Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    volgens mij tussen week 11 en 13? maar weet het niet zeker..moet je morgen gelijk ff aan de vk vragen....

jee ze knallen nog steeds met vuurwerk hier...schrik me een hoedje..

ik heb nooit geproeft dat cola zo lekker is... :)

bah het regent buiten en moet de konijnen nog eten geven en naar de schuur om eten uit de vriezer te halen...bah en vriendlief is werken dus die kan ik niet lief aankijken

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik zei vanmiddag ook nog tegen Edwin, ik denk toch dat het een meisje word...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    stephanie: en wat krijg je dan voor de 55 euro? 2d met foto's of met video of wat moet ik me er bij voorstellen...

4. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ Bos.. dank je! Ga morgen gelijk vragen! Ik ga snel Bolt (film) verder kijken!
    Slaap lekker iedereen!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jolijn: op internet staat 11 tot 14 weken...fijne avond en veel plezier met de film

(tot nu lijkt de misselijkheid wat weg te zakken) hopen dat het zo blijft ook als ik opsta...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: voor die 55€ krijgen wij een echo (2d) die minimaal een half uur duurt :D tussen de 30 en 45 minuten, je kijkt mee op een groot beeldscherm en na afloop krijg je 6 foto's mee die ook nog eens op momenten zijn gemaakt waarop je duidelijk iets ziet zeg maar... en niet een foto waarop het kindje net druk aan het bewegen is... het kan ook op dvd opgenomen worden maar dan kost het 70 euro en wij laten de 20 weken echo in het ziekenhuis opnemen voor 7.50€ dus vandaar dat wij alleen voor de foto;s kiezen...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: oke duidelijk...ik hoop eigenlijk stiekem dat ze 3 maart nog even dat ding op mijn buik zet...mijn ma gaat mee dus kan ze het ook ff zien...maar zal wel niet...wel hartje luisteren...vind oma ook leuk :)
    ga me er ook maar niet op verheugen want dan valt het tegen maar stiekem hoop ik het wel....en mocht ze het zien mag ze het gelijk voor me opschrijven....ben namelijk wel erg benieuwd naar wat het word....

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja ik hoopte dat ook toen ik de eerste keer op controle ging, helaas is daar bij onze VKpraktijk een echoscopiste voor en doet de vk dat dus niet zelf... wij krijgen als het goed is volgende week dinsdag het hartje voor het eerst te horen.... ook een heel spannend moment :D

wij willen niet weten wat het wordt :D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Bah, heb op het andere forum waar ik rondhang een discussie over jong moeder worden/zijn.... gelukkig heb ik meer medestanders dan tegenstanders :p pfff die mensen zeggen dat je volgens hun met 25 jaar pas "oud genoeg" bent om aan kids te beginnen GRRRR....

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    bij ons heeft de vk wel een echoapparaat...moet alleen voor de 20 weken naar een speciaal echocentrum...weet niet waarom dat is...misschien is hun echoapparaat niet uitgebreid genoeg ofzo..

welk forum is dat? stelletje sukkels joh. alsof je eerder geen kinderen op kan voeden..pfff als je een medemaatje wilt roep je maar...kom ik wel ff meekletsen :)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hihi... ze reageren al niet meer hahaha teken voor mij dat ik gewonnne heb :p hihi...

voor de 20 weken echo moeten wij naar het ziekenhuis, dit omdat de 20 weken echo een medische echo is... er wordt dan gekeken of het schedeltje gesloten is e.d. ook wordt er gekeken naar eventuele hartafwijkingen...

de echoscopiste zit bij ons ook gewoon in de VK praktijk maar de verloskundige doet niks met het echoapparaat geloof ik...

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    meiden ik ben er vandoor...ga vast zorgen voor morgen en dan mijn bedje in....spreek jullie later...

truste vast...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Truste Bos...

Ik ben er ook vandoor... lange dag gehad, dus lekker mijn bedje in :D

Slaap lekker allemaal...

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    fijn dreamer dat zo in gang is gezet,.ben zo blij voor jullie!

@ weet niet meer mijn moeder is er ook 1 van een tweeling

ik ga werken tot 5 uur en vanav een bruiloft

werkse die werken moeten en geniet van je vrije dag als je vrij bent!

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Goedemorgen allemaal..!
    Gister een dag gewerkt van half 8 tot half 6! was een lange dag dus.. daarna nog wezen zwemmen met mijn moeder en zusje!
    Vandaag moet ik werken van kwart over 8 tot 6 uur.. ook weel een lange dag dus.. heb er echt geen zin in! mja..!

Ik heb dus ook niet echt bijgelezen..! alleen het stukje van dreamer ff opgezocht! Super spannend allemaal! en bloedprikken heb ik ook een hekel aan.. ik ga bijna altijd van mijn stokje :p kan daar niet tegen! 9 maandjes en dan zul jij ook zwanger zijn! :D Hoop ik! Wanneer moet je nu weer terug? naar ziekenhuis?

misschien dat ik zo nog even bij lees maar ligt eraan of ik tijd over heb.. moet al bijna naar het werk.. Kan niet iemand een korte samenvatting geven

Willen jullie eens naar mijn tempkaartje kijken! wat denken jullie is mijn ei geweest!
    En zo ja.. wanneer dan als ik vandaag hogere temp heb?

Werk ze allemaal

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Heb even snel bijgelezen...

@Dreamer, balen van het bloedprikken maar fijn dat alles nu in werking wordt gezet en wie weet mag je nog zwanger worden in 2009!

@Suus en Knarboor werkse!

'k Hoop dat m'n wasmachine zo klaar is, kan ik die nog ophangen en dan ga ik er ook maar weer vandoor.
    Net weer een kleine stolsel...

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen allemaal,

@ dreamer...super dat je nu verder kan en dat het in werking is gezet...je komt elke keer weer een stap dichterbij een beebje!

@ jolyn...gefeliciteerd!

@ all...fijne dag vandaag....

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Ik merk dat ik nu al heel licht slaap en steeds wakker ben... als of mijn lichaam zich al aan het voorbereiden is op het kindje. Het vaak wakker zijn enz... :)

Gelukkig ben ik er niet extreem moe door ofzo. :)

Ik zal zo wel even terug lezen...

Iemand hier op de site had gelijk mijn mannetje vertrouwd me niet met zijn geld. :( Hij is door zijn ex enorm belazerd op dat gebied en heeft nog steeds moeite om dat los te laten. Aan de ene kant werd ik kwaad maar aan de andere kant wil ik hem helpen en laten zien dat hij mij kan vertrouwen. :)

Hopelijk binnenkort een gezamelijke rekening openen.

Liefs Debby

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ debby...wat goed dat het eruit is bij hem! Ik begon al bijna andere dingen te denken...nou nu kunnen jullie er samen aan gaan werken en idd een gezamelijke rekening openen!

Heb je drukke dag vandaag...ga je trwns solliciteren?

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga zo even een meisje bellen die de vacature beheerd enz... Even wat informatie verzamelen en ik denk dat zo'n gesprek nooit kwaad kan. :D

We kunnen nu indd weer verder kijken. :)

Liefs

Deel Deze Pagina