Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Agneta: fijn dat je al zo snel terecht kunt bij de VK :D

@ Bos: wij hebben allebei een uitvaartverzekering, maar moet hier eens goed voor gaan zitten, vriendlief is via de Dela en dat is een naturaverzekering, hier ben ik niet zo blij mee... mijn uitvaartverz. staat nog bij mijn moeder op haar naam en rekening haha, moet ook nog omgezet worden... en idd even checken voor een ongeboren kindje...

ik ben nu naar bed...

slaap lekker allemaal en tot morgen..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Natura is juist beter hoor ;)
    Ik heb kapitaal en dat is echt niks!
    Mijn man zit ook bij Monuta, natura (nou ja, combi) en die is het beste.
    Ik wil overstappen naar Monuta en ga dat binnenkort uitzoeken en een gesprek aanvragen.

@Bos: op dit moment betaal je al snel 10 duizend euro voor een uitvaart.
    Stel dat jij en je vriend overlijden bij een auto ongeluk.
    Wie gaat dat dan betalen?
    Heb je zomaar 20 duizend euro?
    En je kindje, die is dan ook niet verzekerd.
    En als je over 60 jaar overlijd heb je gewoon kans dat het 20 duizend per persoon kost.
    Denk niet dat jij zomaar 40 duizend op je spaarbankboekje hebt staan ;)
    En voor die 7 euro ofso per persoon per maand?
    Sja, ik zou het er niet voor laten!
    Ik zou je absoluut aanraden om een uitvaartverzekering te nemen (en persoonlijk raad ik je dus Monuta aan)

3. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    dreamer wij hebben ook monuta

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48

NOD lijst

Februari

15: Gaby1986, 9e ronde
    22: Dreamer83, 10e ronde
    24: Matta1986, 2e ronde
    24: Knarboor, 2e ronde Clomid
    25: Iris84, 1e ronde

Maart

10: Nen87, 5e ronde
    12: Red88, 5e ronde
    22: Suus1987, 11e ronde

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje!
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje!
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje!
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009
    08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009
    21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009
    12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009
    14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009
    25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009
    02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    op dit moment heb ik dat wel ja...niet die 40 maar wel die 20...kan dus nog 60 jaar sparen voor nog 20 duizend ;)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ja ik las het!
    Die is ook het beste.
    Is gelijk aan Dela, maar Dela is een stuk duurder.

Heb je ook een filmpje gemaakt van hoe je je uitvaart wilt?
    Wij gaan dat binnenkort samen doen.
    Scheelt een hoop stress, nadenken en geregel mocht 1 van ons overlijden.
    Dan heb je tenminste de tijd om te rouwen.

Vergeet niet om je kindje op te geven na de 20 weken echo he!

7. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    oke moet dat? dat wist ik niet

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Bos: als jij ten alle tijden minimaal 20 duizend op je spaarrekening hebt staan kan je de gok wagen idd.
    Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    Maar onthou wel dat als jij en je vriend overlijden, dat niemand bij je geld kan en je ouders dan alsnog opdraaien voor de kosten in eerste instantie.
    En dan hopen dat ze wel bij jullie spaarbank kunnen komen, want dat is ook nogal ingewikkeld.

@Iris: ik weet niet hoeveelste ronde dit is?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Yups, want mocht je kindje dan overlijden (vanaf 24 weken) dan ben je daarvoor verzekerd.
    Je kan niet achteraf verzekeren namelijk.
    En op deze manier is je kindje tot zn 18e meeverzekerd bij degene die het best verzekerd is.

10. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    bij mij in de polis staat volgens mij dat kinderen automatisch zijn meeverzekerd

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    maar de ouders erven (als er nog geen kinderen zijn) ieder de helft van ons vermogen en zolang het kind nog geen achtien is gaat het geld ook naar de voogd...en die kan dan met ons eigen geld de begravenis betalen....en als dat allemaal niet optijd is weet ik zeker dat mijn ouders en schoonouders ook wel 10 duizend euro op de rekening hebben om onze kist et. te betalen....

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Bos: als jij zeker weet dat het allemaal goed komt, dan is het goed :D
    Ik geef alleen aan waar je tegenaan kunt lopen.
    Hoop natuurlijk dat het nooit gebeurd, maar zulke dingen komen nou eenmaal nooit gelegen ;)

@Agneta: ja, maar ze moeten wel weten dat er kinderen zijn :)
    En zolang ze niet geboren zijn weten zij niet van het bestaan af.
    En als de baby dan in je buik overlijd ben je de dupe.
    Beter voorkomen als genezen.

