@kristel, een hele uitleg ja, maar begrijp hem helemaal hihi Misschien is zo'n accupuntuur behandeling ook wel iets voor mij, kan dat gewoon overal? Ik word er namelijk ook zo gek van! Met hoeveel weken was dat dat jij dit gedaan hebt, of maakt dat niet uit, kan het gewoon elk moment? Veel plezier met shoppen, altijd leuk nieuwe dingen kopen toch hihi! @nen, het is niet bewezen, maar de kans isgroot dat foliumzuur goed voor het zaad is, wat het precies doet weet ik niet verder hoor Ook vit c 1000 en selenium/zink pillen zijn goed voor het zaad! @sammie, wat goed dat je weer aan het werk kan zeg, dat zal een hele opluchting zijn voor je! Gefeliciteerd! En ik hoooppp zooooooo dat je ook heel snel zwanger mag zijn, het is je zoooo gegunt meis, kan me voorstellen dat het soms moeilijk is dat bijna iedereen ongeveer nu zwanger is, en je zelf nog steeds met lege handen zit! Maar je mag bijna naar de gyn, en houd je vast aan het feit dat ook jullie ooit een beebje in je armen mogen houden! @ryanne, hoe is het met jou meis?
dag lieve dames, ik zie dat er weer een aantal nieuwe zwangeren bij zijn gekomen, gefeliciteerd! leuk hoor! hier alles goed zolang ik maar rustig aan doe, werk nu minder omdat het te zwaar wordt! maar kleine groeit goed! kus aan allen!
Ik weet het niet knarboor... Zou het wel begrijpen als ze het erg moeilijk vindt. Het is niet niks wat ze meemaakt. Wanneer ga je weer testen?
ik ga morgen de cb digi doen, maar kreeg net op ander forum antw dat als je posi test zo vroeg voor je nod kan ie ook weer nega zijn met je nod?dus ga nu twijfelen
Misschien wanneer het dan nog fout gaat. Maar daar moet je niet vanuit gaan hoor! Misschien moet je nog langer wachten met de digi cb? Die heeft wel aardig wat hcg nodig en het zou zonde zijn als ie nega geeft doordat je te vroeg test.. Maar je moet het natuurlijk zelf weten
@Nen, 'k heb m'n mannetje deze maand aan de vitaminepillen gezet waar vit. C, foliumzuur, zink en selium inzit. Van de Kruidvat Multi met Groente & Fruit extracten. Daar zit nl. van al die vitaminen 100% van de ADH in. Baat het niet dan schaadt het niet! @Kristel, lekker blijven eten Ik zit weer aan m'n ijs 'k Zag dat m'n man ook een groot deel heeft opgegeten, dan eet ik het restant wel op @Debby, fijn dat je je zo happy voelt! @Knarboor.... geweldig! Super! Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar de digitale maar eigenlijk kan er maar 1 dingen komen te staan: ZWANGER! 'k Hoop dat de rest snel volgt! 'k Moet hier m'n kerel vanavond echt ff overhalen. Hebben alleen zondag en woensdag geklust. Ben weer lekker thuis en moe van m'n werk. M'n man heeft beits en wasbenzine over z'n spijkerbroek laten vallen en 'm daarna gelijk in de wasmachine gestopt (geen idee op hoeveel graden die staat) maar is 't kans dat 't er uitgaat? 'k Vroeg nl. waarom de wasmachine aanstond (aangezien ik 'm vanmorgen vroeg al had aangezet) en toen begon ie stom te grijnzen en uiteindelijk kwam de aap uit de mouw.. meneer was weer eens te lui om een oude broek aan te trekken en dacht dat 't zo wel kon. Nou als er iemand een knoeier is dan is hij 't al! 5 min. is z'n record denk ik, deze wk al 2x gebeurd, heeft ie net iets aan en 't volgende moment zit er weer wat op.
Ik ben er nog Ja mannen... praat me er niet van! Hij heeft ook een poging gedaan om te zuigen en dweilen... 'k denk dat ik woensdag ofzo 't hele huis maar even goed onder handen neem Wel lief bedoeld maar hij vergeet altijd wat... naja 't kan er zo wel weer even mee door.
Haha het is wat.. Maar wel lief geprobeerd Ik vind dat hier altijd zo vervelend met de afwas. Hij borstelt het servies boven het water af en vaak is het dan niet helemaal schoon. Dus ik vis alsnog servies uit de kast om het opnieuw af te moeten wassen..
Ik spoel hier altijd eerst uitgebreid af en dan nog eens afwassen dan is 't vrijwel altijd schoon. Heb een hekel aan vies afwaswater! Meestal was ik hier af en hij droogt dan. 'k Zal 's een kijkje nemen bij de wasmachine!
Ja wij spoelen ook voor en als we samen afwassen ben ik de wasser en hij de droger. Maar hij doet het water niet heet genoeg en borstelt niet onder water de borden en bekers af. En zo krijg je ook theeglazen die niet mooi schoon zijn. Maargoed, ik mag niet klagen, want hij doet erg veel in huis. Ik heb daar gewoon geen tijd voor naast mijn school en werk..
Theeglazen vind ik ook wel 's lastig als er te lang een beetje thee nog in heeft gezeten. Wij spoelen ze nu vaak gelijk om en dat scheelt wel. Maar theeaanslag is echt rot om schoon te krijgen! Bij mijn kerel moet 't altijd vlug vlug... hij is 2x zo snel klaar dan mij en vind het gek als ik 't dan niet netjes of schoon genoeg vindt Maarre volgens mij is z'n broek schoon!
@ knarboor.. Nou dat is toch overduidelijk! Gefeliciteerd! Wat ze zeggen op dat forum klopt wel maar daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan! @ all.. Moet hier ook nog schoonmaken! Heb vandaag nergenszin in! Gelukkig is mijn man wel een echte opruimer dus als ik het niet doe dan doet hij het wel! Hoe is het verder hier?
Hmm lekker red! Mijn vriend probeerde me over te halen pizza te eten, maar we hebben al 2 dagen ongezond gegeten! Heb wel zin in pizza, maar ik wil gewoon ff gezond eten.
Hier eten we ook al bij vrienden, zouden er pas om 7 uur zijn, mannetje moet tot half 6 werken namelijk, maar heb nu al honger! Moet nu zo lang wachten.... Mijn mannetje doet ook altijd wel veel in huis hoor, erg fijn, zeker nu ik zelf niet al te veel doe de laatste tijd! @red wat fijn dat de broek schoon is zeg, het klonk mij niet al te hoopvol namelijk!