20 Juni 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 2 Juli 2008 Een beetje vruchtbaar 3 Juli 2008 Vruchtbaar 4 Juli 2008 Erg vruchtbaar 5 Juli 2008 Eisprong 10 Juli 2008 Innesteldag 19 Juli 2008 Vanaf hier kun je testen 28 Maart 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Zou het dan een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn?
@ Sammie: Meid het zou kunnen, maar ga je er niet op vast pinnen... Het kan namelijk ook gewoon iets anders zijn..
zou kunnen, maar misschien ook niet, ben er achter dat je soms ook wat bruinig slijm tussendoor kan verliezen, ik zit zo te zien (als bij mij alles klopt) aarig in dezelfde cyclus, rustig afwachten dus. Ik denk trouwens dat mijn bruinige slijm van vanmorgen geen ongi is. het zet niet door en nu nergens last meer van. denk dat ik toch richting 18 juli ga met mn ongi. daar hoop ik ook op, want dan klopt mijn cyclus. xxx ik heb straks avonddienst, als ik nog tijd heb vanavond kom ik nog ff spieken.
Ik ga deze pilstrip nog afmaken (nog 3 pillen) en daarna zien we wel hoe het loopt. Kan zijn dat ik een halfjaar moet ontpillen maar ik hoop dat het wat sneller gaat. Ik hoop echt dat ik snel een normale cyclus krijg maar ik zou niet weten hoelang enzo dat allemaal is want ik heb eigelijk nooit een regelmatige cyclus gehad en al sinds mn 15e aan de pil. Bijna vergeten, nu 3 weken vakantie! Maandag naar Texel. @ Sammie88, ik hoop het echt voor je dat het een innestelingsbloeding geweest is.
haalloww allemaal ben ik weer vanmorgen bij de HA geweest en nu giet het hier bbleeehhhh.... hoe is het hier verder allemaal? bestaat de nod lijst nog of niet.. benieuwd wie er bijna kan testen
jaah was goed... hij heeft inwendig gekeken kijken of alles al gelsoten was was het gelukkig ook op de buik gedrukt kijken of er geen kleine stukjes nog zaten wat zeer deed... was allemaal goed.. toen de keus wil je naar de gyn of niet.. maar wil ik niett.. ik wil het zelf nog proberen maar moet er wel heen bij de 3e miskraam maar die komt er hopelijk niet.. en krijg wel gelijk een echo zodra ik weet als ik zwanger bent zo vroeg mogelijk.. en verder ja beetje lul/fauw praatje... maajah kortom was ook gezegd je kan beter een maand wahten je lichaam moet ontzwangeren maar dat vertik ik vind ik weggeooide momenten dat het zou kunne lukken.. me lichaam is ontzwangerd want het HCG is er al uit.. en heb ovutesen dus kan zelf berekenen enz... maar hoe is het hier verder?
@ Natassie, proberen kan altijd. Niet geschoten is altijd mis. Hier is het super! Het weer word ook beter, kzie al wat blauw aan de lucht. En ik heb er al helemaal zin in om voor een tweede te gaan. Maar eerst dat rottige ontpillen & cylcus terugkrijgen, maar ik ga gewoon proberen ook al is mn cyclus niet zo regelmatig.
@ Natassie, Als je er klaar voor bent moet je gewoon doorgaan met proberen vind ik. Voor hetzelfde geld wacht je een maand ,en was dit een van de vruchtbaarst periode... Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat het 9 maand blijft zitten. @ Celinaa, Hoop dat je snel klaar bent met ontpillen en zo snel mogelijk zwanger raakt!
