@Ryanne: balen meis! Had het idd ook niet verwacht, omdat je toch nog redelijk korte cyclussen hebt vergeleken met anderen. Hoop dat je door de komende behandelingen alsnog snel zwanger raakt Sterkte meis! @Desiree: het was een asus x50sl ap029c Goedkoper dan 1000 euro hoor, maar de duurste die ze daar hadden. Ze wilden me een amd aansmeren als andere laptop. Ja dagg! Ik had een intel, wil geen amd. Welke laptop heb jij dees? Ik heb iig mn geld terug gekregen! Deden ze ook niet moeilijk over. Ze zeiden wel nog een keer dat het misschien wel aan mij of mn thuissituatie kon liggen, maar ben daar meteen tegenin gegaan. Wat kan er fout zijn aan stroom of internet? Deze laptop doet t er ook prima op! Maar ja, nu dus even geen nieuwe laptop. Ben nu ook bang om er nog 1 te kopen, dalijk gaat het weer hetzelfede ofso Fijn dat je nu een dag eerder je ei hebt Scheelt toch weer een dag Ik hoop dat ie flink bevrucht is @Sterretje: teveel urine geeft idd vervaagde streepjes. Maar je temp deed toch ook vreemd de afgelopen dagen? Nou, hoop iig dat ie nog niet geweest is (of iig niet de eerste dag dat je dacht) @Kristel: das wel vreemd zeg. Misschien slaan je ovu testen + zw testen toch op een ander hormoon poistief uit dan? Omdat ze toch 1 dag positief geweest zijn? Nu over 10 dagen krijg je een echo toch? Of heb ik dat verkeerd? Hoop dat je snel zekerheid krijgt. @Mac: nope ik niet, kom uit de randstad
Ik heb Acer Aspire 6920G. Perfect ding, echt een gamerslaptop. 4 Gig intern geheugen! Alles draait soepeltjes. (Nu ben ik ook wel een enorme Acer fan..!). Het probleem wat jij ook had zou ook niet mogen voorkomen, als het bij andere laptops ook is is het wel heel raar! Wellicht is een andere winkel wat beter om heen te gaan.. aangezien ze je toch wel een beetje in de zeik namen. En heb je wat tegen een AMD eigenlijk? Heb zelf nooit intel, hoewel bij laptops zijn de meeste wel intels.. Veel mensen hebben een voorkeur voor 1 van de twee. Zo slapen, ben moe, morgen weer naar me nieuwe huisje!
Goedenavond meiden! Hier ook weer even een snel berichtje van mij! Ik heb bijna geen tijd meer om hier rond te hangen zeg Ongezellig hoor! Voor mij een pluspuntje dat ik me met mn vorige cyclus heb verrekend. Het waren 33 dagen inplaats van 34 8) Elk dagje scheelt weer! Word alleen nu al ongeduldig @Dreamer, damn meid. Ik schrok helemaal dat ik las dat je ongi was. Had echt een één of ander voorgevoel dat het raak bij jou was deze maand. Niet dus Hoe gaat het nou met je? (buiten dat je baalt van die k*t laptop, haha!) @ Ryanne, sjee dat is nogal wat! Hoop idd dat je de juiste behandeling krijgt en dan alsnog snel zwanger mag worden! @Kristel, waat raar van die testen dan! Hij kan toch eigenlijk niet op een ander hormoon reageren, of ben ik gek? Wel weer een "pluspuntje" dat je niet nog een vruchtje bent verloren... Ik gun het je zo meis! Hoop dat ze snel wat voor je kunnen betekeken! Verders gaat hier alles goed, behavle dan dat ik al weer ongeduldig word haha! Vriendlief kwam vandaag met een grote bos rode (+ 1 witte) rozen thuis, omdat hij zoveel van me houd en 21 voor mijn leeftijd (ik ben niet eens jarig ) en 1 witte omdat hij hoopt dat er nog een iemandje in me aan het groeien is, how cute is that! Mn nieuwe werk bevalt echt supers! Kom echt met een voldaan gevoel thuis! Ook is mn vinger weer helemaal genezen en kan ik dus weer volop paardrijden. Heerlijk weer zeg. Hoop dat de overtollige kilotjes er maar weer snel mogen afvliegen. @ All, HI hoop dat ik niets berlangrijks over het hoofd heb gezien, want ik slaap al half Hele fijne avond !
