Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: duidelijk een meisje hoor!
    En ja het is idd wel gebeurd dat er dan alsnog een jongetje uitkwam, maar die mensen hebben enkel de 20 weken echo gehad.
    Jij ziet nu een meisje, maandag een meisje en met de 20 en 24 en 32 weken enz enz een meisje!
    Als oma al duidelijk die 3 streepjes ziet, dan is het écht overduidelijk hoor :)

@Zwangere dames: goed eten hoor!
    Niet voor 2, maar wel gezond.

@Suus: je banner klopt sowieso niet, of heb je altijd een 9 daagse LF?
    Maar je ei kan wel of niet geweest zijn.
    Denk het wel, maar dan zou je temp morgen toch weer ietsjes hoger moeten zijn.
    Alsie nog lager is, dan is je ei denk niet geweest.

Ik heb vandaag mn uitgangsecho gehad en alles is in orde bij mij :D
    Bmslijmvlies is dik genoeg en heb een heleboel eitjes in mn eierstokken :D
    Was echt grappig om te zien.

We moeten nu alleen eerst met een psyg praten en dán pas het 2e gesprek.
    Alleen hun psyg had pas in juni weer tijd :confused:
    Dus heb het nr van een andere psyg gehad.
    Die belt over 2 of 3 weken om een afspraak te maken.
    Hoop echt keihard dat die voor 20 maart kan, anders moet ik die afspraak verzetten (en dan zitten we alweer in mei :confused: )
    En ik vond 20 maart al zover weg!

We staan nu nog niet op de wachtlijst.
    Maar als we aangenomen worden, dan komen we met terugwerkende kracht op de lijst.
    Dus dan staan we er vanaf 9 februari op!
    Dat betekend dus als we aangenomen worden, dat we een kans maken in 2009 als alles mee zit :D

Ben iig heel blij dat bij mij alles in orde is :D
    En nu maar duimen dat de psyg snel plaats heeft...
    En dat we aangenomen worden...

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje wat een enorm lange wachttijden zeg! Pffff... zoiets zou toch snel moeten kunnen gaan! En 2 a 3 weken voordat ze terugbellen om een afspraak te maken. :( Waar gaat dat over? Kijk in de agenda en maak een afspraak! :(

Ohh kan me echt kapot ergeren aan zulke dingen.

Hopelijk bellen ze iets eerder meid!

Wel harstikke mooi natuurlijk dat bij jou alles er hartstikke mooi uitziet! :D

Liefs

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    gelukkig dat je terecht kan en even voor de zekerheid kan checkken, is toch ook wel weer leuk.. terug en dan je spruit weer te zien en te horen.

@debby
    hihihi.. q-time.! hhaha.. we hebben niet gesext waren beide kapot..

@rose
    hahaha wat een lieve zus ben jij, dat ijj je auto uitleent. weet nog wel dat mijn zus mij van school kwam ophalen in de auto van mijn vader... god wat was ze trots!

@suus
    gezelligg.. dat zijn toch de kindjes van... mmmm wat slecht... ohh wat erg

@iris
    welkom hier.. het is echt heeeell erg verslavend!

@stephanie
    wat voor telefoon hebben jullie gekocht dan?
    wij hebben alleen draadloos.:S..

shit verder ben ik alles alweer vergeten!

wie doen er allemaal aan valentijn?

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby 1 april krijgen we de sleutel.. we kunnen waarschijnlijk ook al eerder omdat die mensen afgelopen week eruit zijn gegaan maar dan krijgen we nog neit de maandelijkse terug gave en is de hypotheek dus super hoog daarom moeten we waarschijnlijk gewoon wachten tot 1 april maar da tis ook al over een kleine 7 weken :D
    en meubels enzo kunnen ook nog soms ff duren met levertijd. wij gaan ook de 21e naar 9maanden beurs :D misschien kom ik je nog tegen haha

@suus zo'n lekkere dag heeft iedereen wel is nodig toch :D mag best als je keihard werkt de hele week vind ik ;)
    hopelijk is het een innestelingsdip en ik kan me best voorstellen da thet heel zwaar is en een dubbel gevoel geeft als je nu naar de 9 maanden beurs gaat.

