@ red HAPPY BIRTHDAY! @ Steph yes 12 weken gefeliciteerd. Op naar de 40 @ Sammie dikke knuffel voor jou @ Rose ook gefeliciteerd voor jullie zeg. Wanneer kunnen jullie erin? En moest er veel gebeuren? dank jullie wel voor alle knuffels, heeft me goed gedaan. Hier gaat het wel weer. Beetje raar want zondag was altijd oma dag. Maar het is goed zo... @ oma hoe is het met jou? Heb niet echt bijgelezen maar ben wel nieuwsgierig. @ Ster ben je al minder misselijk? Owja wij gaan volgende week lekker op vakantie de tijd vliegt toxh wel snel voorbij.
n weekje naar Noorwegen. De rest gaat skieen maar ik ga beetje wandelen en luieren Nieuw buikfoto in mn album @ Agaat morgen echo? Spannend!
@ryanne: vakantie en je gaat zonder ons kan niet hoor...wij willen mee @meisje: vervelend dat je nog niet zwanger bent...bah...wel gezellig dat je weer komt kletsen. @rose: volgens mij is het nog best vroeg hoor om de kleine te voelen...ik voel ook af en toe wat alsof iemand de binnenkant streelt ofzo...maar denk dat het of gewoon groeien is of mijn darmen ofzo...lijkt me nog zo vroeg om de kleine te voelen...dacht dat het pas kon vanaf een week of 16. ...maar kan dat ik het fout heb hoor...
agneet bedoel ik natuurlijk. Is Mexi een hond? Neem aan van wel he... lijkt een beetje op een kangeroe ofzo
bos jij schiet ook op he, gaat hard! was die vals positieve van cb digital dan toch je ei die die aangaf? Hey ryanne mooi buikje! wow *jaloers* weet je al wat het wordt? Niemand een idee wat dat eggwhite is?
@meisje: sorry heb ook geen idee....kan het niet zijn dat je ei nu pas komt? mijn vals positief was niet mijn ei want ben die week erop zwanger geraakt...de test was ook een week na mijn NOD....waarschijnlijk gewoon slechte test geweest.. @agneta: schiet op joh douchen jij...