Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Weet je al of de eigenaar het konijntje uberhaupt nog komt ophalen?

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

He konijntje is van zijn dochtertje, maar zijn ex is een rechtzaak tegen hem begonnen dat hij zijn dochtertje niet meer mag zien... :(
    Dus ehm.... Het is nu maar afwachten wat er uit di erechtzaak komt. Ik weet niet of hij het konijn nog wilt wanneer hij zijn dochtertje niet meer mag zien.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ah gos, ook sneu voor dat meisje!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey dames,

net lekker de stad in geweest heb echt super lieve schoentjes gekocht :D lief he

verder nog een leuk jurkje voor nu waar ik in ka groeien want broekn gaat niks worden begint allemaal bij maat 36 (als ze die al hebben) en die is mij te groot ik heb maat 34 vind het echt niet leuk alsof er alleen dikke vrouwen zwanger zijn :( maar ja.. ben het wel gewend dat er van maat 40 10 stuks zijn en maat 34 geen of 1.

@nen vind het niet leuk voor je :( ben je toch ongi geworden
    is niet echt een leuk topic om te lezen word er altidj zo depri van :( is echt erg als je dat overkomt zeker als het een antuurlijke bevaling is en je kindje ziet er helemaal compleet uit

@suus da tis wel heel leif van de vk :D

@debby jij betn ijverig zeg :D voel je je heerlijk he als je dan klaar bent en het huis is schoon

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ rose, wat een poppige schoentjes! Deze opmerking is alleen wel gevaarlijk: "echt niet leuk alsof er alleen dikke vrouwen zwanger zijn " Gaat me om het stukje 'dikke'. Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar misschien kun je het beter wijzigen in 'grotere maat' of iets dergelijks :)

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rose,

Volgens mij is 38/40 een normale maat....
    Dus dat "dikke" vrouwen vind ik ook niet toepasselijk staan...

En bij H&M begint de positie kleding al vanaf maat 34.....

http://www.hm.com/nl/

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ik heb 36 hoor en nog steeds denkt iedereen dat ik anorexia heb ofzo... :( hihihi Maar ik begrijp wel wat je bedoeld hoor!

Erg leuke schoentjes!

Ik ga de ramen achter nog maar even doen voordat het donker is. :D

Liefs

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja bedoel ook niet maat 38 dat je dan dik bent hoor maar baal gewoon dat de broeken echt super groot zijn en dan tot maat 48 lopen maar maat 34 is er gewoon niet en de s'jes bij de prenatal zijn echt geen s maar minimaal een m. dus is gewoon niet leuk dat er niet voor iedereen kleren zijn.
    en no evense voor de wat "grotere" vrouwen. wil niemand beledigen er is niks mis met maat 40 of hoger ;)

en bij de h&m heb je geen 34 positiekleding sammie heb het nog extra gevraagd begint bij 36. dus helas word het leuke jurkjes verlopig kopen met leggings ofzow

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wel lastig rose dat ze eigenlijk niks in je maat hebben op positiekleding gebied. Maar jurkjes zijn ook leuk! En misschien pas je over een aantal weken wel een 36 als je buik harder is gegroeid? :)

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi all,

Hoe gaat het hier!
    Hier gaat het al beter, nog erg verkouden!

Verdrietig omdat erzoveel mama's zijn diehun kindje na de geboorte moeten missen of midden in de zwangerschap.onwerkelijk gewoon.

Des temeer hoop ik voor alle mama's hier, dat ze hun kindje veilig mogen dragen tot het einde!

gister heel erg leuk gehad met Mip..:).. lekker gegegeten!
    school was wel leuk, er werd even op me gemoppert dat ik te lang met de kinderen bezig was...grrrr..

Ik hoop dat lief vanavond thuis komt.
    mis hem echt heel erg..

ben lichtelijk een beetje emotioneel.. *geen idee waarom*..

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Ze hebben daar echt wel vanaf 34...(Onze in iedere geval wel).

Kijk ook maar op de site, en heb ze van de week nog zien hangen...

Onder Dames en dan MAMA , positiekleding en dan de 6de broek, klik daar maar eens op en dan maten...

Ook C&A heeft ze hier vanaf maat 34...

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    dan wordt het toch mamalicious etc...

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi ben ik een keer weer....

rose die schoentjes heb ik ook.....alleen dan net iets anders...en over kleding maat ik heb maat 42 en nu zelfs 44...maar bij mij is het altijd andersom...kleine maten in overvloed en grotere maten zijn er niet meer....maar...misschien een idee...waarom koop je dan niet gewoon een broek maat groter? ipv 34 koop je 36....? als ik dat zou kunnen had ik dat gedaan....en Ja ik voel me dik...maar dat heeft meer met me buik te maken dan met wat anders...straks over een paar weken lekker borstvoeding geven...of dieeten...
    Ben wat aangekomen toen ik gestopt was met roken en daarna meteen zwanger....

hoe is ie verder hier? debby nog ziekjes?

