@kristel zo dat is aardig wat @nen nou maar hopen dat het eitje bevrucht is wij wouden de stokke tripp trapp we hebben er al een staan maar vond die bloom ook zuper maar ivnd 300 euro beetje veel, ga dus maaris kijken naar die wat jij bedoeld en als die leuker/beter is dan blijft de tripp trapp bij mijn ouders. nou morgen om half 10 gaan we naar amsterdam rijden dan zijn we er rond een uur of 12 en 1 op de beurs hopelijk.. ben benieuwd. fijn weekend en ik zal niet meer online komen denk ik aangezien eht carnaval is en ik weinig tot neit thuis zal zijn.. over een paar dagen ben ik gebroken hihi
kwestie van smaak het is net als met de Bloom Fresco.. you hate him or love him (PS voor de stokke kinderwagen ook hetzelfde)
klopt dat is met heel veel dingen. gelukkig vind niet iedereen t zelfde mooi 8) ik ga pitten truste dames en fijne avond nog
Ik vind het allemaal belachelijk veel geld voor een kinderstoel. Tripp trapp vind ik ook nog erg duur en ook niet erg mooi. Misschien dat er hier gewoon zo'n ouderwetse, simpele, goedkope kinderstoel komt en later een stoelverhoger voor op de gewone stoelen. Heb ff boodschappen gedaan en net chocola en ijs gehad... oei oei slecht! Ga zo maar lekker naar bed...
@ Bos.. gelukkig niet, anders zou de gehele wereld er hetzelfde uitzien. Zou wel erg saai zijn @ Red.. oehhh fout! Maar ooh zo lekker! Geniet ervan! Ik bedenk me ineens dat ik nog ijs in de vriezer heb liggen! Je brengt me op slechte ideeen
'k Heb hier slagroomijs banaan caramel van de AH... zo lekker Ben nu alleen een beetje misselijk. 'k Heb nl. al 3/4 reep chocola met caramel op en een bak ijs.
Ooh Red! Lekker he ijs van de AH. Ik heb hier bosvruchten slagroomijs met sorbetijs! Te lekker! Mannetje gaat nu wat pakken!
Hoi Hoi Dames, hier ook net terug van de 9 maandenbeurs... ik heb me er helemaal uit kunnen leven vond het met de drukte wel meevallen iig vergeleken bij de huishoudbeurs... wij hebben er van 13.00 uur tot 17.30 uur over gedaan om de hele 9 maandenbeurs te zien... daarna nog even gauw over de HHbeurs (2 van de 10 hallen geloof ik) maar toen idd gillend naar huis... pff wat een drukte daar op de HHbeurs... dan merk je weer wat echte hollanders zijn.... ik heb een mooie positiejeans van mamalicious gekocht en een leuk tuniekje, helaas wilde ik het net even showen aan vriendlief en zie ik dat er een gaatje zit in de mouw van het tuniekje... kan dus weer een ritje naar de prenatal maken tuniekje kostte 40 euro dus vind het wel heel zonde.... 3 pakketten van Zwitsal gekocht en een pakket van Natusan ik vond het dus helemaal geslaagd ben wel helemaal kapot... volgend jaar gaan we weer maar dan met 2 kinderwagens maar zonder kids... om de tassen in te gooien hahaha heb nog wel meer gekocht maar weet het ff niet meer... ga lekker mijn bedje in en morgen de boodschapjes halen en s'middags lekker zwemmen Toedels...
@ Stephanie.. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Ik heb je niet gezien.. wij waren er ook om 13:00 uur. jammer van het tuniekje! Snel mee terug gaan. Ik heb ook 3 pakketten van Zwitsal gekocht! Heerlijk merk!
hey allemaal wat een drukte op de vrijdagavond. Ik voel me een beetje rot. Morgen 5 dagen overtijd, precies de dag van de vmk. Zo bang dat ik ongesteld ga worden. Maar voor de rest.. Last van duizelingen, stemmingswisselingen, kreeg last van knoflook vanmiddag, minder trek in een sigaret *jaja ik weet t..* Af en toe voel ik een steekje, nog geen krampen gehad die ik normaal heb als ik ongesteld heb. Ben 'van onderen' wel extreem gevoelig, op t geirriteerde af. (net) zwangeren die dit herkennen heel toevallig? Nouja.. Als ik morgen nog niet ongi ben ben ik al wat geruster. Ook nog geen last van spotting. Is puur gevoelsmatig omdat ik precies rond dat aantal dagen zit. Sorry, moest even mn ei kwijt. Ben ook doodop dus reageer morgen verder Welterusten meisjes
Goedemorgen meiden, Wat goed Steph dat je het zo leuk hebt gehad. Je moet dus wel veeeeeeeeeeeeeel centjes meenemen. hihihi Ik ga me ook maar eens douchen enz. Over 1 1/2uur moet ik de bus hebben. Heel veel plezier vandaag! xxies debby
@Debby, veel plezier vandaag! @Meisje, lijkt me best moeilijk, hopelijk mag 't deze keer raak zijn! k Zit hier aan m'n ontbijt en zal straks maar weer aan't werk. Bleh, helemaal geen zin in! Hopelijk kan ik er een kort dagje van maken. Doei doei!
leuk dat er al aardig wat meiden naar de 9 maandebeurs zijn geweest! @all had vanmorge zoiets heb ik gedroomd hor die streep du hup nog 1 gedaan en jahor weer een 2e streep en al ietsje donkerder, straks boodsch doen en ff een CB halen voor morgen,manlief vond het helemaal leuk een 2e streep maar ook beetje eng de schat fijne dag allemaal
Red: werkze meid! Knarboor: Wat goed zeg! Op de digitale van CB staat met dikke vette letters ZWANGER geschreven hoor! Ik heb zo'n zin in vandaag! Heb ook een hartstikke leuke week! Dinsdag top, donderdag hartstikke top, gisteravond super en vandaag wordt weer een topdag! Gister vroeg een collegaatje (die nog niet wist dat ik zwanger ben) aan mij 'mag ik iets brutaals vragen, zie ik het nou goed dat je zwanger bent?' Jeeeeejeejjjjjjj je ziet het dus al! Ik heb een buikie! Ik heb een buikie! ben zow trots! Ik ga eens kijken wat ik straks te besteden heb. hihihi xxxxies
wat goed knarboor! gefeliciteerd! En debby al een buikje Mag ook wel eens tijd worden of niet Red werkze En hier enigszins opgelucht. Nog steeds geen spoor van ongi. Maar blijft een sombere dag voor me gevoelsmatig.. Aan t einde van de middag even naar de kruidvat. Ze hadden die 2 voor 5 testen niet meer, hopelijk nu wel.