7 uur dat noem ik nog uitslapen...bij mij is het steeds half zes...en vrijdag zelfs half vijf... nog plannen vanavond..
ja maar voor mij was het echt vroeg... de laatste tijd slaap ik ook rond een uur of 22.00 maar gister was het over 0.00 dus echt maar kort geslapen.... nee geen plannen voor vanavond aan deze kant.... jullie wel?
hier ook nog geen plannen...hoorde net dat er een disco is in het dorpshuis maar heb eigenlijk weinig zin en vriendlief is ook wel moe dus word denk ik bankhangen tv kijken en computeren..
hier hetzelfde denk ik... al moet ik zo wel even op gaan staan, krijg last van mijn rug... naja moet er zo nog een was ingooien dus komt mooi uit, anders is mijn werkkleding niet schoon en droog voor maandag...
goedemorgen, Ik leef nog maar heel druk. Gister tot laat moeten werken en nu weer weg. Ben er morgen weer maar alvast gefeliciteerd voor Knar en Oma en degene met de echo (STERRETJE!) En wa sjij het Steph? Have fun en we willen een mooie foto zien!
Goedemorgen meiden, Ik moet vandaag eigenlijk nog een klein beetje schoonmaken maar heb niet veel zin... Misschien een beetje crea bea-en... Ik heb alleen niet zoveel in huis. Schildersdoekje en/of stoffen heb ik niet... Maar jah... dan wordt het maar een proef op papier, kan ik een beetje oefenen. hihihi Mijn mannetje is weer werken, dus kan lekker mijn ding doen. Red: Weet je het oppervlakte al? Jullie nog plannen voor vandaag? Liefs Debby
goedemorgen.... hier alles goed? Bij mij wel....we zijn hier allemaal leuke dingetjes aan het maken voor de baby...we hebben zelfs een patch boxkleed zal dadelijk wel foto laten zien!
Ohhh wat leuk zeg... die wil ik wel zien! ik moet waarschijnlijk ook die dingen gaan maken want ik heb zo iets specifieks in mijn hoofd.
@ Ryanne: Ja wij hebben morgen inderdaad ook de eerste echo! ben wel heel erg benieuwd... we mogen alleen pas om 20.30 uur dus weet niet of ik het red om morgen de foto;s nog te plaatsen (anders wordt het dinsdagavond) waarschijnlijk gaan we na de echo de foto's even aan mijn moeder en schoonouders laten zien... ik krijg trouwens wel een uitwendige echo, moet met een volle blaas komen... hier voor vandaag geen plannen, straks alleen even naar een vriendin een skipakje voor haar kleine wegbrengen (had ik voor haar meegenomen) misschien straks alle spullen die er niet horen van de babykamer afhalen (er liggen nog wat dingetjes in de inbouwkasten)
spannend weer twee echo's morgen....succes dames.. @sterretje: hoe gaat het met je? @lynn: jij bent goed bezig zeg crea bea @debby: lekker even het ruim alleen in huis...ook wel eens lekker...
Hey meiden, alles goed hier? Ik heb nog niet bijgelezen, maar dat doe ik wel nadat ik dit berichtje heb geplaatst. Vanmorgen getest (2 dagen voor NOD), was negatief. Misschien word ik vandaag/morgen wel ongesteld. Heb een beetje een zeurderig apart gevoel in mijn onderbuik en kan om niks echt superchagerijnig worden. Maar dat komt misschien ook doordat ik de afgelopen twee dagen rond 4/5 uur 's morgens wakker word en dan ook klaarwakker ben. Echt raar, normaal slaap ik flink uit in het weekend, maar nu zat ik haast af te tellen tot ik uit bed kon, omdat ik me uitgeslapen voelde.. Maja, vriendlief is nu ff de hond uitlaten. Ik zal ff bijlezen & reageren. xxx
hey allemaal.. k ben er heel even.. ben bij suus en die is ff douchen.. dus ik grijp even mijn kans op de pc.. zijn er nog dingen gebeurd waar ik vanaf moet weten.. iemand zwanger ofzo?
Hey Nen en Gaby! Nen: balen zeg van je nega test... Hopelijk over 2 dagen een posi test. Wat gek zeg dat je steeds zo vroeg wakker bent, ik hoop dat het een kwaaltje is. En gaby: Geen nieuwe zwangere geloof ik. Liefs
oh okeej.. jammer.. all: ik hoef nu geen echo's meer te maken.. want zag er allemaal goed uit..moest steeds 2x in de week komen.. nu gaan ze 6 9 en 12 februari bloedprikken.. en joey moest vrijdag bloedprikken.. de 25ste nog een keer een zaad onderzoek.. en 3 maart een evaluatie gesprek.. ben echt benieuwd hoe of wat we te horen krijgen..
Jeetje wat spannend Gaby! Wist je trouwens al dat eva ook zwanger is? Ik weet nietw anneer je voor de laatste keer bent geweest. Ik kijk het even voor de zekerheid na hoor... voordat ik een verkeerde naam noem. Ik heb lekker warme chocolademelk gemaakt. Ben een beetje aan het klooien met ecoline enz... Best doelloze dag. had liever wat leuks gedaan met mijn mannetje. Maar die mensen waar hij nu aan het werk is hebben waarshijnlijk nog veel meer klussen voor hem dus hij moet zich even waar maken. Hij is nu zelfs een aanrechtblad plaatsen. hahaha
ja dat eva zwanger is had ik tussendoor nog gelezen... k ben echt blij als we weer internet hebben...maar ja dat duurt nog ff..
Kan me voorstellen! Vanmorgen deed mijn internet het even niet... Ik raakte al bijna in paniek! hahahaha Hoe voel jij je verder eigenlijk? Die onderzoeken lijken me best heftig. Vooral emotioneel bedoel ik. Liefs
haha ja da wist ik... suus en pascal kwamen gister bij ons eten en film kijken.. ze gingen tegen 12 uur weg... joey en ik gingen om 3 uur slapen.. en waren om 7 uur weer wakker...haha.. beetje een korte nacht.. haha...maar was wel gezellig.. vandaag lekker rustig aan..