Nee hoor! 'k Ga nu denk ik wachten tot maandagmorgen als me dat lukt Mijn man kan ik af en toe achter het behang plakken. Ik had vanmorgen een briefje klaargelegd dat hij de was die in de wasmachine zat in de droger moest doen en de was die boven voor de wasmand lag, in de wasmachine moest doen op een bepaald programma. Kom ik thuis, blijkt ie schone was (witte en gekleurde) in de wasmachine gedaan te hebben, wasmiddel en wasverzachter beiden in 't vekeerde vakje, blijkbaar gebruikt de wasmachine met kort programma alleen de wasmiddel, maar in dat vakje zat dus de wasverzachter. Hij had 't heel braaf boven opgehangen. Haha, dit is de 2e keer al. Snap 't echt niet, kan 't niet duidelijker opschrijven. Krijg net sms dat ze zwarte verf hebben gekocht... dat hoop ik toch echt niet! Grrr.... hoop dat ze snel terug zijn!
dreamer wat een goed nieuws...... hier alles rustig...en toch druk...vooral met mijn hobby....dus ik kom snel weer morgen of zo! maar wilde dreamer even feliciteren
ik heb goed nieuws we kunnen waarschijnlijk het huis kopen maandag word de bank ingelicht en horen we meer maar volgens de hypotheek adviseur is het voor 99% zeker ben zo door het dolle heel dit is het huisje waar we dan een bod op gaan doen maar gelof dat ik hem al eens had laten zien he http://www.wilsonmakelaardij.nl/item/13/382 nou ga verder op mijn roze wolk zweven want wil dit zo graag ons kindje hier groot brengen de aankomende jaren zie het echt al voor me hoe de kleine in de zomer in de tuin aan het spelen is
@ Rose: ik duim voor je meis, dat jullie het huis kunnen kopen @ Red: ik heb ook ooit zoiets gehad met vriendlief... hij dacht dat zijn witte trainingsbroek wel even snel bij de donkere was kon... dus ik zeg ik zou het niet proberen... wat doet hij, hij gooit 'm er natuurlijk toch gewoon bij... met als resultaat dat zijn trainingsbroek dus grijs met vlekken uit de wasmachine kwam.... en dan nog gek opkijken
@ Rose, leuk huis! Super dat het waarschijnlijk van jullie wordt! @ Dreamer fijn dat jullie de keuze hebben gemaakt en gelukkig intake al snel, ik hoop zo dat het snel kan beginnen voor jullie. @ Red jammer dat ie nu negatief was hoop dat het te vroeg was @ Agneta Ik ben echt benieuwd wat er bij je echo gaat uitkomen, je bent echt wel langer zwanger! Ik heb verder niet zo teruggelezen.. laatste dagen zo moe als ik thuiskom.. we gaan van het weekend langs bij een kennis van me die donor wilt zijn voor ons. Ik ben zo blij. Hoop zo dat we het allemaal eens zijn en dan gaan we contract opstellen, hij is ook officieel donor dus heeft alle papiertjes. Hoe gaat het verder met iedereen, Lynn hoe is het met jou?
Dames, ik ga ervandoor, lekker mijn bedje opzoeken denk ik... heb vandaag veel gedaan en dat merk ik nu aan mijn lichaam... weltruste...
Dank jullie wel allemaal Ben echt blij dat ik de knoop nu officieel heb doorgehakt! En het gaat ineens echt supersnel Ben echt blij @Agneta: je hebt je banner maar een week verder gezet? Ben benieuwd wat er de 16e uitkomt! @Rose: spannend! Ik ga duimen dat het doorgaat meis! @Dees: spannendddddd gaat ook snel zeg Ga je deze ronde meteen beginnen? Vind je het niet eng? @Kristel: balen dat je er niks aan kan doen zeg! Neemt de progesteron nog af na een aantal weken? @Red: balen dat ie negatief was meis! Hopelijk wordt ie snel positief! Ben echt superblij met jullie enthousiasme Voelt echt goed Morgen nog een dagje flink zenuwen! Zal wel een lange dag worden. En zondag ben ik van half 9 smorgens tot 11 uur savonds op pad zo'n beetje, dus geen tijd om te zenuwen En maandag .. whaaaaaaa hahaha. Dan gaat ons traject gewoon van start! Ik kan niet wachten! Na bijna een jaar Oke, het duurt dan nog wel even, maar er zit weer vooruitgang in Ben echt superblij We gaan gewoon een kindje krijgen!
