Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh en bijna het belangrijkste vergeten...twee echo's vandaag...meiden heel veel plezier he....

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, ik ben het compleet met je eens dat het raar is dat iemand zijn of haar kind uitleent voor zo'n tv-programma. Dat begrijp ik ook echt niet. Ik zou mijn baby van 3 maanden niet aan 2 pubers met een nanny geven... Maar los daarvan, vind ik het wel een leuk programma.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Knarboor: gefeliiiiiii :D
    *hangt slingers en balonnen op in het topic*

@All: dank jullie voor de felicitaties :D
    En Bos bedankt voor het zingen :)

@Sterretje en Steph: heel veel plezier met de echo's :D
    Dat alles maar goed mag zijn en we hele mooie foto's te zien krijgen vandaag of morgen! :D

@Lynn: hoe gaat het met de paniek?
    Heb je daar nog veel (extra?) last van gehad door de zwangerschap?
    Mag ook pb-en erover.

@Bos: veel plezier met je oma vertellen :D
    Ga je het op een speciale manier doen?
    Ben benieuwd of de familie tamtam nog goed werkt :)

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb nu al vanaf gisteren een zeurend/branderig gevoel in mijn bm en last van mijn onderrug.. Aan de ene kant denk ik daardoor dat mijn ongi miss komt, maar aan de andere kant voelt het anders dan de ongi-krampen. Voor de zekerheid toch maar een tampon gebruikt. Hm, ben benieuwd wat de komende dagen ons gaat brengen.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dreamer: nee ga het niet op een speciale manier vertellen...moet niet te ingewikkeld worden want dan snapt ze het niet meer...ze is al 84 en niet meer heel erg bij de tijd...nou de fam tamtam werkt nog goed hoor...mijn ma wist de zelfde avond nog dat mijn nicht bevallen was (van mijn oma :) ) ben benieuwd naar de reacties..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, ze zullen het vast wel leuk vinden toch?
    Mijn nicht gaf mijn oma (op haar verjaardag) een kaart met voorop een foto van de echo. Mijn oma schoot helemaal in tranen! Dat was zo mooi om te zien..

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dat is leuk...nou mijn oma gaat vast niet huilen hoor...mijn fam is nogal nuchter en elk kind is bijzonder dat weet ik maar dit word al nummer zes geloof ik dus ze is vast blij voor me maar ik verwacht geen spetterende reactie...de rest van de fam gaat het ook helemaal leuk vinden hoor dat weet ik zeker....

wel een goed idee om de echo mee te nemen...kan ik misschien wel laten zien....

ga nu ff douchen en gelijk mijn badkamer soppen...bah heb geen zin :cry:

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zolang je zelf maar hartstikke gelukkig bent. Daar gaat het om! Mijn familie zou denk ik eerst een beetje terughoudend reageren, omdat ze waarschijnlijk vinden dat ik te jong ben. Maargoed, jammer dan!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er vandoor! Zo richting school en vanavond werken...

Ik weet nog niet of ik morgen ga testen. Hangt er een beetje vanaf wat ik wel/niet op mijn tampon vind.. Heb nog geen migraine (klopklopklop), dat heb ik normaal een dag voordat mijn ongi komt...

Fijne dag allemaal!

10. LANG ZULLEN ZE LEVEN, LANG ZULLEN ZE LEVEN, LANG ZULLEN ZE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA HIEP HIEP HIEP HOERA!

Gefeliciteerd jullie beiden. Oma alweer een jaartje erbij ouwe muts :p
    In april ben ik weer ouder dan jou... :s

have fun met alle echo's!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    HIEP HIEP HOERA!

Gefeliciteerd Dreamer en Knarboor! Een hele fijne dag en nog veel jaartjes!

Wie hadden ook alweer een echo?

'k Zit hier al in m'n kluskleren ;) Mannetje gaat zo naar de bouwmarkt voor lamellen en nieuwe vensterbank. k Moet zo maar 's aan de slag.

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, hopelijk blijft je ongi weg!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen (gaap) (gaap)

Gefeliciteerd de dames die weer een jaartje ouder zijn geworden...is er taart? ik heb honger...

Bos...over uitslapen...bij mij was dat in het begin ook niets meer maar nu....ik slaap gaten in nachten...ik slaap alleen nooit s middags...dat lukt me niet...maar slaap gemiddelt 11 uur per nacht...
    en nee ik hoef niet te plassen tussen door!

en over baby te huur...ik zou mijn kindje daar ook nooit aangeven...maar vind het wel intressant hoe meiden en jongens erover denken en hoe domme opmerkingen je kunt maken! Mijn vriend/man vind het afschuwelijk!

