Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij belde nu op of hij morgen bij deze klus mocht olien van mij. De eigenaresse wil vandaag een aanrechtblad plaatsen en t kwam hen dus beter uit als daan morgen verder zou gaan. Dus... als het goed is komt hij straks naar huis en is hij morgen ochtend nog eventjes weg. :)
    Ach... hij heeft er iedergeval even over gebeld. :D

Wat goed zeg dat je mannetje zijn auto is gemaakt! :D Top!
    Ik heb nu een Kia Rio... zou liever een kleinere auto willen. Maarja, t rijdt en doet zijn werk. :)

Laatste hapje en dan ga ik ook weer aan de slag, of ik het red of 2 uur hier niet te komen weet ik niet hoor. hahaha :D

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goede keus trouwens suzuki swift!
    Mijn stiefvader heeft hem en tis echt een top auto!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wel netjes dat hij in elk geval even overlegd!

'k Ga 's een beetje rond kijken. M'n man wil juist een grote auto, liefs een station.
    Hij is megabreed en ziet er ook niet uit in een Cuore. Hij wil ruimte.... naja we zullen wel zien ;)

Succes he! 'k Ga even kijken of we nog iets van vla hebben en dan ga ik me zo even beetje optutten en met de buurvrouw even weg.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wij hebben 2 auto's hea... dus daan heeft zijn busje waar hij zich scheel voor betaald en deze kia is eigenlijk van zijn moeder geweest (dus ik mag niet klagen) maar ik vind t zonde hij verbruikt meer en wegenbelasting is ook hoger dan een leuk klein autootje waar ik me beter in zou voelen. Snappie? Maar ik geef toe ik rij ook in de kia steeds beter. :)

Nu ga ik echt wat doen...! Ik heb nu ook morgen ochtend nog. hahahha :D elk nadeel heeft zijn voordeel. :p

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja dat klopt, hoe groter/zwaarder de auto, hoe duurder.
    Wij rijden een Cuore en Golf 3. Cuore kost geen drol maar is absoluut niet confortabel en voelt ook niet bepaald veilig.
    Naja we gaan er nog wel eens over nadenken.

'k Ga er vandoor... ben er straks wel weer ;)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

see you later alligator. :p

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey hey

Wij zijn lekker naar de ikea en prenatal geweest heb slabbertjes gekocht 5 voor 3 euro :D koopje toch. En heb 2 tickets voor de 9 maanden beurs gekocht met korting

Zo lekker soto eten bij opa en oma vind ik zo lekker is een soort indische bamisoep

Het werk bevalt me goed ben weer lekker bezig en verdien nu lekker geld en kom niet thuis met het idee dat ik nog werkstukken moet maken

@ bos mooi buikje mijne valt ook echt nog mee

@ debby dan hebben we hetzelfde want mijn buik zet ook nog niet echt uit

De broeken bij prenatal zijn echt kut gewoon zijn sjes maar lijkt meer een m of l vind het echt stom

@ dreamer zou je het niet zwaar vinden als de kleine opeens contact heeft met de biologische vader? En willen jullie jullie kindje het vertellen in de toekomst? Wel raar dat er zoveel verschil in zit tussen de landen.
    Vind het trouwens best erg dat homostellen minder snel worden geholpen dan mensen met vruchtbaarheidsbehandelingen. Horen toch gelijk behandeld te worden

Fijne avond xx

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik verveel me al vanaf 3 uur helemaal kapot.
    Mn man is bij iemand eten en komt pas om 7 uur thuis en dan moeten we meteen weer weg.
    Kan me altijd heel goed vermaken, maar nu gewoon echt niet.
    En weet je .. vervelen is echt saaaai :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo meiden,

is er nog wel iemand?

vanmorgen zou vriendlief de nieuwe meubels op gaan halen (dressoir en salontafel) maar eenmaal bij de winkel vertelde ze hem doodleuk dat ze nog niet binnen waren :( (we wachten al vanaf de week tussen kerst en oud en nieuw *zucht*) nu gaat het nog minimaal 2 weken duren....

ik ben vanmorgen met mijn moeder de boodschapjes wezen doen... 30 euro bij de lidl en 30 euro bij de gewone supermarkt (incl 10kg hondenbrokken) :D heb ik goed gedaan hihi... (daarintegen wel weer 20 euro kwijt bij de action...:( )

Vanmiddag nog even lekker saampjes naar aktiebaby geweest, geweldige winkel :D nog 2 overslagrompertjes gekocht en een lakentje van Girafje :D

nu lekker op de bank hangen...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rose: heb je de tas gebruikt van de prenatal? kreeg je nog 15% korting :D wij zijn er donderdag even geweest, hebben weer flink geshopt voor de kleine... ook hebben we het laminaat voor op de babykamer al uitgezocht...

