Ik ben er weer! M'n moeder en jongste broertje zijn geweest, ging goed en was eigenlijk best gezellig. Leuk om m'n jongste broertje weer te zien, die is echt veranderd! M'n andere broertje van 16 wil misschien een keer zelf langskomen, wie weet gaat 't toch nog goedkomen in de toekomst! @Dreamer, wij hebben er ook nog een verzekering naast genomen omdat we niet goed verzekerd bleken te zijn. Wij willen beiden een eenvoudige begrafenis en daar is dan voldoende geld voor. Jammer dat ik niet naar de 9-maandenbeurs kan.
hallo all, Net thuis na een lange werkdag (niet langer als anders hoor maar t leek zo langzaam te gaan vandaag) Net gegeten en zo ff naar de praxis. Dan mn zusje naar de hockey brengen en dan...... heerlijk op de bank! @ oma ik vindt t een prima lijst hoor
Hee allemaal, Nou dat was helaas geen uurtje eerder vrij :S Het werd helaas aan het einde van de dag erg druk. Ik ben dus kapot. Ga morgen maar om 8 uur beginnen.. dan ben ik savonds eerder thuis. Hebben Raimon en ik tenminste nog wat aan de avond samen aangezien ik rond 9 uur in m'n bed lig :S:S. Hij zei al dat ie me miste 's avonds Lieverd. Hoe is het verder hier? Iedereen al aan het eten? Hier worden net de aardappels op het vuur gezet voor de stampot rauwe andijvie Hmmm
dames kan jullie toch echt niet missen Denl er toch wel aan zeker zo voor me nod! dreamer de lijst is beter zo iid niet zo deprimerend voor de niet zwangeren ahhaah
He Knarboor.. je bent altijd welkom hier! Wel fijn om te horen dat je ons niet kunt missen. Toen ik afstand van het forum nam vond ik het ook heel moeilijk en kwam ook maar weer terug en was die maand nog zwanger ook Misschien een goed teken! Welkom terug!
Hallo dames, Vanmorgen naar de VK geweest en Hartje klopt heel mooi, ze moest wel even zoeken maar ineens had ze het gevonden (kindje lag ver van het apparaat vandaan) toen hoorde we het kindje "wegzwemmen" want het hartje werd heel langzaam minder duidelijk hoorbaar... en toen kwam het op dezelfde manier terug en toen gaf het me toch een trap tegen dat apparaat aan hahahaha de VK schrok ervan... Ook de bloeduitslagen waren helemaal in orde... ik begin het nu pas echt een beetje te beseffen geloof ik
@Kristel : misschien kom ik je nog wel tegen op de negenmaandenbeurs...ik ga namelijk ook donderdag toch een meisje he...zou toch wel even raar zijn als het een jongen bleek maar laat je nu niet meer gek maken he @eva: ik ben vijf kilo aangekomen nadat ik gestopt ben met roken...heel normaal hoor...komt best goed... @agneta: jeee gaat lekker snel zo he je banner...bosman is nog niet thuis helaas...misschien als hij vanavond optijd thuis is kun je ff een sms sturen en anders misschien morgen (hij is helaas niet de hele avond thuis morgen maar misschien tref ik je tijdens het eten op msn? kun je de echo met ons delen....ben zo benieuwd.. je mag tot 16 weken mee doen met mvm @jolijn: je mag wel gewoon rennies hoor..ik kreeg ook het advies van de verloskundige...je mag er best veel per dag zelfs...(volgens mij stuk of tien) @rose: dat heb ik gehoord ja van dat jochie...de moeder was 15 ofzo toch? wat leuk dat je je oma hebt meegenomen... @iris: ik voelde me pas bij een week of acht zwanger (toen werd ik misselijk) daarvoor had ik wat krampjes alsof ik ongi werd.. @oma: oh jee niet eenzaam worden hoor....kan ik wat doen om je op te vrolijken? doe maar gewoon zo hoor (die nod boven en de zwangeren beneden) wij zijn helemaal niet verzekerd voor uitvaart....vind het beetje ozin...waarom verzekeren..heb toch genoeg spaargeld...mocht het gebeuren betaal ik het daar wel van. @red: waarom heb je je broertje zo lang niet gezien dan als ik vragen mag...wel fijn dat het gezellig was...toch altijd weer spannend @matta; was je tweede vakantiedag minder verveeld? @knarboor: vervelend he zo'n verslaving wel goed om te horen dat je ons mist...ik riep ook dat ik minder op het forum ging komen hoor toen maar lukte ook niet...en ben ook gewoon zwanger geworden zonder meer afstand te doen... @stephanie: jee weer kloppend hartje...altijd leuk om te horen. zwemmen was leuk gister....alleen twee uur over gedaan om thuis te komen (ipv ruim een half uur) leuk file.... gisteravond nog visite van 2 vriendinnen dus kon niet meer kletsen hier.. vandaag drukke dag gehad en vriendlief is weer overwerken dus ga maar op tijd pitten vanavond...heb het wel beetje gehad maar eerst maar ff kletsen nog hier he...
Hee bos.. wat een verhaal. Leuk! Fijn dat je wel rennies mag nemen. Anders is het volgens mij ook bijna niet te doen!
Ja hoor... moet er zowiezo kijken voor een positiejeans... heb er nu 1tje... maar die moet ook wel eens gewassen worden.... zit dat ding echt droog te kijken hahahaha
@Bos, 'k heb problemen met mn ouders sinds ik een relatie kreeg met mijn man. Hij is in hun ogen niet goed genoeg voor mij. 'k Ben op m'n 18e weggegaan bij ze en nog niet weer terug geweest. 'k Heb ze allemaal ook nog niet weer gezien, behalve m'n moeder afgelopen juni en nu weer en m'n jongste broertje nu voor 't eerst. @Stephanie, fijn dat alles goed is zeg! Wij gaan hier lekker vroeg op bed. 'k Heb wachtdienst vanaf 0.00 uur. Hopelijk word ik nog ff niet gebeld. Vanavond even hotel geboekt voor 27 febr. erg veel zin in. Fijne avond nog!
hoi hoi is er nog iemand? ik heb vandaag de verloskundige gebeld en ik kan morgen al terecht want ze hadden een afbeller. dreamer ik vind die lijst best hoor! wij hebben net een nieuwe uitvaart verzekering van monuta wel een goeie. stephanie wat fijn dat je het hartje hebt gehoord!