Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik denk werkelijk dat je al een stuk langer zwanger bent.
    Je testen zijn zo enorm duidelijk.
    Of je moet gewoon extreem veel hcg aanmaken, maar anders ben je echt al verder.
    Offe .. misschien zijn het er wel 2 :)

@Knarboor: ja voor het eerst sinds 5 jaar weer een kado gehad :)
    Ook alleen omdat ik zaterdag zag dat mn luchtje bijna op was ;)

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hmm ik hoop dat het er 2 zijn hihi
    ik moet morgen toch bellen naar de gyn want ik moet me afspraak van de 17e verzetten. maar de assistente van de gyn was niet zo happig ze zei als eerste nou het kan ook een vals posi test zijn.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Wat een dom mens zeg die assistente... weet ook wel een gezellige draai te geven aan zoiets moois.... ik zou gewoon de testen meenemen naar de Gyn of iig de foto van de testen, zodat ze kunnen zien hoe duidelijk ze zijn/waren... ik zou gewoon net zolang zeuren tot ik eerder terecht kon en vooral serieus genomen werd....

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tsss neem ze alle 3 mee en stop ze der maar in!
    Wil wel helpen :)
    Wat een trut zeg, een vals posi test.
    Ze is gewoon jaloers!
    Jij bent hartstikke zwanger :D
    Moest je van mn man van harte feliciteren :D

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik heb toen ook gelijk nog een test gedaan en ik denk dat er niet 3 testen een valse posi geven.

ik ga morgen bellen en ik ga het vragen of het niet eerder kan maar ja als ik dan niet verder ben kan het zijn dat er nog niets te zien is en dat is ook niet erg fijn

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    lekker hor welke heb je gehad?

ik kreeg een bos rode rozen en 1 witte! en tasje met bon voor luchtje dus komt wel goed, we vieren het zaterdag voor ons allebei

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden,

ik ben er weg van,

ga mijn broodjes maken en lekker naar boven, krijg nog een massage van vriendlief en hij zou mijn buikje weer lekker insmeren :)

het hele weekend riep ik: ik zal blij zijn als het maandag is.... (ivm echo)
    en nu roep ik alweer: zal blij zijn als het weekend is... haha gelukkig ben ik al op de helft :D

Weltrusten dames...

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    o lief van hem dreamer.

ja kutwijf he ik was helemaal aan het shaken van vreugde enzo helemaal hyper en dan zegt zij nou als de gyn zegt dat het er deze maand niet in zou zitten dan is dat vast zo en is het vast een valse test.
    wat een mens zeg kon haar wel door de telefoon trekken

9. Er is eigenlijk te weinig geschikt zaad voor icsi ook volgens de gyn. Dan is de kans dat ik voor niks hormonen heb gespoten etc. Durven ze niet aan.
    We willen een bekende donor, ik ken zelf nog iemand die dat doet die zien we binnenkort.. en die heeft alle papieren enzo dus komt wel goed.

@ Agneta de duidelijkheid van je testen komen overeen met 5 en een halve weken zwanger.. of meer misschien.

Ik ga zo slapen, moeoe!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meiden,

Zo ik had heel wat bij te lezen! Wel 10 pagina's en ik blijf maar mailtjes krijgen dat er weer nieuwe reacties zijn haha

@ kdv, ik vind ook max 3 dagen mooi voor het kdv. Zou liever niet willen dat het kindje vaak naar mijn (schoon)ouders gaat, omdat ik niet wil dat mijn kind meer opgevoed wordt bij andere mensen dan zijn/haar echte thuis..

@ red, verschrikkelijk he die reparaties aan de auto.. Wij hebben de laatste 2 maanden bijna 2000 euro uitgegeven aan reparaties: nieuwe remschrijven, nieuwe trommelrem, nieuwe kabel handrem, 2 nieuwe banden, nieuwe uitlaat, nieuwe V-snaar, nieuwe spanrollen (draait de V-snaar omheen), 100euro aan arbeidsloon en toen konden ze niks vinden en volgens mij zijn er nog wel dingen die ik ben vergeten. Het was echt superfrusterend dat het geld er maar uit bleef vliegen. Het is nota bene een auto uit 2002. Dan zou je niet verwachten dat alles zo erg kapot gaat.

@ sammie, heftig om te zien he van die miskraam. Ik zag het een tijdje geleden al. Toch best een groot vruchtje voor 5 weken!

@ eva, wat fijn dat je over het punt van je vorige mk heen bent. Hopelijk blijft het gewoon hartstikke goed gaan en kun je je steeds minder zorgen maar en meer genieten!

@ agneta, wat een superknallende testen meid! Ik ben hartstikke blij voor je! Maar wat een bitch zeg, die gyn assistente! Laat dat je geluk niet bederven hoor, jij hebt een prachtkindje(s ;)) in je buik!

@ stephanie, wat fijn dat de echo goed was en het hartje klopt!

@ debby, wat een leuk ledikantje! Echt ruimte-besparend!

@ kristel, wat een mooi buikje krijg je al! Hij is echt aardig gegroeid als je de 12weken foto met die van 15 weken vergelijkt!

@ rose, vervelend dat je nog niet helemaal lekker bent. Ook lastig dat je zo'n last blijft houden van je darmen. Zou de ha daar niet iets voor hebben?

@ suus, vervelend dat je zw test nog niet negatief is en je ovutesten geen goed beeld geven. Maar wat al eerder is gezegd, ik heb ook ergens gelezen dat je na een mk extra vruchtbaar zou zijn.. Hopelijk heb je snel een wondertje in je buik!

