Haha, ik ben er wel maar weet niet zo goed wat ik moet vertellen. Voel me een beetje sad omdat ik ongi ben geworden...
Kan me voorstellen meid! Ik had nog zo voor je geduimd! Die onzekerheid is echt killing! Alleen al dat je continu op het wachtbankje zit. Vreselijk! Hoop dat dit jullie maand is lieverd! Hey.... t sneeuwt hier! hahaha :Lol: Ik moet weer even verder meid, maar ik lees na elke klus weer even bij.
Goed dat je zo druk bent met al die dingen! Ik kan me er meestal maar slecht toe zetten. Hier sneeuwt het niet, maar zou het wel heel leuk vinden als dat nog gaat komen Ik ben nu aan het lezen in de vlindertjes topics. Maar dat is echt heftig! Zijn ook veel mensen die foto's van hun kindjes hebben gemaakt. Die babys zien er al zo perfect uit met 22 weken...
@nen: klote zeg niet leuk dat je ongi bent.. en vooral niet omdat je er zo'n goed gevoel over had.. @debby: fijn dat daan bijgedraait is @dreamer: hoe is het nu met jou? Ik ben druk bezig met de was.. liep heel veel achter!
het gaat wel.. ben veel met de bruiloft bezig.. het is nu een best raar gevoel.. eerst zou ik ook een kindje krijgen en dan ineens niet meer.. zo gemeen.. hoop dat ik nu snel zwanger ben.. ik zou nu ongeveer zo ver zijn als bos zou dus al over de 12 weken zijn geweest!.. Maar er zit niks anders op dan verder gaan
Ja het is soms allemaal zo oneerlijk! Maar gelukkig kun je je nu even storten op jullie bruiloft En hopelijk ben je gauw weer zwanger. Dit kindje zal altijd in je hart zitten.
Suus: Ik heb ook nog wel wat vouw werk voor je! hahaha Ik kan me er meestal ook niet toezetten, maar ben nu 'ongeoorloofd' thuis Mijn collega's zeiden dat ik lekker rustig aan moest doen dus dan blijf ik toch lekker thuis. Heerlijk! Kan ik gelijk een grote schoonmaak houden. Het is trouwens niets voor mij om thuis te blijven maar nu komt t goed van pas. Ik liet t huisje een beetje versloffen omdat ik 's avonds vaak te moe ben nog iets te doen.
Nou debby dat is ook niet gek hoor! Hele dag werken, de baby die energie vreet en toen ook nog dat gedoe met Daan. Logisch dat het huishouden dan even op een lager pitje staat
Suus: Ik hoop dat je jezelf met een dikke toeter in een trouwjurk moet proppen. *Debby geeft Suus een dikke pakkerd*
Ik denk eerlijk gezegd dat ik me daarom zo lamlendig voelde. Maandag en gister zijn we lekker samen op stap geweest en nu voel ik me alweer beter. Ikke gaat weer verder! Tot strakkies!
@debby: *geeft debby een dikke knuffel terug* Ik hoop ook dat het nu weer snel raak is.. Gelukkig gaat het met jouw wat beter En nee ik heb geen zin in nog mer was heb nog genoeg te doen hier.. @nen: dit kindje vergeet ik nooit.. foto van de echo staat op de kast! is toch ons eerste kindje!
Dreamer, Als ik verder invul geeft hij aan dag 26... Maar heb zelf het idee 26 of 19... Ik baalde ook dat mijn alarm niet afgegaan was... nu weet ik niet precies wanneer hij geweest is... Maar na dag 19 is hij hoog en gelijk gebleven.. Mocht ik niet ongi worden test ik 16 februari.
geeft nog steeds een streepje maar niet heel donker.. Ik werd net gebeld door de vk.. wel heel lief hoor ze wilde weten hoe het gaat.. en ze zei als ik weer zwagner ben mag ik vroeg bellen om een vroegtijde echo te laten maken.. echt lief zeg! Ik moet even mij moeder ophalne nu.. doegdoeg
Suus, wat lief dat de vk zo betrokken is! En fijn dat je de volgende keer voor een vroege echo mag bellen.
Echt super lief inderdaad. Ik heb zaterdag al het konijnenhok schoongemaakt, maar als een test kranten onderin gelegd. Het is een grote bende... ik denk dat ik hem nog maar even verschoon. Die kleine terrorist! Pffff.... wat een beesie zeg. Vanmorgen ging hij helemaal gestrekt bij me liggen. Als hij maar aandacht krijgt is het goed. Eerst nog maar even een broodje eten, anders worden ze oud hea.... dat zou zonde zijn! hahahaha Eens kijken hoever ik vandaag kom met schoonmaken, anders ga ik morgen wel verder. *Debby geeft zichzelf weer een schop onder haar kont*