@kristel oh zo ja het kan altijd dat er is een keer iemand naast zit he maar gleukkig mag je nog een keer terug komen en het is idd zonde als je straks allemaal meisjes spullen hebt en het blijkt een jongetje te zijn.
    begin jij ook al met je bekken.. kut is dat hoor zo vroeg in de zwangerschap.. mijn rechterbeen begin vandaag ookal.. dus zo ff eens kijken wat de fysio te zeggen heeft

@matta gelukkig hebben jullie gepraat. ben je alleen niet teleurgesteld dat hij minder wil klussen zodat er sneller een babytje komt..

@dreamer wat goed om te horen dat bij jouw alles zo goed is.. :D deste meer kans als jullie eenmaal beginnen he
    en is dat de enige psych die je kan bellen of kan je in je omgeving neit nog wat andere afbellen misschien weet je dan volgende week al wat meer..

wij gaan dit weekend het koopcontract tekenen in het huis om precies te zijn morgen om 10 uur. dan gaan we even naar aachen denk ik om even naar pallen te gaan en een andere meubelzaak die heel goedkoop is voor een eettafel en stoelen en de bank te kijken.. willen het namelijk niet te duur maken nu er een kleintje aan komt.
    daarna rijden we door naar papendrecht want mijn schoonpa is jarig en onderweg stoppen we nog ff in sliedrecht bij de meubelzaak waar mijn schoonzus werkt om ook nog te koekeloere.. verder niks speciaals.. ook geen valentijn ofzow heb ik zo'n hekel aan jakkk

wie viert hier valentijnsdag?

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @matta fijn dat jullie hebbenkunnen praten,'het'doen op bepaalde dagen is idd niet bevirdelijk voor de sfeer ;)

@kristel hoop voor je dat het niet erger word, mijn bekken staan zo ie zo al scheef ga 1 x in de maand naar een kraker en die vertelde mij al bij een eventuele zwangerschap ik gelijk een band op mn bekken moet doen :rolleyes:

@dreamer fijn mmeis dat alles goed was maar wat een lange lijst!~

@all wij alleen maar verjaardagen vanav een kennis, morgen word mijn opa 80! dus ben nu 2 rollades aan het braden ,vind ie zo lekker en kan ie zelf niet ;) , en s avonds van me zwager ben alleen kado vergeten te kopen dus kan vana weeer op stap

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @matta ja ik krijg 1000 euro van hem als die hem in elkaar rijd dus zoveel is die ongeveer wel waard :D maar hij heeft niet voor niks zijn rijbewijs gehaald dus vertrouw hem wel.. ookal is het af entoe een lompe boer.

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    dus je komt weer in de buurt rose!gezellig, welke winkel ga j ein sliedr?

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    De wachttijden zijn idd abnormaal.
    En nee, kan geen andere bellen.
    Velen weten niet wat ze moeten doen met een KIDgesprek.
    Weet ik ook niet trouwens :)
    Bedoel, we weten wat we willen en wat alles is, dus ja, geen idee wat we daar moeten doen!
    Maar het is protocol he, dus moet.
    En dat over 3 weken pas gebeld worden voor een afspraak .. te vaag voor woorden!
    Je zou idd zeggen pak je agenda en prik. maar nee dus.

Het is daar een organisatorisch zooitje en dat is echt vreselijk voor iemand als mij.
    Ik wil altijd duidelijkheid en dat krijg je daar niet echt.
    Ach ja, zolang we maar aangenomen worden, dan vind ik alles best!
    Ik wil gewoon een kindje!

@Rose: spannenddddddd :D
    Gefeli alvast :D
    Wel een duur kadootje voor valentijn :)

Wij doen niks aan valentijn.
    Hoop stiekum wel op een kaartje ofso, maar mijn man denkt daar niet aan.
    Die zou onze trouwdag nog vergeten :)
    Het enige romantische wat ie ooit gedaan heeft is mijn huwelijksaanzoek :)
    Daar mag ik de rest van mn leven op teren hahaha.

