allergische reactie is geweest ofzo... we zullen zien hoe we de avond en nacht doormaken...
@Suus: als er Klinefelter uitkomt kan hij geen kinderen van zichzelf krijgen. Is Pascal 2 meter en heeft hij weinig baardgroei? Zo ja, dan is er kans op Klinefelter, zo nee, dan is er niet veel kans. Bij andere afwijkingen kan hij wel kinderen krijgen, maar soms alleen via PGD (embryo selectie, enkel in Maastricht) Maar de kans is klein dat er iets gevonden wordt. Het duurt bijna 3 maanden voordat ze de uitslag hebben hiervan, dus dat duurt nog wel even. @Rose: even de huisarts bellen (of weekendarts nu) Dan krijg je medicijnen voor je schimmelinfectie. Douches zijn erg slecht voor je vagina, dus nooit gebruiken (lactacyd en dat soort dingen dus) @Steph: dat klinkt niet goed zeg! Voel je je al beter? @geregistreerd partnerschap: ze zijn idd bezig met de wet te wijzigen. Hierdoor zou je idd moeten scheiden wil je ooit nog trouwen. Denk dus goed na voordat je hiervoor gaat. en over de rechten van de man: die krijgt ie al door het erkennen, geloof me Ook achternaam kan je gewoon met erkennen doen hoor. Hoe dan ook, als je uit elkaar gaat heeft de man net zoveel rechten als de vrouw. Of je hiervoor nou bij de rechter geweest bent of niet Maar laten we ervanuit gaan dat niemand uit elkaar gaat, toch! @All: tnx voor de lieve woordjes. Heb vandaag nog niet echt kunnen nadenken over wat ik wil. Ben erg in de war en vind het heel moeilijk allemaal. Voel me ook heel erg alleen in mn verdriet. (omdat verder niemand in deze situatie zit snapt ook niemand echt wat ik voel en doormaak en met welke twijfels ik zit, dat is zooo moeilijk)