Goedemorgen meiden, Hoe gaat het met jullie? Rose: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Wat aardig dat die hypotheekadviseur ook op zondag tijd voor jullie maakt. Dreamer: morgen komt steeds dichterbij hea meid! Lynn: Wat leuk dat je je schilderijtjes probeert te verkopen, ik hoop dat je er een leuk bedragje voor krijgt. Bos: Hoe voel je je meid? Gister een drukke dag gehad, eerst naar Sittard gereden om op bezoek te gaan bij een oud tante van Daan en daarna zijn we nog bij mijn moeder geweest. We waren om 23.30 thuis ongeveer. Vandaag moeten we even op bezoek bij mijn opa en vanmiddag om 15.00uur worden we verwacht bij mijn pa, dan gaan we als nog de verjaardag van zijn vriendin vieren. Mijn moeder, stiefvader en zus komen ook, dus het wordt wel gezellig! Morgen weer werken... Ik zie er enorm tegenop, waarom weet ik niet zo goed. Mijn baas is weg en er is wel een vervanger maar ik weet niet... heb het gevoel dat met mijn baas mijn functie weg is gegaan. klinkt dramatisch hea?!? hihihi Morgen toch maar even doorzetten, anders wordt de drempel alleen maar groter. We krijgen het ledikantje van mijn moeder en stiefvader! Echt super lief! Ik heb weer een foto in mijn album geplaatst. Liefs Debby
hey hallo allemaal. @dreamer: heel erg veel succes morgen en 2009 wordt nog jullie jaar hoor! @Lynn: jeetje wat een leuke schilderijtjes! ik heb even gespiekt en vooral die met dat hertje is een leuke. @knarboor: hopen op een mooi eitje voor jullie! rest sorry even vergeten. hier afgelopen week een beetje ongi. veel bruin en af en toe helderrood. nu is het gister in alle toestanden losgebartsen. aauuwww. rugpijn en dergelijke. mja. hoort erbij. volgende ronde maar weer. vinv het nu niet zo erg als we weer een volgende ronde inmoeten want moet nog wat afvallen en er is gelukkig niks mis met ons. agja augustus is het zo he. als ik dan nog niet zwanger ben ga ik aan de hormonen. dus ben benieuwd. grtz suus
ja ik denk toch wel zwanger hoor...gefeliciteerd..misschien morgen die andere van cb met de woorde zwanger dan weet je het zeker!
Top! Ik ben ook heel erg blij! Heb nu 3 testen gedaan en ze zijn allemaal zo licht. Ga morgen even contact opnemen met de huisarts!
@jolijn: gefeliciteerd meid..streep is streep he... @debby: jee jij hebt een druk weekend...met mij gaat het wel redelijk...ben gisteravond om 9 uur naar bed gegaan...werd weer misselijk en was het zo zat dat ik er chagerijnig van werd (ook omdat ik vol zit met koortslippen ) zou zo blij zijn als de misselijkheid weg zou zijn.... @suus: vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi...hoop dat volgende maand jullie maand is en dat je snel de kilo's kwijt bent die je kwijt wilt..
hoi hoi wij waren vnadaag al om half 8 uit de veren was wel een beetje vroeg maar ja hebben we heel veel geregeld bij die man die alles regeld en daarna lekker croissantjes en stokbrood gehaald in belgie bij de bakker nu ligt mijn moppie even te slapen en ben ik ff wat dingen aan eht uitzoeken. de lijst met spullen is nog maar 1300 vanwege alle spullen die we krijgen ben ik heel blij mee @debby wat leuk dat jullie het bedje krijgen en knap hoor dat je ouders nog goed met elkaaromgaan ondanks ze uit lekaar zijn @jolyn zie een streep hoor dus nogmaals gefeliciteerd @suus23 vervelend meid van je ongi lekker rustig aandoen maar met een lekkere kop thee @kristel whoehoe jij gaat morgen naar de kleine kijken ben echt benieuwd wat het word oh ja ons hondje is vandaag 1 jaartje geworden bandied is het nou ben er weer vandoor gaan dnek ik ff naar whonworld op pallen in aachen beetje banken kijken en tafels want over 7 weken moeten we alle hebben he fijne zondag
@ rose: Ja, leuk hea...! Ben ook wel trots op ze! We waren gister nog bij je in de buurt... hahaha Moesten in Sittard zijn.
*** inbraak topic *** lovelyjolyn, ik was een vage test van vanochtend aan het uploaden en op een een of andere manier stond jouw foto ergens vermeld als 'laatst' geplaatst en die lijkt wel heel erg op die van mij! Ik krijg de foto alleen niet echt scherp (staat in mijn album) ben alleen erg onzeker geworden want mijn kruidvattest van vanochtend was wel negatief. *** uitbraak topic ***
@ Jolyn: Nogmaals gefeliciteerd hoor meis, ik zie ook duidelijk een verticale streep zometeen naar een verjaardag, dus misschien tot vanaaf Doei doei
ja dat denk ik ook alleen ben ik bang voor al die verhalen die ik overal lees over indrooglijntjes! heb ik weer zucht
Oe bah... testen geven aan van zwanger. Maar normaal is kruidvat test gevoeliger toch? Die van 2 voor 5 euro of heb ik dat mis? 'k Ben weer thuis! Lekker gewerkt en naar de kerk geweest. Nu ff niksen denk ik. Nog iemand aanwezig hier?
Heee meiden, alles goed hier? Ik ben alweer een paar dagen niet op het forum geweest.. Zal eens even gaan bijlezen met mijn kladblok ernaast haha xx
Hoi allemaal, Mijn twee testen van de kruidvat zijn juist vager dan die van CB. Ik hoop het zo voor je Linda! Ook voor mezelf overgens.. Ik ga morgen ff de huisarts bellen. x