Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey bos....hier is het wel ok...ben vandaag voor het eerst misselijk....bij de lunch nog niet...maar krijg nu echt nix naar binnen...heb maar ff wat kwark gegete!
    Hoest bij jou?

@ red...succes bij de ikea...;)

@ suus...wat goed dat je man zijn zaad helemaal goed is! Veel succes met die 7 kg meis...tegen mij hadden ze dat ook gezegd...ik heb toen nog 5 kg erafgewerkt...toen heb ik besloten na onze bruiloft naar andere gyn te gaan...want ik vond het niet eerlijk van die ene gyn!
    Ik hoop dat je snel je 7kg eraf hebt en eventueel sneller geholpen wordt!
    Of gewoon komende maand zwanger bent...dat hoop ik echt voor je!

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    in het radboud wordt je geholpen tot aan een BMI van 38 en ik zit net op een BMI van 40. dus ik moet minimaal 7 kilo kwijtraken. anders is er teveel risico dat er iets misgaat. tja vond het ook een beetje balen. maar we gaan ervoor en wie weet ben ik straks zwanger zonder hulp.

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik hoop het voor je meid, want je wil natuurlijk niet tot augustus nog wachten.

nou ben ervandoor fijne avond

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Dames,

ben net een hele tijd aan het klooien geweest om de echo foto;s op de pc te krijgen... ga ze nu even in mijn album zetten :D

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo foto's van de echo staan in mijn album :D

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb gekeken maar zie het niet goed kan je er iets over zeggen?

Volgens mij zie ik een baarmoeder met een blaas, maar welk is het kindje?
    Die gemeten word of die grote witte vlek?

srry als ik het verkeerd zie... :oops:

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: bij de 2e foto ligt het kindje tussen de 2 + jes... en op de eerste foto ligt het op dezelfde plek alleen zie je daar geen + jes... :D

8. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee allemaal,

Daar ben ik weer een keertje. Hoe is het hier? Ik zie dat je buikje al behoorlijk begint te groeien :) Het grappige is dat je net zo lang als mijn collega zwanger bent :) Ik zit weer in afwachting op mijn ongesteldheid of juist niet. Alleen ben ik erg verdrietig. :( Ben sinds eergisteren mijn kat kwijt. Hoop dat hij snel weer terug is.

Hoe is het verder hier?

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hallo lovelyjolyn..
    jij bent nieuw voor mij? is dit je eerste keer bij ons, of klets je al vaker mee?

Lief komt pas vrijdag thuis :"( niet leuk!
    menn de buren hebben een herrie joh, niet te geloven!

stommevraag miss maar wat is pco?

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Had je het tegen mij (van die buik :p) enne ik hoop natuurlijk voor je dat je niet ongesteld wordt...
    is je kat weggelopen? dat is even schrikken.... hoop idd dat ie snel terug is...

11. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee matta,
    Ik loop al ff mee maar heb besloten om hier niet zo heel vaak meer te zijn om er zo niet al teveel mee bezig te zijn.
    Kat is inderdaad spoorloos verdwenen! Heb overal affiches opgehangen dus hopelijk is hij snel weer thuis. Ik had het inderdaad over jou'n buikje stephanie!

xx

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
  13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    oke, ik had je nog niet eerder gezien! maar als nog welkom! toch blijf je komen en mee lezen. haha tis heel verslavend!

klote zeg van je kat, die van mij was ook, hij is 1 week weg geweest. gelukkig nu weer thuis!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jolyn: Dankje, zit net de foto's te vergelijken, en er is echt al heel wat gegroeid haha...

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ suus...ik ga echt voor je duimen dat je het zonder gaat doen en dat je lekker zwanger bent binnen 6 maand!

@ steph...leuke echo...je ziet de stompjes van de armpjes al he ;) kan er nog niet handjes in zien...maar leuk joh om je eigen kleine beeb zo al te kunne bewonderen!

@ lovelyjovelyn....jij woonde toch in zwl? wat voor kat heb je...dan zal ik ook me ogen open houden voor je!

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    PCO...betekend heel kort gezegd dat er moeilijker een eisprong plaats vind door cystes op je eierstokken...door die cystes maak je mannelijke hormonen aan.
    Door dat je heel onregelmatig of juist gewoon helemaal niet ongesteld wordt wordt ook moeilijker zwanger!
    Overgewicht, overbeharing, acne en nog een heel stel symptomen komen voor bij pcos!

Hoop dat ik het beetje duidelijk heb uitgelegd...en dan heb je ook nog heel veel gradaties van pcos!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Eva: inderdaad ja, dat zei de Verloskundige ook... op het scherm was het nog duidelijker te zien als op de foto's, ik had niet durven dromen om dat al te zien :D

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    super hoor steph...heel erg leuk om te zien!
    Ben je nou ook precies zo ver als je d8 te zijn?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Eva: Ja ik ben precies even ver als we dachten... :D

ik ben ervandoor meiden...

zelfde ritueel als altijd, broodjes klaarmaken en naar bed :D

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    dames ik ga er vandoor!
    lekker slapen voor straks!
    ik ga nog even 2 starr verslagen en 2 beginsituaties typen! ben ik daar ook weer klaar mee!

Deel Deze Pagina