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh ja de 6de broek is maar 34 maar die hing niet in maastricht. maar da tis dan de enige geloof ik. toch nog maar verder zoeken tot dat ik er bij neer val heb gelukkig nog wel ff mijn buik gaat nog niet zo hard..

@matta dikke knuffel meid. waarom zou je vriend vanavond er dan niet zijn?

@nen ja de buik gaat wel goed komen het is alleen mijn benen en mijn billen.. als ik misschien vocht ga vast houden dan past maat 36 misschien over een paar maanden maar heb gewoon hele dunne benen. maar ja zo heeft iedereen wel iets en idd vind de trui/jurken combi ook erg leuk en leggings voor de zomer word ook vast hot :D

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    klopt hier ook...heb altijd die kleine maatjes in mijn handen! alleen hier bij de c&a hebben ze geen positie afdeling....erg jammer...boven kleding heb ik geen problemen...

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ rose, ja hoor er is genoeg andere leuke kleding die je kan dragen :)

Ik ga ff aardappels schillen. Vriendlief zal wel onderweg zijn naar huis denk ik, dus ik ga er ook vandoor. Vanavond lekker saampies bankhangen. Ben ook erg duizelig en steeds licht in mijn hoofd. Morgenochtend werken van 8 tot half 3 :S en dan 's avonds naar een concert in Groningen (voor school)

Fijne avond!

xx

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    voor zijn werk, is hij er niet.
    Hij zit nu in Duitsland.

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @matta dat is altijd minder he, is hij voor langere tijd weg? lekker filmpje vanavond opzetten gaat de avond misschien snel voorbij

C&A dan moet ik daar maar is gaan kijken er zit heir best een grote dus hopelijk vind ik daar wat.
    in belgie hadden ze bij de h&m geen positeikleding dus dat verschilt weer per locatie.

ik heb vanavond fysio op de sportschool om 8 uur mag wel weer is want heb wee best erge rugklachten, lekker meteen zwemmen daarna, heb ik wel ff zin in.

morgen om half 9 in het ziekenhuis alweer zijn dan ga ik de echo filmen :D als het me lukt dan zal ik hem met jullie delen :D en als jullie dat natuurlijk leuk zouden vinden he

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi dames.

@nen: shit meid..dikke knuffel rot duivels.. hopen dat je buikpijn snel over is..

@agneta: wat een rot mens zeg...gadverdamme...ik wil ook best mee hoor om die testen ergens te verstoppen waar ze lang moet zoeken.... :) zoveel mogelijk zelfs....hoop dat je snel terecht kan zodat je minder onzeker bent...maar onthou wel...te vroeg kan je ook onzeker van worden omdat je dan nog weinig ziet...maar is wel fijn om te weten hoe ver je bent en twee zou tof zijn...(voor jou dan moet er zelf niet aan denken)

@rose: moet je even naar www.esprit.nl kun je ook broeken bestellen vanaf maat 34 en betaal je geen verzendkosten...

@debby: je collega zei toch rustig aan doen vandaag? volgens mij ben je je hele huis van boven naar onder aan het poetsen....wat noem jij dan hard werken als je dit rustig aan noemt.... :)

@hier slecht geslapen vannacht..was om kwart over drie wakker :( heb echt mega donkere ogen en mijn vriend lag ook nog eens te snurken vannacht. kan beter mijn zonnebril op zetten dan zie ik er niet zo moe uit 8) nog twee dagen en dan is het weekend (met wel nog twee dagen om kwart voor zes op :cry: )

@matta: mooi dat het gezellig was gisteravond.. wanneer komt je vriend weer terug.

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos
    ik hoop vanavond! en anders komt hij morgen of vrijdag thuis. hangt van de boring af waar hij zit.

@rose
    gelukkig niet heel lang, dat zou ik niet volhouden.
    Vind het alleen niet zo leuk dat ik alleen moet slapen, maar het hoort er bij.

gister wou Pim een thriller huren, nou dat mocht wel, maar als het te eng was moest hij blijven slapen op het logeer bed natuurlijk..hahaha..
    Drama ik kan echt niet over horrors, thrillers..
    vond i'm legend al eng..:S.. gehuild toen hij zijn hond moest dood maken.

Gelukkig was het niet een enge film, en de categorie thriller verdiende hij ook niet. eerder franse drama!

Deel Deze Pagina