Heerlijk toch? hoe is het weer daar trouwens? Ik begon vanmorgen om 8u op mijn werk en het regende/sneeuwde echt heel hard! Rond half 10 was mijn broek pas droog. Het begint nu eindelijk wat te dooien, maar overal liepen de mensen op straat omdat de stoepen vol lagen met 10 cm drab
Ja bah, ik baalde ook dat ik 2x in die bui heb gefietst. Maar nu hoef ik (buiten het uitlaten van de hond om) niet meer de deur uit gelukkig.. Vriendlief komt vannacht niet thuis Hij moet een collega ophalen in Belgie die terugkomt uit een oefening in Afrika. Die man komt om 2 uur vannacht aan, dus hij is waarschijnlijk pas om 8 a 9 uur thuis. Hij zal wel kapot zijn dan, want de wekker ging vanmorgen om half 7. Maar dan is hij morgen lekker vrij..
ben ik weer, wat een ballen weer stond ik ook nog stil met mijn auto die doet echt raar stotterd met gas geven dus moet maar even naar de garage, gelukkig starte die nog. donderdag of vrijdag horen we meer van de bank. de wet is er nog niet en kweet ook niet wanneer die gaat komen maar ja zolang het er nog nit is.. volgend jaar willen we gaan trouwen dus komt wel goed maak me er niet zo druk om en erkenning is al gebeurd dus dat is ook geregeld. ga nu ff mijn mannetje bellen op zijn werk oh ja ik heb 2 maart een echo om 19.00 omdat 3 maart vol was.. jammer dan maar een dag eerder die vrouw zei dat ik beter een kwartier een 2,3 en 4d echo kon doen voor 50 euro omdat op deze leeftijd de kindjes nog niet zo bewegelijk zijn en je dan een half uur naar hetzelfde aan het kijken bent.. vond het een beetje raar maar we gaan dan gewoon voor de geslachtsbepaling en ga van te voren gewoon flink hoesten enzow dan word de kleine zeker wakker
@ rose, maar jouw echo is dan toch ong gelijk met zover Kristel nu is? Je moet gewoon doen wat je zelf wilt hoor Dat je straks geen spijt krijgt!
ja dat zei ik ook tegen haar.. maarja we zien wel als ik alsnog een half uur wil zeg ik dat wel gewoon tegen die vrouw. als we haar/hem maar even kunnen bekijken en weten wat het word ben ik blij
Ja daarom! En het is toch echt je eigen keuze.. Misschien beweegt jullie kindje wel heel erg! En anders ff niezen of hoesten
hallo meiden, Heb niet bijgelezen ff een ego berichtje van mij. Gister waren we op weg naar een etentje en belde mn tante op om te zeggen dat mn oma overleden was. Meteen rechtsomkeer gemaakt en naar het verzorgingstehuis gegaan. Vrijdag is de crematie en denk dat ik tot die tijd niet meer in de gelegenheid ben om langs te komen
@Ryanne, gecondoleerd! Veel sterkte! @Suus, 'k weet niet hoe dat zit met tempen. @Debby, spannend, de sollicitatie! @Nen, wij hebben 181 euro ofzo betaald, zijn op donderdag getrouwd omdat dat wat goedkoper was. Daar kon je op maandag om 13.00 en 13.30 en op donderdag om 9.00 en 9.30 gratis trouwen. Alleen dan doen ze het wel heel simpel en alleen 't hoofdzakelijke, bij ons hebben ze er wel echt moeite voor gedaan en leuk verhaaltje erbij. @All... 'k ben weer thuis, 'k zou eerder weg maar toen kwam de verloskundige nog. 'k Heb alvast voor morgen een mooi bosje rozen gekregen van m'n kraamvrouw, ze was erg blij met mij en voelde zich een koningin dat ze zo werd verwend Wat eten jullie vanavond? Wij zuurkool met worst.
@ryanne gecondoleerd meid en heel veel sterkte. was het plotseling of hadden jullie dit zien aankomen? @red oh leuk tenminste een bevesteging dat je wel goed je werk doet wij eten spinazie met ei en een gehaktbal en aardappeltjes ben zo gek op spinazie mmm ga trouwens het gehakt even ondooien anders word het niks gehaktballen
@ red, wat fijn dat je op die manier zo'n compliment krijgt! Ik eet zo'n diepvriesschotel van aviko. Dat is zo'n zak met groente, aardappeltjes etc.. Heb geen zin om moeite te doen voor het eten..
Krijg net de folder van kruidvat: BABYWEKEN... Pagina's vol met baby-aanbiedingen! Bijv. 7 rompertjes voor 10 euro... *kriebelkriebel*
Ryanne: gecondoleerd meis Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Dikke knuff voor jou! Wij eten spruiten met rookworst. Mooi compliment zo Red Voelt wel fijn na het vorige gezin zeker?
Hmz ik had mijn broertje net aan de lijn. Hij is homo en chat al een tijdje met een jongen die hij via internet leerde kennen. Maar nu vertelde hij dat die jongen een adertje bij zijn hersens heeft die geknapt is en dat hij daarom in het ziekenhuis ligt. Ook zouden zijn ouders al zijn overleden, zou hij op zijn 16e het vwo hebben afgerond en zou hij nu een eigen bedrijf hebben en een flinke investeerder zijn. Ik maak me erg zorgen. Ben een tijd geleden zelf op zo'n manier belazerd door wat ik dacht dat een vriend was. Die beweerde huntington te hebben en zei dat hij niet lang meer had. Hij zou 2 jaar geleden al dood gaan. Nu zie ik hem regelmatig in de parkeergarage op het werk.. Ik heb het gevoel dat mijn broertje ook belazerd wordt, maar dat hij het zelf niet in ziet... Echt moeilijk!
Dat is het lastige met internet idd! Het kan waar zijn, maar het klinkt wel vaag. Hoelang ligt die jongen in het ziekenhuis?
Die jongen zou vandaag geopereerd zijn volgens mijn broertje. Hij wist zijn naam + het ziekenhuis waar hij zou liggen. Dus ik zei al tegen hem dat hij anders ff het ziekenhuis moet bellen.. Mijn broertje begon zelfs al dat hij het zichzelf een beetje verwijt dat het is gebeurd, omdat ze voor het 'incident' nog hebben gebeld met elkaar. Ik heb er echt geen lekker gevoel bij.. Kan ook niets over die gozer vinden op internet..
even gauw een berichtje van mij.. hopelijk kan ik binnenkort weer fulltime mee kletsen.. duusrt lang joh da internet.. hier alles goed.. word helemaal lek geprikt deze week.. mijn arm is blauw..maar ja... donderdag nog een keertje en dan ben ik er voorlopig weer ff van af.. gelukkig.. heb echt mega zin in 2 maart... ben echt benieuwd.. hoe of wat dan.. kan bijna niet wachten. verder voel ik me goed... en gaat alles goed.. nu nog internet haha... k heb niks bij gelezen dus kan niet reageren.. zag wel dat er geloof ik weer 2 zwangere bij zijn... GEFELICITEERD volgens mij waren het agneta en lovlyjolyn? tot gauw allemaal..
Als hij geopereerd wordt aan een hersenbloeding, dan kan hij niet op internet zitten. Weet niet hoe je broertje het heeft gehoord? Maar een operatie ivm een hersenbloeding gebeurd altijd met spoed.