Ik heb trouwens ook geen kadootje of kaartje ofso...
    Niet helemaal eerlijk om dan wel wat te verwachten eigenlijk he.
    Zal ik als verassing op de fiets stappen en wat gaan halen?
    Hij is nu sporten...

9. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik heb een kaartje gekocht voor hem voor op zsn kussen als ik donderdag naar barcelona ga ,

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey meiden...sorry ik ben vreselijk druk met allen en geen tijd om te reageren...las vanmorge dat jullie foto wilde zien...check album...en mvm is inmiddels ook geweest...die test ook in album!

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @dreamer ja idd kan je niet een poging wagen en hun gewoon "brutaal" opbellen je weet maar nooit he..

en idd een heel mooi groot valentijns cadeau haha, betalen hoeven we gelukkig morgen niet haha.. zie eht al voor me even 2 ton neerleggen haha

@eva mooie echo's :D gefeliciteerd meid

ik ga ervandoor ga naar de fysio nu en daarna met de bus naar de stad (hypotheekadviseur) vriendlief komt er ook heen vanuit zijn werk en daarna nog naar opa en oma, dus genoeg op de planning

fijne avond allemaal

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat is zeker al snel, vooral voor zo'n grote aankoop. De levertijd van meubels kan 12 - 16 weken duren. Het ligt er natuurlijk wel aan waar je het koopt maar toen ik bij de Trendhopper werkte waren dat normale levertijden.

Denk je dat je me zou herkennen? Ik heb al tegen mezelf gezegd dat ik niet naar jullie (forum vriendinnetjes) moet gaan zoeken anders maak ik mezelf helemaal gek denk ik. :(

Wij vieren ook niet echt valentijnsdag, misschien 's avonds samen gezellig doen ofzow. ;) Nee, mijn mams heeft ons uitgenodigd om soep te komen eten! hihihi We verzamelen ons allemaal bijna elk weekend bij me mams thuis. hihihi Vind m'n stiefvader leuk joh! hahahaha :D

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    hahahaha..lompe boer..gehehehe.. beste en goede deal..:p..
    ja aan de ene kant vind ik het wel harstikke jammer :(.. wil ook zo graag snel zwanger worden, maar je moet het met zijn tweeen doen.. ik heb hem er echt bij nodig.
    cooll dat je snel gaat tekenen! heerlijk meubelen shoppen.. gelukki gheoven wij geen nieuwe tafel meer als we en huis kan kopen.. en geen nieuwe tvmeubel.. alleen nieuwe eetstoelen en een andere bank, buffet kast of een broodkast.

@knarboor
    nee niet echt niet, hij zei het zo: het is dan minder speciaal, wel speciaal omdat er een kindje komt. maar de manier hoe het moet dat vind hij niet leuk.

wij vieren wel valentijn..:)..
    hebben we vanaf het begin gedaan, heb al een grote kaart gescoord en de cd van Jason Marz en de cd van Step up 2.

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    lynnnn, waar ben je?

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik heb geen idee wat ik moest kopen.. dus heb alleen een kaartje ! haha.. moet ie het dan maar mee doen.. we zouden niks doen met valentijn.. dus verwacht ook niks van hem

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik heb honger! manlief is naar e bouwbeurs en is rond half 7 thuis grr

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik zit aan een kant en klaar maaltijd..
    lasanga met spinazie lasanga verde :p

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wij eten snert, wil me vriezer eens leeg maken want blijft maar liggen en kan niks bij hahah

19. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hoi meiden! Mijn werkdag zit er bijna op dus dacht ik log even in!:) iedereen kletst er heerlijk op los hier zie ik wel! haha
    Debby, wat heb jij een prachtige banner zeg! en die van Kristel vin ik ook erg leuk!
    Ik ben tog zo benieuwd hoe het deze cyclus voor me loopt.. hebben op t juiste moment geklust.. dat zegt nog niets natuurlijk maar voel me ook een beetje anders... zit mezelf weer gek te maken uiteraard maar tog... klein klein kansje... dat t misschien tog gelukt is !:-D
    Alsik jullie niet meer spreek, dan alvast een heel fijn weekend dames!

20. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    Aaah lekker, snert! :-D hmmmm

Deel Deze Pagina