Echt geweldig zeg dat 't nu ineens zo snel gaat! Wat goed dat jullie er uitgekomen zijn en er samen helemaal voor gaan! 'k Ga hier zo maar weer aan't werk... nog 5 daagjes en dan weer lekker vrij! M'n man heeft is hier gisteravond nog bezig geweest om een muur in de korrelpleister te zetten. Hebben ze alleen een grovere korrel genomen dan er op de andere muren zat. Naja moet toch nog weer gesaust worden en misschien valt 't dan niet op Ze kwamen ook tekort dus vandaag gaan ze nieuwe halen en weer verder. Klussen lijkt hier opeens schot in te komen... wel lekker, dan is er ook aardig wat klaar als er een kleine komt! @All, fijne dag!
dreamer het is echt onwerkelijk he. JULLIE KRIJGEN EEN KINDJE! en zo snel. jij bent gewoon dit jaar nog zwanger. geweldig. ben zo blij voor jullie.
Meiden, Hoe gaat het hier? Vriend kan weer lopen :smile:, de pennen zijn 1 week eerder eruit gegaan omdat het zo goed ging! 5 feb naar mijn moeder der verjaardag geweest als verassing in Zoetermeer (Zwager reed). Verder alles goed en rustig hier :smile:.
@ Dreamer we weten nog niet of we deze ronde al kunnen beginnen, mijn eisprong komt al op woensdag namelijk. We zien het wel en anders gaan we de volgende ronde ervoor. Sja eng is het wel een beetje, maar positief eng noem ik het maar, ik hoop zo dat het snel raak is! Ben het wachten behoorlijk beu inmiddels..
@dreamer, wat geweldig dat jullie er uit zijn! En wat een wonder zeg, dat jullie dan gelijk maandag al terecht kunnen! wat een geluk zeg! Ben zo heel erg blij voor jullie, zit hier te springen op mijn stoel hihi Jij gaat zwanger worden meis, en jullie gaan een kindje krijgen, mooier nieuws is er niet! @sammie, fijn dat de pinnen er uit zijn, dat scheelt een hoop voor hem zeg! Leuk dat je toch nog naar de verhjaardag bent kunnen gaan Hoe si het verder met jou? @agneta, ben je opeens verder nu? Dan dat je eerst op je banneer had staan, of vergis ik me nu? @red werkse! Hier lekker vrij vandaag, had er wel erg naar uitgekeken hoor, was afzien toch wel het werken, maar ja we moeten door! Nu lekker uitgeslapen en nu nog lekker in me pyama, heerlijk, lekker rustig aan vandaag!
hoi sterretje ja klopt ik heb namelijk echt geen idee hoever ik ben en iedereen hier denkt dat ik verder ben en gister heb ik zo'n test van clear bleu gedaan daar waar je kan zien hoever je ongeveer bent en die zegt dat ik verder dan 5 weken ben. hoe gaat het met jou?
Nou dat is helemaal fijn weer wat extra dagen erbij toch! Super! Altijd leuk om wat langer zwanger te zijn alweer! De echo zal l;aten blijken hoe lang je straks echt zwanger bent! Hier alles goed hoor, op de zwangerschaoskwaaltjes na haha Veel misselijk en moe, maar goed daar moeten we het maar mee doen Zijn nog steeds in vreugde van het hartje afgelopen maandag, maar ben toch ook alweer een beetje bang voor de echo van aanstaande dinsdag, ben zo bang dat het hartje er toch weer mee stopt...
goedemorgen... dees...dat is ook allemaal positief nieuws van jou kant..dus er breken spannende tijden aan! super voor jullie! hier lekker rustig...ik ben gestopt met werken...dat ging niet meer.....maar thuis kan ik ook niet veel dus.....heb ik mijn hobby veder uitgebreid...ik heb nu een vogel huisje gestofeerd...en ga eens meisjes dingen maken...is eens wat anders..hahaa.... ik laat binnekort wel foto's zien...
ja ik snap je ongerustheid. ik ben zo bang dat er volgende week niets te zien zal zijn. en dat ze zegt nou mevrouw u bent helemaal niet zwanger. en als het hartje wel klopt dan ben je weer bang voor de volgende echo. eigenlijk heb je pas echt zekerheid als je je wondertje vast hebt