Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Raar dat je testen niet donkerder worden.

Grrr.. of mijn man is super irrantant of ik heb een mega kort lontje... Bah!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, wat een irritante buurvrouw heb jij zeg! En hopelijk maak je je echt onterecht zorgen over de grootte van je kindje!

@ debby, wat vervelend dat Daan weer zo raar deed. Maakt dat je soms niet bang dat hij de laatste tijd zo doet?

@ sammie, fijn dat je toch je ei hebt gehad! Hopelijk is het deze maand raak :)

@ rose, wat een mooie echo zeg. Zo prachtig dat het kindje er al zo 'af' uit ziet :)

@ eva, grappig om te lezen dat je hoopt dat de misselijkheid blijft omdat je je dan zwanger voelt ;) Maar kan het me wel voorstellen in jouw situatie hoor.

@ PDaphne, ik studeer ook nog! Maar zoals je kunt zien, ben ik nog niet zwanger... Ik moet nog ongeveer 1.5 jaar. Doe hbo. Mijn vriend werkt en we hebben een eigen huis etc. dus dat zit allemaal wel goed. Wij willen ook graag jong kinderen.

@ dreamer, wat ontzettend fijn dat jullie de knoop door hebben gehakt en maandag (lees: MORGEN) al jullie intake hebben! Ben echt hartstikke blij voor je! Ik hoop dat 2009 grandioos jullie jaar gaat worden na alle tegenslagen!

@ knarboor, wat een leuke taart had je gemaakt! Ik vierde gisteren ook mijn verjaardag (ben morgen jarig) en had een appeltaart gebakken. Die viel ook goed in de smaak! Had daarnaast nog een mokka taart van multivlaai, maar iedereen wilde appel!

@ agneta, je zou haast denken dat het eitje wat toen werd gezien, misschien geen eitje was? Ik weet niet of een eitje en een vruchtje op elkaar lijken op een echo, maar misschien is daar de verwarring ontstaan...

@ kristel, vervelend dat je moet 'dealen' met die hoofdpijn. Maar als dat door progesteron veroorzaakt wordt, zal ik dat ook denk ik wel gaan krijgen in een zwangerschap. Ik kreeg namelijk migraine van de pil en er werd mij gezegd dat dat door dat hormoon kwam... Hopelijk gaat het toch snel over!

@ red, balen dat je test nega was. Je hebt dezelfde symptomen als ik afgelopen maand! Hopelijk betekent het bij jou iets goeds!

@ rose, wat ontzettend gaaf dat jullie een huis krijgen!

@ sterretje, jij wisselt ook bijna wekelijks van banner ;)

@ lynn, goed dat je bent gestopt met werken. Je moet je lichaam niet te erg belasten nu natuurlijk. Wat een leuke schilderijtjes trouwens!

@ Jolyn, gefeliciteerd!

@ bos, je hebt inderdaad gelijk dat je na je bevalling ook nog altijd zorgen hebt om je kindje. Dat zie ik wel aan mijn moeder! Die is ook altijd zo bezorgd. Maar wel heel lief van haar! :) Echt vervelend dat jij nog steeds zo'n last hebt van de misselijkheid. Hopelijk is dat snel over en kun je gewoon volledig gaan genieten van het feit dat je een klein mensje draagt in je buik :)

@ debby, je buikje begint nu echt te komen!

@ red, misschien een rare vraag hoor, maar omdat jij veel waarde hecht aan het geloof, heb jij er dan geen problemen mee dat je op zondag moet werken? Want eigenlijk is dat de rustdag...

@ all, het is dat ik ongi werd afgelopen woensdag, anders zou ik echt denken dat ik zwanger zou zijn. Heb nu al bijna 3 weken last van maagzuur terwijl ik bewust probeer neutraal te eten. Ik moet om de haverklap plassen en voel me een beetje misselijk. Maargoed, misschien word ik wel ziek. De ongi is al zo goed als voorbij. Ik verloor gisteren ook alleen wat restjes bloed. Haast de moeite van een tampon niet meer waard. Echt raar hoor, mijn afgelopen twee cyclussen verlies ik nog amper bloed. Twee dagen wat meer (maar ook aanzienlijk minder dan voorheen) en dan nog 1 a 2 dagen wat restjes en dat is het wel. Zou ik daarvoor misschien toch een afspraak moeten maken bij de gyn? Ik vind het namelijk best vreemd dat mijn cyclus zo ontzettend verandert...

