Goedmorgen, @ dreamer...super veel succes en plezier vandaag! @ kristel...let us know! @ nen gefeliciteerd! @ all...fijne dag vandaag. liefs Eva
Goedemorgen meiden! Ik zit weer braaf op mijn werkje... Ik slaap de laatste tijd erg licht dus wakker worden is een minder groot probleem, ben vaak blij als ik mijn bedje uit mag. Nou... op mijn werk aangekomen... ja, er is niets veranderd he! Helaas... Mijn uber leuke collega (uch uch uch) heeft het plekje tegenover mij ingenomen. Ze is nu op cursus dus vraag me af of ze vanmiddag gewoon tegenover me blijft zitten of weer terug gaat naar haar eigen plek. Nen: Gefeliciteerd! Kris: Jeetje wat vliegt de tijd! Ik moet nog een maand wachten... Heel veel plezier meid! en je bent de eerste op de lijst waarvan we weten wie er gelijk heeft. hihihi Rose: Hoe is het gegaan bij de hypotheek adviseur? Ik heb nog niet terug gelezen... misschien heb je het wel al ergens geschreven. Red: Wat apart... ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben. Is het stuckwerk mooi geworden, ook al was het niet de juiste korrel? hihiihi Dreamer: Ohhh meid... vandaag weer een stap dichterbij een zwangerschap! Ik hoop dat jullie leuk geholpen worden vandaag en dat alles maar snel in gang gezet kan worden! Stephanie: Echt super leuke shirtjes zeg! En zo'n mooi buikje al! Wij hebben gister een slabbertje gekregen met de tekst. 'Ik knap? dan moet je mijn moeder eens zien' hahaha Cool hea?!?! Ik gelijk een maffe foto gemaakt van mezelf met het slabbertje om wijzend naar mijn moeder. hahaha Ik ga vanavond wel weer wat fotootjes op de beebiesite plaatsen. Ik ben dan alleen. Daan is namelijk werken bij de TNT vanavond. Hij's goed bezig dus Hij gaat deze week 3 avonden daar werken en heeft 2 klusjes voor zichzelf! Ik ga maar eens aan het werk! Liefs Debby
Goedemorgen! * Komt Nen feliciteren en een fijne dag wensen!* * Wenst Dreamer en Dreamerman veel succes vandaag!* * Gaat er weer vandoor want heeft om 09.30 fysio voor haar schouder..*
Nou meiden... Ik zit helemaal te trillen op mijn werk... soort stress toch denk ik. Waarom kan ik niet gewoon denken 'Ik doe mijn werk, verdien mijn geld en de rest kan me niets schelen' ...
goedemorgen meiden! IK HEB 2 EITJES! \/ 23MM en grote kans op een 2 -ling! joepie 100 mg werkt! @dreamer veel succes vandaag! @ nen gefeliciteerd @al fijne dag vandaag, ik ga schoonmaken na onze verjaardagen bleh ben zo blij
@ Knarboor wat super meid, echt geweldig. En nu... klussen @ Nen GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! @ Wensoma en opa veen succes en sterkte vandaag. @ All heb niet terug gelezen. Vandaag weer aan het werk na 4 dagen vrij gehad te hebben. En ons weekendje scheveningen was super. Vrijdag naar Tarzan geweest en lekker langs het strand gewandeld. Gaat veel te snel voorbij. Hoe is het hier?
Hier nog even snel een superzenuwachtige oma @Nen: gefeli met je verjaardag meis @Kristel: heel veel plezier met je echo Krijg nu weer een meisjes gevoel @Knarboor: jeej 2 eitjes zelfs Nou Knarboorman, goed je best doen @Jolyn: gefeliiiiii @Red: ik zou je vraag even bij de vk op het forum stellen, die weten meer daarover. @Sam: succes bij de fysio! @Debby: succes op werk! @Ryanne: fijn dat je weekend leuk was Ik ben echt heeeeeel zenuwachtig Zit af en toe te trillen ervan haha. En heb echt zenuwbuikpijn. Nog een half uurtje en dan komt mn man thuis en gaat het samen zenuwen verder Die was vanacht ook zenuwachtig hahaha. Ik moet nog een hoop doen, maar moest eerst even bijlezen! Zal later vandaag alles vertellen hoe het is gegaan
@stephanie: sex wat is dat nee hoor grapje...maar ik moet je bekennen dat wij het ook niet meer gedaan hebben nadat ik weet dat ik zwanger ben....niet zo zeer omdat we niet durven maar meer omdat ik me gewoon niet lekker voel.... @oma: succes strakkies....ben benieuws naar hoe het gesprek gegaan is.... @knarboor: jeeee klussen, klussen, klussen, ...duim voor je meid... @heb gister leuke shirt gehad van mijn ma en zus...ik kreeg er 1 met de tekst mama's kanjer...en vriendlief kreeg er 1 met (heel verrassend) papa's kanjer...
Bos, zou je niet eens naar de dokter gaan voor een middel tegen misselijkheid? Hoor er goede verhalen over en het is niet schadelijk. Je bent nu veel te misselijk elke keer, maak het jezelf wat gemakkelijker meis! En wat lief die shirtjes Ben met de laatste dingetjes bezig, mn man is al onderweg. En brrrr zoooo zenuwachtig Tot straks!
@knarboor: ja zijn erg leuk die shirts....vind ze vooral zo schattig omdat ze zo klein zijn @dreamer: ja ik twijfel er wel aan om dat te doen...maar heb het vooral in de avond...overdag gaat het wel oke....en had niet echt het idee dat de verloskundige onder de indruk was van mijn misselijkheid....anders had zei toch ook wel aangegeven dat er medicijnen zijn bij de dokter...of ben ik nu echt te hard voor mezelf? heeft er iemand thuis de gebruiksaanwijzing van koortslipcreme? twijfel namelijk of je het mag gebruiken als je zwanger bent...volgens mij niet maar ik heb de gebruiksaanwijzing al weggegooid...dom dom ik weet het dus als er iemand is die het weet...let me now.... oh dreamer...ik ben zelfs ook een beetje zenuwachtig voor jullie....
@ bos je kunt dit gewoon googlen als je gebruiksaanwijzing+ naam van het medicijn intypt zie je de gebruiksaanwijzing Hoe is het met Sterretje?
ik heb die van etos eigen merk en daar kan ik niks over vinden op google.. ik kan wel de gebruiksaanwijzing vinden van een ander merk en die mag je niet gebruiken tijdens zwangerschap...