@ romytamara, Idd, weer een dagje minder wachten. & wat super lief van je vriend. Ik wou dat die van mij eens zowiets deed .. @ Desiree, Wat een gedoe met die laptops, vervelend zeg! Verder alles goed met iedereen?
Romytamara dat is echt schattig! Zels voor mijn verjaardag krijg ik vaak nits. Dit jaar had ik tegen hem gezegd dat hij niet met lege handen aan hoefde te komen en toen had hij een hele mooie bos bloemen gekocht. Later heb ik ook nog een crosstrainer gekregen
Goedemorgen allemaal, Hoe gaat het hier... Bij mij gaat het redelijk, voel me niet zo lekker door mijn (weer) nieuwe medicijnen van de longarts de andere sloegen niet aan pfff... Ook heb ik voor de 3de dag hele erge ongi buikpijnen en vloei ik heel erg wit...
@sammie lijkt wel eisprongperiode?! wit vloeien en ongikrampen, die had ik vorige week ook, en maandag werd bevestigd door echo dat ik eispong heb gehad. echo werd gemaakt tijdens spiraal verwijderen. xxx
ik was dus vanmorgen onverwachts vrij waardoor ik heerlijk kon uitslapen. jullie geloven het vast niet maar heb tot 11.40 uur geslapen, heerlijk, nu nog in mn pyama op de bank. vanavond moet ik wel ff werken maar das niet echt, van half 5 tot half 9 maar. dus ik ga zo maar is douchen en hondje uitlaten. (heeft mijn man vanmorgen ook al gedaan hoor, dat jullie niet denken dat ie nu pas voor het eerst uitgelaten wordt hihi) xxx
@Mac: jeetje, hoe kan je zolang slapen zeg Voor mij is 9 uur al enorm uitslapen @Sammie: balen dat de meds niet aansloegen! Kan je met je nieuwe meds wel gewoon zwanger worden? En misschien idd je eisprong, al zou je slijm dan doorzichtig moeten zijn meestal. @Romy: ja balen he! En dan precies nog op de uitgerekende dag van de eerste zwangerschap, echt niet leuk. Ik had deze maand juist echt het gevoel dat het niet raak zou zijn Grappig dat jij het tegenovergestelde dacht Wat schattig dat je vriend met een bos rozen aankwam zeg De eerste keer dat mijn man met een bos rozen aankwam had ik ze zelf uitgezocht .. was mn bruidsboeket namelijk Heb je een gevoel over deze ronde van jezelf? Ik ga voor je duimen En fijn dat je vinger weer beter is Have fun met knolsjezen @Dees: ik hoor echt veel verschillende dingen over acer. De 1 zweert erbij en de ander raad het ten zeerste af. Mn broertje heeft er nare ervaringen mee, dus ik heb maar gekozen voor geen acer Ik had 3 gig intern geheugen en ben geen gamer (foto's en filmpjes bewerken, dus heb alsnog wel een grafisch goeie nodig) Ik ga idd niet meer naar die winkel (of ze moeten ineens een super aanbieding hebben van iets wat ik zou willen, maar gok van niet) De dingen die ze me vertelden klopten van geen kanten en das niet de bedoeling! Amd is voor de dingen die ik doe minder goed dan intel, dus vandaar dat ik voor intel ga Nog maar even en dan woon je al in je nieuwe huisje Schiet het al op? Ik moet nog nieuwe ovu testen bestellen, maar schrok een beetje van de prijs. Ik heb ze de vorige keer blijkbaar in de aanbieding gekocht ofso, want toen waren ze nog geen 50 cent per stuk. En nu ineens een euro per stuk! Ach ja, heb ze toch nodig, dus bestel ze zo wel, maar dat is toch ineens een heel andere prijs Ow ja, en mn ongi was gistermiddag al zo goed als over Vorige keer was het kort, maar deze keer slaat wel alles! Anderhalve dag een klein beetje en daarna zowat niks meer. Ach ja, lekker makkelijk
