Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje dat is wel een kort nachtje zeg! Pffff....

Wij lagen er om 00:30uur in en om 09:00uur er weer uit. :) Lekker hoor!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

verder voel ik me goed.. heb zin in 3 maart.. wil weten hoe of wat we gaan doen nu... :)

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Das wel een goede positieve instelling.
    dan kun je verder hea?!? Ik denk dat ik ook zou reageren. :)

4. gaby1986

ja.. k kan niet anders..verder moeten we alleen maar wachten steeds..

we hadden trouwens ook laatst tegen de ouders van joey verteld van hoe en wat.. en toen vertelde zijn moeder dat hij vroeger helemaal niet was geopereert aan niet ingedaalde balletjes.. hij had 1 niet ingedaalde bal.. en toen kreeg hij op zijn 10de een liesbreuk.. en toen hebben ze meteen dat balletje terug geduwd... we hadden dus een beetje verkeerde informatie..maar ja.. t zaad word er niet beter op.. maar joey voelt zich minder schuldig nu.. dus dat is wel wat fijner voor hem..

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Eigenlijk moet hij zichzelf helemaal niet schuldig voelen. Hij heeft niet gevraagd om een niet ingedaalde bal of wat dan ook...? Hij kan er niets aan doen. Maar ja, dat maakt het niet gemakkelijker. :(

6. gaby1986

neej heb ik ook al vaak gezegd hoor.. maar hij heeft zoiets van.. door hem moet ik die onderzoeken steeds.. en ik vind dat allemaal kei eng.. en daarom voelt hij zich schuldig..maar k heb al vaak gezegd dat die zich niet schuldig hoeft te voelen..

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, mooie echo :)

@ red, ik zit inderdaad in ronde 4

@ stephanie, jeetje wat een heftig verhaal wat je in het andere topic hebt gelezen! Ook echt verschrikkelijk voor de vader!

@ dreamer, echt vervelend dat jullie in deze moeilijke situatie zitten waarin jullie zulke lastige keuzes moeten maken. Maar jullie komen er samen vast wel uit en krijgen een prachtig wenskindje! *knuf*

@ suus, wat vervelend dat je nog steeds bloed verliest! Hopelijk houdt het snel op.

@ gaby, vervelend dat jullie zo lang moeten wachten totdat het internet het weer zal doen! Ook moeilijk dat de zwemmers zo slecht zijn :( *knuf*

@ debby, vervelend dat het niet helemaal duidelijk is wat er in Daan zijn hoofd speelt.. Heeft hij misschien een beetje koudwatervrees? Hoe was jullie zaterdagavond? :)

@ sterretje, fijn dat het medicijn je helpt tegen je misselijkheid! De vriendin van mijn ex is zwanger (maart uitgerekend) en die is wel 3 keer opgenomen wegens uitdrogingsverschijnselen.. Fijn dat je dat op deze manier kunt voorkomen!

@ bos, gefeli met je nieuwe auto :) Echt een leuk ding!

@ debby, ik lees nu opeens dat er zwangere meiden zijn die ook zulke korte nachten maken.. Tsja, misschien is het een kwaaltje. MOet helaas weer ff een paar dagen wachten.. Ben de laatste dagen wel steeds bij vlagen wat misselijk. En ik heb nu vandaag een beetje een soort brandende pijn in mijn bm. Kan het moeilijk uitleggen. Het is geen kramp volgens mij.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Spannend zeg, ben benieuwd of je over 2 dagen posi test...

we hebben op het andere forum, namens alle meiden in het topic een groot bloemstuk (bijna anderhalve meter) laten maken (1 van de meiden is bloemiste) en die heeft het bloemstuk persoonlijk bij de nabestaanden gebracht, hoewel ze de familie en ook Eva (de overleden vrouw 29 jaar) niet IRL kende werd ze hartelijk ontvangen en heeft ze Eva ontmoet (ze lag thuis opgebaard) ook heeft ze de man van Eva en kleine Thijmen van 2 weken oud ontmoet...

als er iemand geintresseerd is in het hele verhaal dan plaats ik de link wel even van het topic met het verhaal van Lindy (degene die het bloemstuk gemaakt heeft en het daar gebracht heeft)

9. gaby1986

link? ik zie geen link..

