@ Bos: Gefeliciteerd met je nieuwe autotje ik wil ook wel een andere maar weet nu gewoon wat ik aan mijn bakkie heb, hij start altijd zonder problemen (ook als het 20 graden heeft gevroren) ik heb er in een jaar tijd helemaal nog geen onkosten aan gehad...... tja het is een oudje maar ben zo bang dat ik er een probleemauto voor terug krijg... dat weet je natuurlijk nooit van te voren.
@Bos: jeeeeeeej gefeli met je nieuwe ride Luxe hoor @Knarboor: nope sta er (nog) niet bij. @Red: verven is leuk man
ja we hebben zeker geld uitgegeven....maar is allemaal voor de veiligheid he ...ja kreeg er nog wel wat voor terug maar ja geen vetpot he...had ik ook niet verwacht....maar we hebben wel een klein beetje kunnen praten...
Bos! In welke kleur heb je hem gekocht? Hij's zowww gaaf! Echt super cool! Hoe voel je je trouwens vandaag? Nog misselijk geweest?
Ik zal 't even opmeten. 'k Denk iets van 16-18 m2 ofzo voor 2 slaapkamers maar ik laat 't nog weten. Moet nu eerst zo eten halen enzo en op zoek naar een rolmaat
hihihi Daan moest wel ff lachen... hij zei nou jij bent ook lekker zeg laat je me naar het hoge noorden rijden voor 2 slaapkamertjes. hahaha Maar we maken wel gewoon de offerte voor jullie op en dan moeten jullie maar ff kijken of het toch niet goedkoper is om iemand dichterbij te nemen. Wist ik veel... hahahha Kussies
@ dreamer ja als je het zo bekijkt is het idd ook wel begrijpelijk Ik heb echt bewondering voor je man ook voor jouw natuurlijk maar dat hij er zo tegen over staat echt respect hoor. @ bos gefeliciteerd met je mooie auto @ stephanie zag het tasje pas toen ik thuis was haha handig he Maar ja komen nog genoeg aanbiedingen toch.. Waar kan je gtst kijken online?
Hihi ja das zo! Naja we moeten maar even zien. Andere slaapkamer, overloop en trap moeten ook nog x alleen moet daar eerst ook nog geverfd en gespackt worden (de 2 slaapkamers zijn ook nog niet klaar hoor) maar dat wordt even beetje teveel van 't goede en lukt financieel nog niet. Maak maar een offerte en we gaan nog x naar carpetright om te zien wat 't daar kost. 'k ga er nu vandoor
@ Rose: op www.gtst.nl en dan bij GTST gemist je kan geloof ik 20 dagen terug kijken... heb net de afleveringen van woensdag en donderdag gekeken, twijfel nu of ik de aflevering van vrijdag wel moet kijken... vond die van donderdag al zo heavy... zit met tranen in mijn ogen... bah die hormonen ook...
nou als je die van donderdag al emotioneel vind wens ik je sterkte met die van vrijdag....zet de tissues er maar bij dan...
Nou heb hem net gezien... en volop liggen janken hier op de bank... vriendlief hier lachtte me gewoon uit eind februari is het 2 jaar geleden dat mijn oma is overleden, wij hebben toen ook met de hele familie afscheid genomen en gewacht tot ze daadwerkelijk gestorven was.... dit kwam ook allemaal weer boven... en nu ga ik niks meer zeggen want dreamer (dat was jij toch) moet maandag nog kijken...
Ik was net de tranen nog van mijn gezicht aan het vegen, komt de fanfare hier met ongeveer 100 kids erachteraan door de straat gebanjerd Lampionoptocht.... haha ik wist nergens van...
ja ik ben er nog ....of ben jij nu weg? @Debby: nee niet meer misselijk geweest tot nu toe....ben alleen zooo moe want ben al de hele week voor zes uur in de ochtend wakker....om gek van te worden eigenlijk...zie behoorlijk wit met donkere kringen om mijn ogen...
@ Bos: nee hoor ben er nog, was alleen ff bij de augustusmama's aan het bijlezen ik heb er ook last van dat ik s'morgens heel vroeg wakker ben... vanmorgen was het 7 uur, Klaarwakker...