Goedemorgen allemaal, Hier eentje die helemaal misselijk is en naar van de zenuwen! @ suus...fijn dat het hcg uit je lijf is...op naar een hcg boost met een mooi beebje! @ knarboor...lekker zeg...barca...oeh wat was dat heerlijk vorig jaar! @ debby...wat fijn dat jullie weer naar elkaar toe groeien....en het is jou leven jou baan jou keuzes...en denk dat je inderdaad beter nu even voor wat meer rust kan gaan dan voor de vreslijke drukte....maar kijken wat je waard bent is nooit verkeerd! Liefs Eva
Eva, je hebt je echo vandaag! Oehhhh wat spanned meid! T komt vast helemaal goed, jullie zien strakjes gewoon een prachtig hartje kloppen. Thanx meid voor je lieve woorden! Liefs
spannend eva! een echo super laat je ons snel weten hoe het was? hier weer inde 2 vreselijke wachtweken pff maar ja eerst barcelona volgende week en dan is het al weer bijna zover!
Hihi....jah debby...tis inderdaad heel spannend....ben al sinds gister stront misselijk....ik eeet wel maar kan gewoon eigenlijk van al het eten wel kotsen...bleh! En denk neit dat het allemaal door de zwangerschap komt...denk dat het meeste ervan zenuwen zijn...pffff....! Ik hoop zoooooooooooooooooooooooooo op een mooi hartje!
@ knarboor...laat jullie wel weten hoe het was straks...maar kan wel wat later worden ben ik bang...! Misschien vanavond pas! Hoelang ga je naar barca? En wat voor weer is het daar nu?
Eva, Ja hier gaat het goed, heb vanaf vanacht allemaal steekjes in de buik... Hoop niet dat ik ongi ga worden :sad:..
@eva: hoelaat heb je de echo..! spannend! maar alles zal wel gewoon goed zijn @sammie: hoop ook niet dat je ongi word.. en gewoon lekker zwanger bent.. en de steekjes daar vandaan komen @knaboor: lekker naar barcelona.. zou ik ook wel willen @debby: fijn dat het nu zo goed ging met jou en Daan. geld is niet het belangrijste inderdaad.. als het zo makkelijk is na de zwangerschap ook weer te kunnen solliciteren dan zou ik daar voor gaan
Jah meiden bijnaaaaaaa....oeeeeeeeeeeh spannend man! We gaan om 13.00 uur weg...moeten immers helemaal naar harderwijk
@ sammie...ik hoop ook niet daat je ongi wordt...hoop dat het gewoon het groeien van je bm is,..en dat je lekker zwanger bent!
@Eva, hopelijk is alles goed en krijgen jullie een mooi kindje te zien! @Debby, fijn dat je zo goed met 'm hebt kunnen praten! En je moet doen wat je gevoel je ingeeft qua werk hoor! @Suus, fijn dat je nu weer lekker verder kunt en hopelijk heb je snel weer een positieve test! M'n mannetje heeft hier al even gezogen (op zijn manier dan) wel lief, ik doe 't van de week wel weer een keer. Morgen hele dag weg, ook wel even zin in. 'k Zal hier zo de bovenverdieping is gaan doen.
Hey allemaal, @ eva, spannend die echo vanmiddag! Maar het zit vast goed @ sam, ik hoop dat je niet ongi wordt! @ debby, lastig die twijfels of je wel of niet die andere baan moet nemen! @ suus, ik hoop dat je snel weer een posi test in handen hebt meid @ knarboor, lekker naar Barcelona! Ik ga ook bijna Van 2 tot en met 6 maart. Ga je in de stad in een hotelletje? Ik ga vanuit mijn opleiding en wij overnachten in een klooster. Hahah ben erg benieuwd! @ de rest, sorry als ik iemand ben vergeten... Ik ga vanmiddag weer naar de HA. Heb vorig jaar mei een peesonsteking gehad in twee pezen in mijn pols. Nu heb ik er wéér last van, weer een andere pees. Maar ik mag waarschijnlijk niet weer een injectie erin, omdat je dat spul niet te vaak mag gebruiken. Van de vorige twee injecties is het vet in mijn hand ook een soort van opgelost. Een tijdje had ik een hele witte plek op mijn hand en je ziet mijn bloedvaten en alles door mijn vel heen. Het lijkt nu gelukkig weer wat beter te gaan, maar heb er een hoop last van gehad! Nadeel is wel, dat als ik geen injectie krijg ik misschien of gips krijg (om rust te houden) of dat het opengemaakt moet worden om te zien waarom ik er steeds last van heb :S brrr..... Wacht maar ff af wat de dokter ervan zegt..
@nen ja we hebben hotel midden in het centrum heerlijk ik ga van 19 tm 21 feb ff genieten en alles zwanger worde toestand vergeten! zo ben weer klaar met werken, nu lkkr me trainingsbroek aan gedaan en heerlijk banki hangen, alhoewel wil de badkamer nog wel ff doen succes eef!
Lekker hoor! Volgens mij ligt de temp. daar rond de 15 graden. Wij hadden gisteren een voorbereidend college, maar de meeste aandacht ging uit naar het feit dat je in Barca ontzettend op moet passen voor zakkenrollers! Zeker in de metro. Dus goed op je spulletjes passen
Wat akelig Nen! Ik hoop dat het uiteindelijk mee valt. T is inderdaad lastig. Ik heb nu mailcontact met het meisje dat het gesprek af zou nemen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik deze vacature laat schieten maar dat ik wel wil weten hoe ik in de markt lig en misschien na m'n zwangerschapsverlof kijk ik wel verder. Ik vind het stiekem nog te leuk bij mijn huidige afdeling denk ik, ben te gehecht geraakt aan de mensen. hihihihi