Yups zal zo even de lijst omhoog gooien! @Kristel: niet leuk dat je je nog steeds niet lekker voelt! Beterschap iig. En welkom terug Idd geen ongi meer hier. En weer heel weinig, nog minder dan de vorige keer zelfs. Ik had de eerste keer ook ongi, dan niks en dan weer spotting. Tweede keer ongi met direct spotting erachteraan. En tot nu toe *even afkloppen* alleen nog ongi en geen spotting. Maar herken het dus wel helaas. Echt heel vervelend! Dan maar liever 1 dag extra ongi, dan ben je er gewoon vanaf! Ohhh je jurk uitzoeken. Ik vond het onwijs leuk, maar na de eerste winkel vond ik het helemaal niet leuk meer! Ze vertelden me daar dat wat ik wilde absoluut niet te krijgen zou zijn. Bij de 2e winkel had ik dus weinig hoop, maar daar slaagde ik dus wel! Zou zo met je meegaan en ook weer jurken passen En alvast als tip: pas echt allemaal verschillende jurken. Zo zie je precies wat er wel of niet bij je past. En trek een nette string of broekje aan, want je staat daar toch elke keer in niks anders dan je onderbroek En vergeet je fototoestel niet! *smelt weer helemaal weg als ze denkt aan haar trouwjurk* Ow ja, en het allerbelangrijkste: geniet ervan Zo'n ervaring krijg je echt maar 1x. @natas: fijn dat alles goed was. En als jij meteen door wil kan je meteen door. Het is niet verplicht dat wachten. @Sammie: ik denk toch eerder je ei, omdat je een paar dagen een ongi gevoel had. Dat heb ik ook zo rond mn ei. En dat kan ook een bloeding geven Vandaag weer rondgeshopt voor een laptop en heel wat nieuwe info vergaart. Mn zoekgebied is weer iets uitgebreid nu, dus zo eens kijken of er wat leuks te vinden is!
NOD lijst Juni 27: Knarboor 2e ronde Juli 1: MamaAsh 13: Alexia R, 1e ronde 20: Romytamara 20: Sammie88 23: Desiree1986, 10e ronde 25: Meisje87 25: Butterfly26 26: Lexy4 Augustus 1: Sterretje08 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83 3e ronde 5: Natassie
Ow en ik heb vandaag een thermometer met 2 cijfers achter de komma gevonden Bij die DIO drogist voor 5,49. Natuurlijk de allerlaatste plek waar ik zocht ( etos, kruidvat, trekpleister, mediamarkt, hema, blokker, allemaal maar 1 cijfer achter de komma) Maar deze maand dus dubbel tempen! En dan eens zien of ze gelijk lopen. Dus voor degene die nog een nieuwe willen met 2 cijfers achter de komma: dio drogist!
hallo, De andere oma wipt ook even binnen. Nog 5 minuutjes aan het werk en dan heerlijk weekend! Bene r echt aan toe. Samen met vriendlief twee gaden vrij. je mag mij van de lijst halen want ben gister begonnen met provera dus NOD is er even niet. @ Kristel, weet niet of ik het nu wel of niet getypt had (jaja beetje vergeetachtig) maar had je mijn raag geZien over die kruidenthee? @Natas fijn gevoel als alles oke is he. Op naar een nieuwe (vruchtbare) ronde. @ Sammie blijft spannend..! Heb vanochtend een nieuwe telefoon gehaald ben er echt blij mee. Oude was echt kapot en laadde niet meer op. Deze dame gaat naar HUIS... Fijne avond
Dreamer heb jij een foto van je trouwjurk? Ik heb er trouwens maar 2 gepast.. wist precies wat ik wilde en ook dat het zou staan. Was zo klaar daar Enne 2 cijfers achter de komma heb ik eens bij de kruidvat gespot dacht ik en verder bij matcare.. het was wel een grote kruidvat in r'dam..
Kristel, fijn en handig dat je jurk dan snel klaar kan zijn, kunnen jullie over een paar maandjes mooi trouwen! Hebben jullie al een datum of maand bedacht?
Ik heb 1000den foto's van mn trouwjurk Dees Maar ga hem niet zomaar hier neerzetten, want je weet maar nooit wie der meeleest! Zal eens kijken of je via een pb ook foto's kan versturen. Ik wist ook precies wat ik wilde en wat me zou staan. De verkoopster van de eerste winkel was er verbaasd over hoe goed ik dat wist. Maar zij hadden dé jurk dus niet! Ik heb daar zeker 10 jurken gepast. Stuk voor stuk plaatjes, maar niet wat ik zocht. Bij de 2e winkel een stuk of 5 jurken gepast en de 1e en 2e vond ik mooi en waren wat ik zocht. En daarvan heb ik de 2e gekozen. Vandaag trouwens nog eens nagevraagd waarom ik intel zoek en jij amd hebt .. amd = gamen, intel = thuisgebruik + foto/video bewerking. Dus vandaar! @Ryanne+Sammie: Heb de lijst aangepast. @Ryanne: fijn weekend
dreamer ik wil ok je jurk zien wij hebben dan nog geen trouwdatum maar weet wel al welke jurk het word hihi
Dreamer, foto sturen jij! Ben stiknieuwsgierig d'r naar! AMD is inderdaad wel beter voor gamen dan Intel.. hoewel het bij fotobewerking ook goed gaat eigenlijk. Ach zoveel verschil merk je er eigenlijk niet van met de pc's van tegenwoordig vind ik.