nou thnx meiden daar kan ik wel wat mee heb altijd al veel van esprit gehad maar kwam er nooit meer dus ga er zeker even een kijkje nemen. @bos vervelend da tje zo slecht slaapt zeker als je zulke dagen moet maken. lekker vanaovnd warme melk drinken ofzow en dan vroeg je bedje in misschien helpt het
warme melk bah.....als ik op bed lig ben ik binnen vijf minuten vertrokken alleen ben ik zo vroeg wakker steeds..dus ben bang dat die warme melk ook niet helpt (en ik lust het ook niet hih)
@rose: ik schrok ook een beetje van je opmerking.. als maat 40 al dik is wat ben ik dan wel niet.. ik heb maat 44.. ben best wel stevig..(dik misschien) maar ik vind maat 40 absoluut niet dik! en als je kijkt op die link van h&m heb je inderdaad wel kleren vanaf maat 34..! juist de grotere maten zijn uitverkocht.. moet je toch daar maar eens op kijken.. doe je dames.. en dan mama en dan positiekleding.. staan leuke dingen op hoor
ik begrijp wel dat sommige aangevallen zijn maar bedoelde met maat 40 dat de leverancier daar altijd een stuk of 10 van heeft hangen en de kleine maatjes niet maar heb het dan over alle grote maten maar had het anders kunnen uitdrukken. sorry hiervoor maar ga het gewoon is via internet proberen te bestellen want in de winkels word het niks, heb nu prenatal, babyplanet, miss etam en de h&m gehad dus dat is al aardig wat..
@bos oh haha lus je geen melk? ik vind het heerlijk maar vooral ijskoud dan.. heel soms warm met en beetje honing maar dat komt ook niet veel voor. maar ik ken eht wel dat wakker worden en neit meer in slaap komen. gelukkig kan ik nog wat dagen uitslapen dus hoor je mij niet klagen maar snap je frustratie. hopelijk gaat dat ook weer weg binnekort net als alle ander kwalen
@ Bos: rust in mijn hoofd creeeren hihihi Als ze niet hadden gezegd dat ik de rest van de week thuis kon blijven dan had ik waarschijnlijk vrij genomen. Nog even de slaapkamer stofzuigen en alles afnemen hoor!
oke! is goed rose.. ik vond zelf de broek bij h&m heel leuk.. maar mijn maat hadden ze niet.. jou maat wel zag ik.. ik ben er weer vandoor nu! doeidoei
Ik moet nog beginnen met koken. Ben ineens heel moe... Ik weet echt niet hoe het kan... hihihihi Ik ga maar aardappels schillen.
Goedeavond allemaal, Gezellig aan de klets merk ik al hihi! @ rose...ik snap je reactie helemaal...er lijkt ook altijd meer te zijn van maat 38/40 en 42 omdat de meeste vrouwen in deze maten vallen. Er zijn niet super veel vrouwen die in maat 34 passen...ik raad je ook de esprit site aan of anders idd een iets grotere broek kopen! veel succes ermee! @ debby...heb je last van nesteldrang haha lekker joh huisje poetsen! @all...hoe is het verder met jullie?
ben zo moe vriendief is maar begonnen met koken (nou ja opwarmen in de magnetron 8) ) er komt echt niks meer uit mijn handen sinds ik zit...
Ik ben ook moe... en manlief wil nog naar de Ikea... dus denk dat ik me zo maar 's uit m'n stoel hijs en ga verkleden dan kan ik des te eerder op bed. Maar wel lekker gewerkt en een kindje wat zo geweldig weer aan de borst drinkt, bij de 1e is 't mislukt, dus iedereen erg blij! @Rose, spannend morgen! @Nen, argh... balen zeg! Had nog wel zo hard voor je geduimd! Warten ligt in de buurt van Leeuwarden, 'k geloof ergens bij Grou. 'k Let niet zo goed op de borden @Debby, kom je hier ook nog ff poetsen? Fijn dat Daan zich 'beter gedraagt'. Manlief heeft hier onze inrichting veranderd. Eethoek verhuist waar de pc eerst stond, bureau eruit. Alleen nu hebben we een lege ruimte in de woonkamer, dus daar maar even ideeen voor opdoen bij de Ikea. 'k Ga er vandoor! Weet niet of ik vanavond hier nog kom, anders morgen. Moet maar vroeg op bed!
hallo meiden. ik ben al een paar dagen niet geweest omdat ik een beetje erg zenuwachtig was voor de afspraak met de gyn vandaag. ik dacht als ik nu niet veel op zw pagina kom zal ik me misschien minder zenuwappig voelen. maargoed. heb nog niks bijgelezen. zijn er nog zwangeren onder ons? of ander nieuws? wij zijn vandaag dus bij de gyn geweest. mannetje had 85 miljoen zwemmers. dus echt supernetjes! zwom allemaal goed. echt en pak van mn hart hoor. bij mij is ook alles goed. behalve dat ik pco heb dan. ik moet nu 7 kilo in 6 maanden afvallen willen ze me verder helpen. dus dat gaan we dan ook maar doen. zit echt net boven het percentage van wel of niet helpen. en net in het verkeerde deel dat ze nog niks gaan doen. dus 5 augustus mogen we weer terug. mits we niet al zwanger zijn. het is toch wel een hele opluchting om te weten dat er wat aan gedaan kan worden. grtz suus
zo net lekker gegeten @eva ja heb net ff de site van esprit bekeken en zitten mooie spullen tussen in maastricht word 16 maart een super grote dc.. esprit geopend en er zitten nu al 2 grote winkels dus ga maar eens kijken en anders bestellen @suusje23 goed nieuws dat er voldoende zwemmers zijn gevonden maar waarom word je neit nu geholpen wat heeft dat met je gewicht te maken? pco is toch pco :S is het dan zo dat je helemaal geen ei hebt of hoe meot i kdat zien, want anders kun je toch niet zonder hulp zwanger worden. vind het echt belachelijk dat mensen zo lang moeten wachten op iets wat ze zo graag willen succes ermee meid. weet je al hoe je het gaat aanpakken om af te vallen? zo ff me spullen pakken voor fitniss en zwemspullen ga lekker ff badderen en baantjes zwemmen dnek dat ik daarna niet meer online kom maar zal morgen verslag doen van de echo. we gaan alleen daarna meteen naar het gemeentehuis zodat mijn vriend de kleine kan erkennen voor de geboorte en daarna gaan we weer naar papendrecht, dus foto's en filmpje volgen dan nog. @suusje23 super mooi nummer hoor wauw