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Rose: ons kind zou dan pas vanaf zn 16e contact kunnen hebben.
    En nee, daar zou ik geen problemen mee hebben.
    Ik zou het net zo doen (ben altijd heel nieuwsgierig)
    En mn man zou zelfs mee willen mocht ons kind zn bio vader willen ontmoeten.
    Dan kan hij hem bedanken voor het wonderkind wat hij ons geschonken heeft!
    (ik vond het zooo schattig dat hij dat zei, kreeg echt tranen in mn ogen toen)

Of ik het wel of niet ga vertellen weet ik nog niet.
    Ik denk het wel hoor, want we houden nu onze kinderwens met alle problemen geheim.
    Maar ik merk echt dat het me opbreekt.
    Ik kan niet liegen en nu moet ik af en toe toch echt een leugentje om bestwil vertellen.
    En dan moet je die onthouden, wat je aan wie hebt gezegd.
    Geen succes!
    Ik haat liegen!

Maar nu weet ik dat er een einde aan komt, dat ik straks wel alles mag zeggen als we zwanger zijn.
    Maar als je het je kind niet verteld, dan komt er geen einde aan.
    Dan moet je dat geheim tot in je graf meenemen.
    En denk niet dat ik dat zou kunnen.

Het is ook niet nodig, want het is niks om je voor te schamen.
    En als we het vertellen doen we dat meteen vanaf dag 1.
    Zo weet ons kind niet beter.

Over dat homostellen een langere wachttijd hebben.
    Op zich klinkt het niet eerlijk.
    Maar even hoe het is:
    heterostellen waarvan de man onvruchtbaar is zijn vaak al 2-3 jaar bezig voordat ze bij KID terecht komen.
    Homostellen gaan meteen voor KID.
    Dus heterostellen wachten al 2-3 jaar.
    Dus dat homostellen 3-6 maanden langer moeten wachten klinkt heel oneerlijk, maar op zich valt dat dus reuze mee!

Hmm jammie, bamisoep!
    Ben er gek op :D

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ dreamer heb je helemaal gelijk in meid!( over de wacht tijd)

@bos lekker buikje al

@ debby jouwe komt ook zeker weten!

@ster voel je je al wat beter?fijn da ze rekening gehouden hebben met je

@ all hier nieuwe koelkast gekocht hij was kapot dus weer 800 euro uitgegeven, manlief is hem erin aaan het zetten.Ik heb een appeltaart gemaakt voor maandag want dan ben ik JARIG! en ook staat de erwtensoep op maar de erwten willen nog niet erg, vana vond lekker niksen, morgen eerst naar kerk en daarna feestje van me tante die 40 is geworden

fijn weekend xx

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *gaat met knarboor feestje vieren*
    Ik ben precies 4 jaar ouder en voelt me echt een ouwe taart :)

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    echt ben jij ook maandag jarig! ja ik word 22, ach joh je bent zo oud al jeje voelt!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......het is hem geworden hoor...vanaf volgende week is de swift van ons..... :D

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    he bos

leuk zeg tis een coole stoere bak hor wij zijn ok nmog steeds op zoek onze eigen auto staat nu wel op internet maar nog geen reaktie

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ oma staat u ook op onze hyves?

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb hem gewoon ingeruild....

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dreamer, je hebt helemaal gelijk over de wachttijd!

@Zo jullie allemaal lekker geld uitgegeven... hihi ik ook! 'k Ben even bij de DA geweest, mascare en geurtje voor mezelf en m'n man gekocht.
    Toen naar de Action, hadden ze geurtje van Celine Dion 100ml en douchegel voor 15 euro en voor m'n man Beckham (die krijgt ie wel voor Valentijn.. ben ik daar gelijk klaar voor)
    Hij is nu een laptop halen, die wilde hij graag en hij had nog geld verdiend bij z'n oude werk.
    Straks chinees eten met de buren en vanavond nog op verjaardagsvisite.

't Is hier echt koud! Net de hond uitgelaten... maar echt brrr!

Btw... verven is niks geworden vandaag maar goed m'n man vond 't wel prima ;) Gaan maandag lekker aan de slag.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Kreeg je nog wat voor je auto Bos? Super dat 'm geworden is!

Deel Deze Pagina