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gaby, we hebben nog niet aangegeven of we geinteresseerd zijn ;)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, ik ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren! Kent iemand van de zwangeren die beetje brandende pijn in de bm? Soort van ongigevoel, maar niet echt de ongikrampen zeg maar...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Nee sorry ik ken het niet, heb eigenlijk alleen wat steekjes gehad op de plaatsen van mijn eierstokken....

@ Gaby: wil je het verhaal lezen?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nen: Onze zaterdagavond hahaha :D Wil je het weten...
    Komt het... Daan in de stress zijn accu van ijn schroeftol was doorgebrand en moest dus een andere hebben. Eerst hier thuis gezocht.... Wel een schroeftol en 2 accu's maar geen oplader. :( Uiiteindelijk naar mijn ma gereden en heeft hij de schroeftol van mijn stiefpa mogen lenen. Het ritje was ook al te al te gezellig. Hij reedt 160..., zat bumper te kleven etc :( Ik op een rustige manier proberen te vragen of hij rekening wilde houden met onze 3e inzittende. Mocht niet echt baten. Bij mijn ma aangekomen hebben we nog wat gedronken en om 00:15uur waren we weer thuis. Ik helemaal kapot (hij trouwens ook) dus maar gelijk gaan slapen.

Het kan indd een kwaaltje zijn! :D

Het is indd een verschrikkelijk verhaal steph! Wat lief van jullie dat jullie een bloemstuk hebben gebracht. :) Wel heftig hoor maar heel knap.

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, ik heb wel de afgelopen dag steken gehad bij mijn linker eierstok.. Vandaag voel ik het dus in het midden.
    En ik wil het verhaal ook wel lezen.

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, he wat jammer. Dat was toch de avond die je zo gezellig wilde maken? Heb je Daan eigenlijk al eens op de man af gevraagd waarom hij zo doet?

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, vaak zat.... Maar krijg het er echt niet uit.
    Gisteravond kwam mijn zus hier eten en die vond het ook echt niet normaal. :(
    Mijn zus en ik waren die accu-oplader aan het zoeken en hij lag op de bank. Ondertussen waren we kip aan het ontdooien maar dat ging helemaal fout omdat wij beneden in de schuur waren. Geen oplader en geen kip dus... :(

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik weet het misschien wel... hij is gewoon sexueel gefrustreerd. :)

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag,

Hoe gaat het hier?

Hier alles wel goed, wel vanochtend ziek opgestaan...

Dreamer,

Alvast Gefeliciteerd!

Ster en Steph,

Succes morgen bij de echo!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jakkes wat vervelend zeg.. Echt lastig dat hij er zo slecht over kan praten! Toch lijkt het me wel belangrijk dat je snel weet wat er aan de hand is. Echt vervelend dat je het niet uit hem krijgt.. Misschien moet je een briefje schrijven met daarin wat zijn gedrag met je doet.. Dan kan hij dat lezen als hij thuis komt en er eens rustig over nadenken. Misschien heeft hij wel niet door dat het voor jou heel moeilijk is dat hij steeds zo laat thuis komt en vindt hij het confronterend om er over te praten face-to-face? Mijn vriend kan ook niet goed praten. Als hem iets dwars zit, hoor ik het meestal in bed zodra het licht uit is...

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    oke hier de link:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 49&start=0

wat we hebben gedaan is het minste wat we voor haar man en de kleine konden doen...

er zal wat geld overblijven als iedereen betaald heeft (na aftrek vs kosten van het boeket) en dat willen we waarschijnlijk schenken aan kleine Thijmen, voor in zijn spaarpotje...

Deel Deze Pagina