Dreamer....ik heb al heel lang geen last meer van paniekaanvallen gelukkig (afkloppen) het is nu denk ik al meer als een jaar geleden dat ik er echt eentje heb gehad...maar het kan zijn dat het dadelijk terug komt...maar daar ga ik me nu niet druk over maken...doe ik dan wel!

klusse..voor de dames die gaan klussen alleen lijjkt me de vensterbank geen fijne plek als je geen gordijnen hebt!

en de dames van de echo veel plezier...

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @dreamer en knarboor...van harte gefeliciteerd!
    @ steph en ster...ik ben benieuwd naar jullie echo's!

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi... 'k denk dat we 't inwijden van de vensterbank nog even uitstellen! ;)

Er zou een stopcontact verlegd moeten worden maar doet hoeft niet meer... dus dat scheelt ook!
    'k Ga zo maar 's wat doen. Hopelijk is 't dan snel klaar!

'k Volg Baby te huur ook, 'k vind 't wel interessant maar we ergeren ons alweer scheel aan 1 gast.
    Mijn man ook... haha. 'k Zou m'n kindje ook nooit uitlenen aan zoiets, echt niet!
    'k Denk dat ze straks allemaal voorlopig wachten met kids... dus misschien is 't daarom wel goed!

'k Hoop hier zo dat t raak is! Nen, duim ook hard voor jou!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo badkamer is schoon....vind het altijd zo'n pokke werk he...bah....maar is weer klaar...

heb afspraak gemaakt voor de 20 weken echo....30 maart...heb er nu al zin in haha moet nog even geduld hebben...

ga ff wat drinken pakken en dan naar buiten brrrrr....de konijnen uitmesten...

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey meiden

hoe is het hier?

@dreamer en knarboor gefeliciteerd maak er een leuke dag van

is er nog wat spannends gebeurd want heb echt geen zin om deze keer bij te lezen. voel me helemaal niet lekker beetje grieperig (hoofdpijn, keelpijn enzo)

we waren gister bij mijn schoonouders en vroeg mijn schoonmoeder wat willen jullie hebben.. toen hadden we het over de lijst en de kinderwagen zegt ze zo moet je je schoonvader lief aankijken haha. roept ze naar de keuken hey ze willen een kinderwagen haha zegt mijn schoonvader is goed hoor haha :D
    maar toen waren we savonds bij mijn ouders zeggen we dat.. zegt mijn vader ow ik dacht dat wij en je broertje dat zouden doen.. maar dat hadden ze dus besproken maar neit verteld.. nu moeten we mar ff kijken hoe we dat gaan oplossen we zijn in ieder geval heel blij dat ze allemaal de kinderwagen willen kopen.. :D maar er is nog zoveel meer.

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi all,

ben toch nog maar even thuis gebleven, gister de hele dag toch nog wel misselijk gweest, wel wezenbowlen. dan vergeet je alles, maar had een ontzettende hoofpijn. vannochtend overgegeven, dus ik dacht ik blijf nog even thuis.

HIEP HIEP HOERA..!
    GEFELICITEEERDDD JARIGEN!
    wat hebben jullie allemaal gekregen?
    fijne dag

vraagje voor alle zwangere?
    wie van jullie heeft er op de kop gestaan?

ben eigenlijk verder ook vergeten wat er allemaal gebabbelt is.!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    matta; vervelend dat je nog niet fit bent...

euh wat bedoel je met op zijn kop gestaan?

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Gefeliciteerd dreamer en knarboor!
    Dat het maar een hele mooie dag mag worden voor jullie!
    Wel gezellig met sneeuw, dat is toch wel een fijn iets!

Hier vanmorgen de echo gehad, wat was ik zenuwachtig joh, kon vannacht bijna niet slapen ook
    Het duurde even voordat ze iets zei, maar alles ziet er tot nu toe goed uit gelukkig!
    Het hartje klopt!
    Dat is het allerbelangrijkste!
    Het was een snelle hartslag, en dat was prima zei ze!

We hadden een hele aardig vrouw en ik mag bij haar onder controle blijven tot we een goede 3 maanden zijn!
    Over 2 weken dus weer een echo bij haar, en als ik het zolang niet uithoud, mag ik eerder bellen
    Maar we hebben natuurlijk ook volgende week di bij de vk de eerste echo, dus dat is wel fijn zo, elke week ff een echo!

Maar we zijn helemaal gelukkig met het goede nieuws, nu hopen dat de kleine het allemaal geod vol blijft houden!
    De echoscopist wsa iig nu tevreden!

NOu meiden fijne dag, ik probeer vanavond of morgen mijn echo in mijn album te zetten!

xxx

Deel Deze Pagina