@bos jaaa, daar ben ik ook goed voor aan het sparen! Maarje wordgt niet aangenomen,als je geen rijbewijs hebt!
@ agneta....van harte gefeliciteerd! @ sterretje....geweldig meis super! een hartje...daar hoop ik ook zo op volgende week!
@matta en een versnelde opleding voor je rijbewijs? da tje het binnen een maand hebt bij de nwb kan dat toch? @agneta super wauw wat een mooi nieuws, gefeliciteerd je zal wel erg verrast zijn je had het natuurlijk niet verwacht meer na al dat rot niews, wonderen zijn de wereld nog niet uit heel blij voor je meid ik heb net een verlanglijstje gemaakt op mijn beebiesite omdat i k3 mart jarig ben en er dan heel veel mensen hier zijn omdat mijn broertje zaterdag 28 februari zijn afscheidfeest houdt (12 maart naar afganistan) en ik vier mijn verjaardag 1 maart op zondag dus iedereen wil spullen kopen voor de kleine maar ja werten neit wat. zo heb ik het toch goed opgelost, vind eht alleen altijd zo van ja hoe zeg je dat.. je maakt een lijst met spullen wat je wil hebben voel me daar soms een beetje raar over hihi snappen jullie
jee wat is het hier rustig en saai...ben helemaal klaar met poetsen in huis...maar nu verveel ik me...mijn ma komt gelukkig zo...gaan ik daarna naar mijn oma...maar de tijd gaat zo langzaam (en mijn oma doet vast nog haar middagdutje nu )
@bos hihi.. ik wou dat ik nog een oma had die een middagdutje deed! de omavan lief is een&^&%*^&%..! @rose gehehe ja kanik me welvoorstellen, maar het is wel makkelijk en je voorkomt dan ook dat je dingen dubbelkrijgt!
anwb is wel duur zeg,dan moet je 48.50 per uur per les betalen! hoeveel hebben jullie per uur betaald ?
jee wat betaalde ik per uur...60 euro voor anderhalf uur ofzo...zou het niet meer precies weten hoor is al vijf jaar geleden dat ik mijn rijbewijs heb gehaald...
@ matta 31 euro is heel goedkoop...ik heb sinds vorigjaar oktober me rijbewijs en ik betaalde 41 euro per heel uur...en hij was nog niet eens een hele dure!
Ik heb 32 euro per uur betaald. 'k Heb 't in 10 weken gedaan en een pakket, 'k was 1200 euro kwijt in totaal, theorie en praktijk beiden in 1x gehaald. @Matta, ik heb mijn opleiding op het Menso Alting College in Groningen gedaan voor verzorgende, dus 3 jaar. Maar dat is een gereformeerd MBO. 'k Denk dat mijn werk er komend jaar mee bezig gaat met een verkorte opleiding, 'k weet 't nog niet zeker hoor. Ze zijn nu nog druk bezig met de veranderingen maar ze willen 22 nieuwe mensen er bij hebben is het doel. Je wordt idd niet aangenomen zonder rijbewijs.. is ook niet haalbaar. @Agneta, wat geweldig! Echt super! Gefeliciteerd! Whahah... dat het ook nog zo kan zijn! Mijn mannetje en buurman hebben hier boven de lamellen hangen, dus hebben geen inkijk meer 'k Ben heel wat heen en weer gereden maar uiteindelijk voor niks... bah! Gaan morgen wel weer verder. Ben 't nu zat. M'n mannetje is met onze auto naar de garage... remmen zijn versleten, oe 'k hoop zo dat de kosten meevallen! @Rose, goed idee zeg! Kan iemand mij de link naar onze hyves geven? Onze pc is nl. weg en daar had ik 'm tussen favorieten staan.
Thnx! 'k Ga hier even beetje schoonmaken. Alles ligt inmiddels boven onder 't stof. Wat eten jullie vanavond? Wij denk ik boerenkool.
Jeeeeeeej Agneta! Wat een geweldig nieuws meid! Hoe lang ben je nu dan zwanger? Ben echt blij voor je! GEFELICITEERD! Sterretje, wat fijn dat de echo goed was! Matta, huis 3 is volgens mij echt ruim! Wel allemaal huizen met supergrote tuinen! Over de buzz op hyves.. Als je em zelf niet ziet, dan ziet iemand anders ook je buzz niet toch? Volgens mij heb ik em namelijk al eens eerder uitgezet, omdat ik het niet nodig vind dat men volgt wat ik doe op hyves (niet dat dat gekke dingen zijn) Verder hier nog een witte tampon Terwijl ik toch al twee dagen een zeurderig gevoel heb dat mijn ongi eraan komt.. Vriendlief vindt dat ik nu een week moet wachten met testen (laatste was gisteren) maar daar ben ik het niet mee eens. Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk weten of het nu raak is of niet!
Red, lief dat je voor me duimt Ik eet brood vanavond.. :S Moet werken van 17 tot 22 en heb geen zin om zometeen nog te staan koken..
Spannend Nen! 'k Zou gewoon morgen weer even testen ofzo en dan om de dag. 'k Zou 't nl. ook niet zo lang vol kunnen houden. 'k Denk dat als ik bij de kruidvat kom, ook weer even van die testen 2 voor 5 koop. Komen vast wel x van pas 'k Ga hier nu echt even bezig... heb beetje hoofdpijn... bah!