@ all, heb vanmorgen nog getest. Niks op te zien volgens mij... Of een licht streepje in wording, maar misschien verbeeld ik het mezelf. Had gister ook nog wel redelijk wat gedronken. Vandaag voel ik me echt niet lekker. Steeds vlagen van hoofdpijn en misselijkheid. Wel raar, want het zakt ook weer af en dan komt het opeens weer heel erg. DUs heb net toch maar 2 paracetamol ingenomen. Normaal is het een voorbode voor mijn ongi, die hoofdpijn. Dus het zal vannacht of morgen wel komen.. :(:( Bah, ik hoop het echt niet! Ik had/heb zulke goeie hoop. Mijn borsten zijn zoveel groter, ik kan mijn bh nog maar net aan! Maarja, heb er geen invloed op dus het zal toch even afwachten zijn. Ik heb sowieso met mijn vriend afgesproken dat als ik niet ongi word, we zaterdag gaan testen. Dan moet er toch écht wel iets te zien zijn... Iedereen is zeker ook al naar bed? Ik ga zo ook. Morgen moet ik om half 9 alweer op school zijn, dus wil ff een lange nacht maken..

xx

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @nen: anders morgen of overmorgen nog een keer testen.. dan weet je het zeker..

@dreamer: leuk hoor een kadotje :p

@agneta: wat een kutwijf.. misschien jaloers inderdaad ofzo.. ze zijn echt mega positief.. was bij mij echt nog niet zo snel!

@all: net romantisch avondje gehad :p kaarsjes aangestoken..op de trap en slaapkamer.. wat lekker te eten en drinken.. romantisch muziekje op.. vriendlief gemasseerd en daarna heel lang lekker geklust!
    Na het klussen nog lekker een half uur lekker op bed gelegen met de billen omhoog! :D Was echt heel fijn en gezellig :) was weer helemaal opnieuw verliefd ;) Zou wel mooi zijn als het deze avond raak ik :p Nou we gaan nog heel even lekker bankhangen en dan lekker naar bed toe!.. tot morgen allemaal!
    Toen heb ik vriendlief

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nen heb je een foto ervan dan kunnen we mee kijken. ik slik al extra vezels maar ja ik heb het er voor over

@agneta haal anders die van clear blue als er 3+ komt te staan dan ben je verder dan 5 weken is wel handig toch

@suus gezellig meid, you go girl nu maar hopen dat dit de bewuste avond word :D :D

ik ga ook lekker in bed liggen nog ff gordon ramsey kijken en dan lekker slapen.

tot morgen

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goeiemorgen! Hihi ik ben vroeg! Werd om half 3 m'n bed uit gebeld voor een gezin. Kindje was om 1.11u geboren, verloskundige was ook te laat. Temp. was erg laag en of ik er nog wel even heen wilde. Ben nu net thuis en ga rond half 10/10 uur wel weer die kant op.
    Zo nog maar even proberen te slapen.

@Nen, 'k zit in Warten nu, dus bij jou in de buurt ;)

Was echt glad daar! Voor de rest viel wel mee, wat een gehucht btw!

'k Ga morgen wel verder lezen... kruip er nu lekker in.

14. hallo allemaal,
    Beetje vluchtig bijgelezen want het blijft druk.
    Maar morgen en vrijdag leker vrij dus straks om 5 uur heb ik weekend!
    We gaan vrijdag een weekendje weg naar scheveningen. Heb er zo'n zin in

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben er weer en ga er zo ook vandoor. Baal erg want kon niet slapen. Denk dat ik een half uurtje ben weggedommeld... dat wordt wat vandaag!

Fijne dag allemaal, werkse voor degenen die weer aan de arbeid moeten!

@Ryanne, lekker zeg weekendje Scheveningen!

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Agneta,

Net was dreamer zegt, steek die testen maar in haar reet!
    Ze zijn echt super positief!
    En wat ik al eerder zei ik weet zeker dat je al langer zwanger bent ;)!

Hier weet ik het niet meer... Dreamer, zou je voor me in mijn album kunnen kijken, want kan nog steeds geen ei vinden... en al wel positieve ovulatietest gehad...

17. @ sammie ik denk dag 26, al is het niet zo'n grote stijging, maar ik verwacht dat na een paar dagen FF een kruis neerzet..

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Ryanne wat heerlijk zeg een weekendje Scheveningen.
    Ik blijf lekker de rest van de week thuis. :)
    Ik hoop ff lekker alle kastjes enz uit te gaan soppen.

Verder niets bijzonders mee gemaakt. Mijn hoofdpijn is nog steeds niet over... maa zit al wel iets beter in mijn vel. :)

Liefs Debby

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dat denk ik zelf ook...
    Die dag had ik mijn wekker gezet maar was dus niet afgegaan.. dus had 1,5 uur later getempt, maar weet niet of je temp hoger of lager is als je langer slaapt.

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen.. nog ff

ik heb net weer naar de hartslag van de kleine geluisterd en die is nu 160 slagen per minuut erg hoog dus.. wod het dan toch een meisje?

@ryanne heb jij de hartslag van je beeb is geteld? dan weten we of het kan kloppen.. boven de 140 is waarschijnlijk een mesije zeggen ze en onder een jongen.. maar jij weet het al he :D
    trowuens leuk joh een weekendje naar scheveningen gezellig die trasjes daar :D

straks ga ik lekker even naar de stad met mijn moeder even bij de h&m voor een lekkere broek kijken

ga nu eerst ff lekker douchen dan kan ik mijn buikje weer bewonderen (die lijkt altijd wat naar buiten te komen als ik douche) :D

Deel Deze Pagina