Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    heb net weer even een vacature ingevuld als vervangend leidster op een kdv je weet maar nooit :D nu word ik ook amper gebeld dus een paar vaste uurtjes zou wel fijn zijn

heb ook meteen een informatie en inschrijfformulier voor kdv gevraagd voor onze kleine :D is wel pas voor december januari maar je kan het niet vroeg genoeg geregeld hebben

lekker hoor filet amirican grrrrr ;)

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hihi.. oh god, ik geniet er nu ook nog extra van!
    mocht ik straks ook zwanger worden, heb ik idd geval genoeg gehad..hahaha..!

3. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    dat is handig als het gewoon doorbetaald wordt, maar wel vreemd dat je dan studiefinanciering krijgt in een periode dat je niet studeert! Ik heb ook wel eens gelezen dat de universiteit gratis kinderopvang regelt omdat de overheid graag wil dat mensen jonger kinderen krijgen... Gratis luiers zou ook handig zijn :)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou dat is nu wel zo... als het er dan eindelijk van komt is het ook wel heel erg intiem enz. Heel erg fijn! Daarom snap ik niet waarom ik het niet vaker wil. ahhahahahaa :D

Gekkie, je beebje wordt echt wel goed beschermt hoor! :p

Wat goed zeg Rose! Is altijd handig om op een kdv te werken nu... hihihi :) Mijn schoonzus mag haar zoontje 1 dag in de week gratis plaatsen. Die werkt op een kdv, ze doet daar de administratie.

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja dat is zeker waar ik heb nog een paar extra glaasjes prosecco gedronken (martini prosecco) zodat ik het nu minder zou missen haha maar helpt mooi niet hoor heb er nog steeds zin in.. maar ja.. alles voor een gezonde baby he

heb net trouwens heel veel gelezen over borstvoeding.. wat een gedoe allemaal lijkt eht zo.. hopelijk als je er eenmaal mee bezig bent dat het meevalt en als het goed is maakt peniciline en antibiotica niet uit las ik maar toch maar even goed navragen.

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    hahaha.. ben niet zo'n drank drinker..:s.. nooit echt geweest!

@debby
    hihi.. hup snel een intiem moment scoren..hahaha!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb ook helemaal geen behoefte aan alcohol, ook nooit echt gehad eigenlijk... Vind t niet echt lekker. hihihi :)
    Maar ik heb zo weer andere dingen die ik mis!

Mijn mannetje is vanavond pas om 23.30uur thuis, slaap dan denk ik al. hihihi :oops: Hoop morgen! :D
    Of toch als hij thuis komt vanavond... hihihi Verrassing!

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hahaha. de tijd zal het leren..:p..gehehe!
    idd geval alvast veeeeell plezier!

@lynnn
    waaar ben je?

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby wat doet jouw vriend eigenlijk dat tie zo vaak zo laat pas thuis is? just curius :D

ik was ook nooi een alcoholfan mar als ik iets neit mag dan verlang ik er deste meer naar erg is dat hoor. ik dronk af en toe een glaasje wijn of prosecco en als we al op stap gingen wat niet zo vaak voorkomt dn ben ik altijd de goedkoopste want ik drink neit meer als 4 drankjes haha.. dus waar da tnu opeens vandaan komt grrr vervelend, maar ja heb ik ook met dingen die ik niet mag hebben.

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    bn er ook geen liefhebber van. de ene keer denk ik ja, lekker en de andere keer zeg ik gatver nee!

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    aankomende carnaval word in ieder geval lekker goedkoop als ik aan de water ga en ik drink op een hele dag eigenlijk al veel te weinig..

wie gaat er eigenlijk carnaval vieren?

12. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    iikkkkeeee
    ik woon in brabant dus daar ontkom je er niet aan. haha

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    nee hier geen carnaval

zo ben net wakker ff 1,5 uur geslapen heerlijk
    vanav komt me nichtje, kga der nagels doen ze heeft moreg valentijnsfeest op school

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    de beste vriend van suusvriend heeft een kroeg met zn vriendin en daar blijven we dan de hele week slapen boven de kroeg en daar werken we dan. ik doe een beetje vanalles en niks. haha. ik heb vooral zin in dinsdag. dan hebben we hier in cuijk de elfkroegentocht en das altijd megadruk en megagezellig. van heinde en verre komen mensen voor de kroegetocht. er zijn zelfs dit jaar extra treinen ingezet voor al die mensen. wat een drukte. maar wel kei leuk!

grtz suus

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik in zuid limburg daar staat alles op zijn kop haha

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik hoorde idd vd drukte op school ik zit in breda op cursus, dus die vroegen ookal of ik niet nmoest feesten maatr hier bij mij zie je dat helamaal nie

staat er bijjullie op het menu vandaag

hier witlof ham/kaas met aardappels en kipkrokant mm

17. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hhmm bij ons op het menu staat woknoedels met kip en groente. jaja moet aan de lijn denken. ben nu 2,5 kilo kwijt! in anderhalve week. dus die wil ik er wel afhouden natuurlijk. haha

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    denk dat we in de stad een puntzak friet pakken me uites enzow mmm
    is vanavond koopavond dus even op spulletjes jacht voor ons huisje hihi

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    mmm lekker rose

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal,

Moet nog even bijlezen hoor, maar dan weten julliue vast dat ik er ook ben hihi

Lekker knarboor, ik kom bij jou eten
    Zelf eet ik gewoon een lekkere salade, met chocoladeijs na, mmm heb er nu al zin in haha

Hier ook geen carnaval, daar doen ze hier niet aan

Zo ik ga ff bijlezen hoor!

Deel Deze Pagina