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Dames,

hoe is het hier?
    net terug van een verjaardag... en pff dat is best vermoeiend...

nu lekker bankhangen met de laptop op schoot :p

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    heb ff 2 vraagies:

@ de zwangere: hoe zit het bij jullie met de seks? :oops:

en @ degene die meedoen met Mvm: blijven jullie goed gemotiveerd om elke keer weer in die witte kan te plassen?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Weet je dat ik me dat ook al heel lang afvroeg hoe dat zit nu met de sex als je zwanger bent.....
    Hoe zit dat bij jullie?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Om eerlijk te zijn hebben wij "het" niet meer gedaan sinds ik weet dat ik zwanger ben... we houden elkaar wel op andere manieren bezig om het zo maar even te zeggen... ik moet wel zeggen dat ik er op t moment meer van geniet :oops:
    ik weet niet of mijn angst voor "de daad" nog gaat verdwijnen gedurende de zwangerschap, mocht dat niet zo zijn, dan moet vriendlief zich daar maar bij neerleggen... maar volgens mij vind hij het ook niet vervelend op de manier waarop het nu gaat.... :p

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Andere dingen zijn natuurlijk ook altijd leuk ;)!

Heb er zelf nooit over nagedacht, mocht ik zwanger zijn hoe we het gaan doen, misschien 1 á 2 keer per week ofzo...

In iedere geval wel minder...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb er ook nooit over nagedacht en toen ik nog niet wist dat ik zwanger was en hier las dat de meiden het allemaal een beetje eng vonden, dacht ik dat dat op den duur wel minder zou worden...

ik kan je zeggen bij mij wordt het nog niet minder...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    T is hier rustig :(

Ben vandaag 11 weken dus we gaan de 12e week in :D
    vanaaf is het weer tijd voor een buikfoto dus die ga ik zo maar even maken...

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, ik snap die angst wel. Het klinkt misschien stom, maar ik vind het zelfs al griezelig om het na mijn ei te doen :$:$ Dan ben ik gewoon bang dat het door de sex bijv verkeerd gaat omdat het eitje dan net zou nestelen ofzo... Het slaat nergens op, maar dat gevoel heb ik elke maand...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ben benieuwd naar je buikfoto :)

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey stephanie
    ik zit met precies dezelfde vraag
    haha. ik vind het ook best eng om te doen
    nu ik weet dat ik zwanger ben en leon volgens mij ook want hij vraagt er niet naar en dat is nieuw
    hem. maar het kan denk ik of eigenlijk weet ik het zeker geen kwaad. wij hebben vorige week zondag nog sex gehad en maandag kwam ik erachter
    dat ik zwanger ben. maar verder hebben we het hellemaal niet meer gedaan.

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dames, het kan geen kwaad :) Maar ik snap uiteraard jullie gevoel erover, want zoals ik al zei, ik heb het na mijn ei al...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik weet ook dat het geen kwaad kan, maar het is gewoon het idee...

ga ff mijn buikfoto en foto's van de kleertjes die ik gister nog gekocht heb in mijn album zetten...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja ik begrijp het helemaal. Je wens voor een gezond kindje is zo groot en het is allemaal al zo spannend. Je wilt een zo groot mogelijk comfort creeren zodat je kindje goed kan opgroeien. Dan is het een eng idee dat je vriend er zo dichtbij komt (om het ff netjes te zeggen)

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey

@nen thnx :D mooi he de foto. het kan misschein wel betekenen dat je baarmoederslijmvlies afgelopen 2 maanden wat dunner was en dat het dan moeilijker is om in te nestellen. maar dat hoeft neit he

@stepahnie echt heel veel minder de afgelopen 2 maanden in het begin was ik gewoon vaak te moe savonds en misselijk en ook bang nu heb ik vaak geen zin maar komt beetje bij beetje terug.
    maar in het begin heb ik 2 keer zo'n flinke steek gehad binnen dat ik echt angstig was.

en idd ik kom nu wel soms heftiger dus dat is nu wel anders dnek dat het gevoeliger is :D denk alleen neit dat je zoiets pland als je echt geen zin hebt dan is het er gewoon niet.

@sammie bij de liddl hebben ze disney matjes van pooh beer weet niet of je ze al gezien had :D stonden in het boekje vandaag

zometeen komen mijn opa en oma even langs die hebben de sieraden bij hun waar de vingerafdruk en as van mijn overgrootoma in zit. die is afgelopen zomer overleden. ik heb een glaze bol met paarse vloeistof erin met belletjes en daar zit dan de as in. ik wou geen sieraad maar iets voor in huis maar een urn vind ik niks dus dit vond ik heel mooi

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Rose, dat is inderdaad wel mooi. Een urn is ook maar zo... tja hoe zeg je dat?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jij krijgt ook al een mooi buikje stephanie!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Dankje, zie je verschil met die van vorige week?

ik heb namelijk het idee dat er niet veel gebeurd is...

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja ik zie echt wel verschil! Het is wat ronder geworden zeg maar..

Deel Deze Pagina