Eerlijk gezegd denk ik niet dat het heel veel uitmaakt. Een eitje leeft kort na het springen, zaadcellen kunnen veel langer in leven blijven.. Dus of het 's morgens of 's avonds is maakt denk ik niet erg veel uit... In ieder geval wens ik jullie veel klusplezier! En ik hoop natuurlijk dat het raak is deze maand
@Sammie, mooie test! 'k Zou gewoon kijken waar jullie zin in hebben. 'k Merk dat als ik te lang achter de pc zit, 'k last krijg tussen m'n nek en schouder in. Vanmorgen verdraaide ik me ook, weet niet hoe 't gebeurde maar deed erg zeer. Trekt nu wel weer beetje weg. M'n mannetje heeft onze vaste pc verkocht. Hebben sinds gisteren een laptop en hij wil er eigenlijk nog eentje bijkopen zodat we elk één hebben. @Debby, 'k zal zo nog even naar boven lopen en opmeten.
jeetje zeg wat een verhaal...heb alleen ff gemist waaraan ze is overleden? sorry hoor je hebt het vast wel gezegd.... @lynn: jee zeg wat leuk allemaal. @sammie: klussen wanneer jullie zin hebben...maakt niet echt uit maar zou het zelf gewoon doen wanneer je de tijd hebt voor elkaar en wanneer je zin hebt.... @kristel: hoop dat de douche een beetje mag helpen .
@ bos, ze was overleden doordat ze een trombosebeen kreeg na haar bevalling en toen is er een bloedpropje in haar hersenen terecht gekomen. Hoe gaat het met jou? Ik las dat de rennies werken. Echt fijn!
ja sorry nu je het zegt herrinner ik het me weer.... nou ik doe al drie dagen zonder rennies....wil niet zeggen dat ik er nu geen last van heb maar het is te doen nu...ben niet zo van de medicijnen dus als het zonder kan doe ik het altijd liever zonder.... hoe is het met jou
Fijn dat het in ieder geval beter te doen is. En anders kun je gelukkig weer een rennie gebruiken. Met mij gaat het goed hoor. Weer wat andere klachten dan hiervoor dus het is echt afwachten. Vanmorgen dus een nega test. Nu weer even afwachten. Tenminste tot dinsdag en dan zie ik wel even verder. Maar ik heb wel een hoop klachten die écht op zwangerschap lijken en ik niet eerder heb gehad. Dat zegt natuurlijk nog niet veel.... Dus wachtbankje maar!
nee nog niet voor de babykamer...maar de auto is ook door de baby hoor...anders had ik geen andere gekocht...babykamer moet ik me nog mentaal op voorbereiden want dan moet mijn schoonmoeder mee (krijgen hem namelijk van mijn schoonouders dus ja dan ben je verplicht om ze mee te nemen he ) wil eigenlijk beetje de negenmaanden beurs afwachten voor ik ga kopen..misschien doe ik daar wel leuke ideeen op voor bijv. babykamer of andere dingen...
Sterkte Nen daar op 't wachtbankje! 'k Vind t hier ook weer spannend! @Debby, ik heb de afmetingen! Zal ik je ze even mailen?
'k Wil eigenlijk ook naar de 9 maandenbeurs maar moet van mezelf dan wel zwanger zijn. Ben benieuwd! 'k Moet ook werken die dagen, dus zou dan alleen 's avonds kunnen en weet niet of ik wel zin heb om daar zo'n eind voor te gaan rijden. 'k Heb al precies in m'n hoofd hoe ik 't wil hebben... echt erg! @Bos, aan de ene kant natuurlijk mooi dat je 'm krijgt... maar lijkt me ook wel lastig! Heb je ook een idee qua prijs?
Red, hoezo vind je dat je zwanger moet zijn om naar de 9 maanden beurs te gaan? Ik ga er sowieso heen Vriendlief zei dat het wel mooi meegenomen zou zijn als ik nu zwanger ben, omdat ze daar misschien wel leuke aanbiedingen hebben!