@knaboor: jolyn leuk zo'n buikje Hoe dikker hoe beter .. weet je al wat je voor geschenk gaat kiezen bij mvm..? @sammie: wanneer denk jij dan dat je ei geweest was..? Bij ons zijn dit de trouwkosten http://www.cuijk.nl/index.asp?nmoduleid ... PageType=1 geloof het goedkoopst tot nu toe! GELUKKIG! Heb weer gewerkt.. een lange dag.. morgen gelukkig maar een halve dag van 12 tot 6.. ik ga zo even bankhangen denk ik.. heb beetje pijn aan mijn schouders..! misschien nog even tot straks!
Suus, Jouw ei of mijn ei? Jouw ei 3 dagen geleden denk ik, mijn ei dag 26... Maar ik doe de pc uit en ga lekker op de bank hangen en tv kijken. Spreek jullie morgen! Alvast welterusten!
Even een vraagje... mijn mannetje heeft zich laten ompraten door een callcenter met een aanbod van E.ON (energieleverancier). Zij gaven aan goedkoper te zijn dan Essent. Nu hebben we een contract opgestuurd gekregen (zaterdag) en hebben 7 werkdagen om er onder uit te komen. Nu willen wij dat ook aangezien ze niet goedkoper zijn en ik hoef helemaal niet over te stappen. M'n man heeft gisteren gebeld en zou teruggebeld worden, niet dus... vandaag weer gebeld, zelfde verhaal. Zitten er nu aan te denken om een aangetekende brief te versturen, wat zouden jullie doen? De dagen tikken wel door nl.
Dank je suus! Ik zag gisteren ineens dat jij een VMK gehad hebt. Wat vreselijk! Ben een tijdje niet hier geweest vandaar dat ik het nu pas ziet. Hoe gaat het met je?
@ red:Getekende brief sturen met alle info die je hebt en dat je er niet meer door wilt gaan! Das meestal de enige oplossing! @ jolijn...vrijdag komt mvm ook bij mij...spannend he?
@ red.. gelijk brief sturen. Zijn allemaal oplichters! Mijn man werkt bij Essent en heeft hier dagelijks mee te maken. Essent is en blijft de goedkoopste en eerlijkste! (en niet omdat mannetje daar werkt) @ evamariah.. ja inderdaad heel erg spannend.. wilde net gaat kijken welke cadeautjes je allemaal kan krijgen maar kan niet op de website van MvM.. wie weet waar je uit kunt kiezen?
@ jolijn...je kan kiezen uit een boek een dvd en een kinderserviesje als ik het goed heb! Hoelaat heb jij je afspraak? Ik woon ook in Zwolle namelijk...denk dat we dezelfde dame hebben!
@sammie ik was ook grieperig voordat ik posi teste dus misschien is het goed nieuws en geloof dat debby ook ziek was voordat ze positief teste @knarboor ik duim voor jullie dat het vanavond raak is @jolyn die heb ik net voor de helft de prullebak gekiept (lees monchou taart) had er vorige week een gemaakt maar is niet opgegaan geloof dat je uit een fotolijstje kan kiezen een boek over zwanger zijn of een dvd in the womb.. vriend is nu aan het bellen emt die mensen van het hoekhuis die hadden zich helemaal erop ingesteld dat we voor hun huis zouden gaan maar nu gaan we voor die tussenwoning.. vind het echt sneu staat al 13 maanden te koop en dat huis wat wij nu gaan kopen pas 10 dagen toen wij ja zeiden.. maar ja we moeten doen waar wij ons goed bij voelen toch
@ jolyn...ik weet niet hoe ze heet...dat staat in me agenda...maar ik om half 4 geloof ik! Ik heb de dag ervoor een echo...dus dan weet ik in elk geval dat ze de goede hormoontjes krijgen
Spannend.. ik zou ook graag een 7 weken echo willen! kan ik dat vragen? of krijg je dat dan niet? Moet er echt een reden voor zijn?
Meestal krijg je dat alleen als er een reden voor is! Ik heb clomid geslikt en ben dankzij dat spul zwanger geworden en loop daardoor bij een gyn...hij wil voordat ik naar een verloskundige ga een echo maken! Dat gebeurd donderdag...als alles goed is mag ik naar de vk...en daar krijg ik ook als het goed is eerder een echo ivm me mk!
Oké dat dacht ik al.. Fijn voor je dat je zwanger geworden bent met clomid! Heb net ff foto's geupload van ons huwelijk! Nu nog de poes
@Jolyn, is het ook verstandig dat m'n man morgen voor de zekerheid Essent nog even belt of ze niet al ondertussen bezig zijn om ons contract over te nemen? Grr... kan me er echt boos om maken en m'n man heeft al flink op z'n kop gehad van mij!