Dus 2 februari? @Nen: heb die ticker nu gekozen En denk dat het je ei is die gaat groeien meis. Niet teveel op letten en lekker klussen wanneer je wilt!
Oh dat zou ook nog kunnen. Ben al lang blij dat dat nu gebeurt zonder medicijnen! Het lijkt toch de goeie kant op de gaan met mijn pco.... En leuke banner!
Mooi toch dat het steeds beter gaat Ben je ook aan het afvallen dan? Want dat schijnt ook te helpen toch? Nu ik mn banner zie lijkt het helemaal niet meer zo ver weg. 20 maart klonk nog zo lang, maar valt dus best mee. Iets langer dan een cyclus (van mij dan ) Whoehoeeeee spannenddddd
Heb het aangepast Jolyn Zie net dat de kleurtjes van deze banner ook terugkomen in de rest van mn onderschrift. Nou ja, dan hou ik deze ticker gewoon, staat wel grappig Maar ik ga aan het eten beginnen! Eet smakelijk dames
Die banner lijkt inderdaad niet heel lang! En wat afvallen betreft, dat weet ik niet precies. Ik ben ook echt niet veeeel te zwaar. Maar voor het mooie mogen er wel wat kilo's af haha. Ik deed er niet veel moeite voor, maar heb me voorgenomen dat vanaf mijn verjaardag te verbeteren
Eet lekker dreamer! Ik zal ook eens wat gaan maken voordat het zo weer laat is.... moet nog vanalles aan school doen :S
@ryanne gecondoleerd meis,zijn vervelende dingen! "dreamer leuke banner! @nen balen zeg dat je zo baalt (knuffel) @all heb zon zeurderig gevoel de hele dag mijn eieren vanav nog ff flink klussen! maar tis echte enb moeten he en dat is erg jammer maar ja wil die eieren wel bevrucht hebben! allebei! zo no g een bruiloft pff
ja wij ookal vanaf vrijdag hahahah de gyn zei gister vanaf vandaag (maandag)om de dag en dan 3 keer dat is voldoende heb nu ook dat hele doorzichtige slijm dus vana en dan dond nog ff en dan vind ik het wel goed
Haha.. zelf mijn man had het aan het einde helemaal gehad... Eetse Nen! succes met alle eieren ook knarboor!
weet je was zo gek was gister zat in de auto gister opweg naar het zhuis te denken als we 2 kindere zouden krijgen een j en een m dan zouden we ze die en die namen geven en toen de gyn met 2 eieren en gister avond lazen we uit de bijbel en een dagboek en daar stonden die 2 namen in op die dag! hoe gek?
Wie weet moet 't gewoon zo zijn! Elke dag trekken wij ook niet denk ik... in elk geval m'n mannetje niet als hij weer werkt. Wij liggen rond m'n vruchtbare periode ook altijd vroeg in bed @Nen, zullen we beide voor ronde 5 gaan? Ben moe hier... lekker vroeg op bed. 'k Ben even aan't kijken voor recepten voor taarten. Vier zaterdag m'n verjaardag dus moet dan nog even aan de slag.