Dit staat er op de site:
    kinderen vanaf 24 weken zwangerschap tot 18 jaar gratis meeverzekerd (hiervoor moeten de kinderen wel aangemeld zijn)

Maar ligt er ook aan welke verzekering je hebt misschien?
    Weet niet of ze daar onderscheid in maken.

Ze keren liever niet als wel uit natuurlijk, dus je kan het voor de zekerheid altijd even aangeven.

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    dames ik ben er vandoor...ga zo bed opzoeken...

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ben bij dela.. al heel lang :p maar was niet van plan binnenkort dood te gaan dus tja ;)
    Ik heb vandaag een drukke dag gehad.. 2 keer gezwommen en 1 keer gefitnissed.. en nog gewerkt :p haha..
    Nouja.. nu ff online gtst kijken en dan douchen en slapen

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    mag mijn nod trouwens op 22 maart.. geloof dat de ongi wel doorzet

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    dreamer mag ik ook op de 25 ste? had verkeerd gekeken ;)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Ik heb gisteren zo'n blunder gehad. Ik moest naar de tandarts... dus ik haasten haasten haasten... Ik nog ff snel naar huis, tandjes poetsen, op de fiets gesprongen want dan zou ik sneller zijn als met de auto, kom ik daar na even zoken (was er nog nooit geweest) GEEN TANDARTS, GEEN PRAKTIJK... Helemaal nix! :( Dus of ze zijn verhuisd, of samengevoegd met een andere, want toen ik belde kreeg ik het antwoordapparaat en toen zeiden ze niet de naam welke ik verwacht had of ik heb gewoon 2 praktijken door elkaar gehaald. :oops:

Mijn oom, tante, opa en moeder zijn gisteravond nog lang geweest. We hebben chinees gehaald, t was echt super gezellig! Mijn opa (die bijna niets meer lust) zat te smullen joh, echt zo mooi om te zien! :) Mijn oom was hartstikke trots op m'n huisje enz. :D Al met al super avond.

Daan kwam pas om half 1 vanacht thuis, hij moest tot laat werken vandaar. Ik lag toen al zo diep te slapen dat het me niet lukte om hem nog een beetje aandacht te geven. Maar ik heb het net goed gemaakt met de cd van Jason Marz. (die's ook een beetje voor mezelf hoor, hihihi :) )

Ik heb mijn uitvaartverzekering een jaar geleden ge-upgrade. Daan was nog niet verzekerd en heeft laatst een info-pakket aangevraagd, daar moeten we nog even naar kijken. Ik zal mijn verzekeringsadviseur eens vragen hoe dat zit met een ongeboren en/of kind <18 jaar.

Red: Goed om te horen dat het gezellig was, ik hoop voor je dat alles goed komt. :)

Bos: Wat zijn jullie goed in sparen zeg!

Suus: Zeker een drukke dag gehad, kun je vandaag lekker rustig aan doen?

xxxies

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ben ik de enigste zonder spaargeld? Hebben overigens ook nog geen kans gehad om te sparen en helemaal niet als m'n mannetje in de WW zit.
    Maar als goed is gaat het nu helemaal goedkomen :D Hij is weer aan't werk en dan kan hij z'n uitkering opzeggen. Ikke is blij!

'k Ga hier maar even met m'n huishouding bezig.

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wij hebben ook geen spaargeld hoor... ik ben wel druk aan t sparen maar wat ik tot nu toe heb gespaard zit alweer in de vakantie. Ga ik trouwens maar gelijk naar m'n stiefpa over boeken kan ik daar ook niet meer aankomen. :D

En ik hoop vanaf het einde van deze maand steeds zo'n 600,- per maand aan de kant te kunnen zetten zodat we alvast kunnen wennen aan onze nieuwe situatie als ik minder ga werken. :D

20. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Wij ongeveer 500 als 't allemaal nu goed gaat komen met ons inkomen maar dan moeten onze extra's daar wel van betaald worden (kleding, kosten trimsalon hond, enz.)
    'k Heb nu gewoon een schema gemaakt en 'k wil ook alvast 100 euro per maand apart houden voor 't geval er een kleine komt.

Share This Page