tja inderdaad de halve dag geslapen, maar ben nog steeds moe, blijkt dus wel weer dat ik nog steeds niet volledig herstelt ben na mn griep en evenwichtsstoornis, ook nog steeds hoofdpijn. zou de hele dag wel kunnen slapen. maarja om half 4 moet ik weg om te werken. xxx
dreamer ik schork ook van de prijs van de ovutesten maar heb er nu 25 voor 13,99 inclusief verzenden ergens anders besteld.. 1 addertje de testen zijn goed tot 1 septemerber maar.. maar denk dat ze daarna ook nog wel kunnen maar denk althans hopelijk zijn ze dan op hier.. maar je kan er ook minder bestellen voor minder geld in ieder geval...
Vertel Natas Daar heeft oma wel oren naar Ik gebruik ze toch in juli + augustus, dus tot 1 september is prima
gelijk 25 gedaan en morgen in huis.. dus lekker op tijd heb ik ze dan binnen... want vraag wat raden jullie aan... mijn miskraam heeft 2 juli doorgezet.... maar vanaf zaterdag verloor ik kleine beetjes bloed.. van wat moet ik dan uitgaan? zelf den ik 2 juli en wat denken juli?
Ik zou doen vanaf wanneer je bloed verloren bent. Wanneer het mis is gegaan weet je nooit zeker namelijk. Ik ga meteen even kijken. Zolang ze mn ei aangeven boeit het mij niet welk merk ze zijn Tnx voor de tip alvast
Haha ze zijn goed tot september 2009 Natas Ze zijn goedkoper omdat ze een andere verpakking hebben nu Maar ga ze gewoon bestellen, ook 25 stuks. Kan ik er toch nog 3 maanden mee doen als het lukt
ff een vraagje aan degene die ovu testen gebruiken of die iedere dag tempen, zijn jullie hier gelijk mee begonnen toen jullie zwanger wilden worden? of later pas? wat is de reden dat je ze bent gaan gebruiken? xxx
zo ik ben wel erg dom dacht dat we al in 2009 leefde blond.... @mac ik ben ze gaan gebruiken om te kijken of ik wel een ei had en zodat ik niet altijd in spanning hoef te zitten hoeland me cyclus is.. en dat ik dan wat gerichter meer kan klussen haha en tot nu toe heeft het geholpen bij mij ben er wel 2 keer zwanger mee geweest
Heb ze besteld 14 euro voor 25 ovu testen is nog te doen Hoop dat ze goed zijn, heb er geen ervaring mee. Ik ben ermee begonnen om te kijken of en zo ja wanneer ik mn ei had. Meteen in de eerste ronde, hou niet van onzekerheid En ik wilde niet verplicht om de 2 dagen hoeven klussen om mn ei maar niet te missen. Dus dit is ideaal. Alhoewel we nu alsnog zo'n beetje om de 2 dagen klussen hoor, maar dan omdat we willen, niet omdat we moeten En ik merk eigenlijk altijd wel wanneer mn ei eraan komt, dus de ovu test zijn niet perse nodig. Maar vind het gewoon makkelijk Een extra bevestiging zeg maar
Haha ja die jaartallen ben ik ook wel is mee in de war hoor Natas Ach ja, weet je iig dat je ze gewoon kan gebruiken tot ze op zijn