Hee allemaal, zit nu in de auto opweg met mannetje. Heb buikpijn van de zenuwen. Op de terugweg zal ik hier direct ff een berichtje plaatsen! Dank jullie wel voor de lieve reacties. @ ryanne.. Fijn dat de 20 weken echo goed was. @ sterretje.. Ben blij dat de moeheid normaal is. Weet iemand ook wanneer die extreme moeheid voorbij is? Liefs mij
Hey iedereen, wat is het rustig geweest hier! @ Ryanne: hier ben ik! Ik had vandaag cursus. Spelling & Grammatica van Schroevers. Het was echt super leuk! Misschien ga ik volgende week naar de cursus Perfect Nederlands, maar dat moet ik nog aanvragen. hihihi 20 weken alweer! t gaat best snel hea?!? Hoe was je echo meid? heb je mooie foto's enz...? Wow Noorwegen, 't lijkt me zow mooi daar! @ the girls die vanavond naar de beurs gaan: Heel veel plezier! Vertel wel hoe het was hea?!? Ben benieuwd. @Jolyn: succes met vertellen! Je kunt hier ook wel ff een bakkie komen doen als je toch in A'foort bent. De moeheid heb ik tot een week om 10 gehad. @Red: Hoe is je gezin meid? Ben benieuwd? @ Sterretje: Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Die verdomde zwangerschapskwaaltjes ook.
@Debby, klinkt leuk! 'k Geloof dat mijn nederlands inmiddels niet meer correct is Gezin, zijn wel aardige mensen maar heel rustig en zeggen niet zoveel. Moet ze nog beetje leren kennen denk ik. Morgen maar 's vragen of ik m'n werk goed doe. Verder gaat alles er echt super, borstvoeding loopt als een trein enzo. Twijfel of ik vanavond boodschappen moet doen of morgen....
Met die keuze kan ik je niet helpen. Als je nog genoeg in huis hebt voor vandaag zou ik het morgen doen want anders neem ik toch weer wat lekkers mee voor vanavond. hihihi
Hihi ik ga 't morgen doen. Ben super moe... 'k Had vanmorgen 't gevoel alsof ik m'n eisprong had maar pijn was wat korter dacht ik. Vaag...
Hmmm.... Ik weet niet zo goed wat je bij een ei-sprong kan voelen. Ik heb volgens mij niet echt iets gevoeld. Wel een steek in mijn rechterzij, dat zou het geweest kunnen zijn. Maar eerder nog nooit iets gevoeld.... dus aan mij heb je weinig.
Maakt ook niet uit... als er maar een eitje springt en bevrucht wordt Ga hier zo lekker vroeg op bed. Ben moe... net wel even netjes afgewassen Wat is 't hier rustig ja! Iedereen naar de beurs? Ben benieuwd hoe de schoonouders van Jolyn gereageerd hebben!
hallo meiden dit gaat jullie niet geloven! zo kijk je 3 maanden uit voor een stedentrip barcelona en zo is het 19-2. woendag al ingechecht dus dat wa makkelijk! donderdagmorgen half 10 vertrek richting dordrecht, zitten we in de trein word er omgeroepen dat er een ongeluk met de trein gebeurd is, dus moesten via gouda met een stop! trein overstappen, na 1,5 uur vertraging kwamen we om 12.15 aan op schiphol en ons vliegtuig vloog om 12.20 kortom we zijn thuis!
Meen je niet Knarboor! Jeetje! konden jullie niet een vlucht later nemen? OOhhh meid echt enorm balen zeg!
dus zijn naar de 9 maandenbeurs geweest, maar vond er niet veel aan! maar ja wat wil je ook als je niet zwanger bent he hahaha maar ben aardig sago! gaan nu morgen naar sanadome ff ontspannen!
kon wel maar betaal je weer 182 euro en daar hadde we geen zin in morgen de verzekering bellen of we iets terug krijgen :
ah nee knarboor. dat meen je niet. wat erg zeg! en dan is niks meer leuk natuurlijk. vind ik ook niet gek! ik snap best dat je nu sago bent hoor. grtz suus
Pfff... ja jeetje zeg! en via prorail ofzow? Kun je hun niet aansprakelijk stellen? Hoe lullig het ook is want zij hebben ook niet om een ongeluk gevraagd. Iedergeval heel veel plezier morgen in Sanadrome! en dat je chagie bent is te begrijpen.
@knaboor: wat klote zeg.. echt niet leuk.. verheug je je zo om lekker op vakantie te gaan gaat het niet door door die ..... trein..
Jeetje wat balen knarboor! Maar die kosten moet je terug kunnen krijgen hoor. Waar zou je heen gaan? Ik heb mijn ei niet gevoeld deze maand, normaal wel. Maar mijn buik en alles in die buurt rommelt al vanaf mijn vermeende eisprong. Af en aan krampen, problemen met mn stoelgang etc.. Laatste week wordt t alleen maar erger. Vandaar dat ik ook niet zeker ben dat ik overtijd ben, maar ben van dag 28 uit gegaan en wacht tot na dag 33 met testen. Moest vandaag op de broertjes van mijn vriend passen. Heb zo gelachen! Ik ben vrij consequent, voor kinderen die praktisch alles mogen zelfs erg streng. Ze mochten een klein lepeltje pindakaas. De jongste nam dat aan (2,5 jaar) en de oudste wilde zelf pakken (die is net 4) nou prima maar ik houd de pot vast. Begint ie toch te janken! Van boosheid. Dus klein lepeltje gepakt, pot opgeborgen, lepeltje gegeven, geweigerd, op tafel gelegd. Je pakt of dat, of niets, mij om t even. Nou weer janken en stampvoeten. Wil hij met dat lepeltje gaan gooien. Dus ik zeg, nee, je eet t op of je krijgt niks. Legt ie t lepeltje terug, en weer janken. Heb m verder genegeerd. Na 5 minuten is t stil, dus ik kijk, zit ie sneaky in een hoekje aan dat lepeltje te sabbelen en ondertussen mij in de gaten houden, dat ik maar niet zie dat hij zich gewonnen heeft gegeven 2 minuten later kwam ie wel op mn schoot zitten met een knuffel en een kusje, jij bent lief! zei die
Pff Knarboor Balen meid... zou je met je mannetje gaan of met vriendinnen oid? naja maakt ook eigenlijk niet uit... het is zowiezo kl*te dat je thuis bent en niet gewoon in Barca zit... lekker ontspannen morgen in Sanadome...
Ja zeker Is wel fijn oefenen hoor. Ik ben wat consequenter dan zijn ouders/moeder maar het is een fijne bevestiging dat ik daarna toch een kusje krijg. Dan pas ik dat op een juiste en duidelijke manier toe. Merkte het vanochtend, toen was hij met zijn moeders sjaal bezig, zijn broertje daarmee slaan. Dus ze pakt dat af, hij zet een keel op, en ze gaat m troosten! Ik had m lekker laten gillen, wordt ie vanzelf moe en weet ie dat ie er geen aandacht mee krijgt. Maar goed, die bevestiging.. Mijn moeder sloeg vroeger door in t consequente, letterlijk. En ik ben als de dood dat ik zoals haar wordt. Dus een moment als vandaag geeft mij toch weer een hoop moed.
Ik ga douchen en vast op bed liggen! M'n mannetje is pas om half 12 thuis. Het is weer eens tijd voor wat q-time! hahahhaa Hij smst al 'misschien als je niet zo diep ligt te slapen' hihihi... Dinsdag kon ik namelijk echt niet meer wakker worden. Dus hij durft zich nergens meer op te verheugen. Bye bye girls! Tot morgen! Liefs